skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

TLC og TCW figurer, hvornår?

(Læst 2331 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rex

• Gæst
Jeg går for tiden og tænker på, hvornår den næste bølge af TCW eller TCL figurer kommer til Danmark?
Selv regner jeg med at Toys r Us får i København får fat i den næste Clone Wars bølge en 2-3 uger efter at den har haft preimere i USA,
og vil gerne vide hvad andre samlere tror. Hvad Legacy figurer angår, så troede jeg at vi i Danmark ikke ville få de nyeste figurer, men min lillebror har både en 327 Star Corps figur, og en Commander Faie (ikke comic pack Faie) figur.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Cuy'Val Dar
For at svare som ansat i top-toy (Toys'r'Us og BR Legetøjs moderselskab) så får firmaerne dem først når vores hovedlager engang er ved at være tomt for figurer og vi laver en stor bestilling fra hasbro af. Desværre går Top-Toy for lidt op i at købe forskellige waves hjem. De køber som hovedregl bare en ordentlig røvfuld og får hva hasbro nu sender (som regl nyeste). Bl.a. er de fløjet let og elegant hen over Legacy wave 3. Dog har vi været heldige indtil nu med clone wars. Tror ikke på vi får den næste før et godt stykke tid efter. tjekkede lige op på hovedlageret idag. Der skulle gerne være ca. 2000 tilbage af hver slags, og siden priserne lige er blevet hævet på dem (CW fra 100 - 120 og Legacy fra 120 - 130 (i BR) ) Så går der nok endnu længere tid nu.
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Xeavyz

• Youngling
  • **
  • The Force is strange in this one....
Var lige hos den lokale legetøjspusher i går, var ret overraket over at figurerne er steget til 149,95, det er jo jo rablende vanvittigt. Da jeg startede med at samle i starten af 80'erne kostede figurene 14,75, se det var en overkommelig pris, der er da ikke ret mange der vil købe dem til de der nye horrible priser.

Per
Got the story, who wants to make the movie.....

It is all just pictures.....

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
ved 120 og 130 er der få nok i forvejen der vil købe dem, så 150 lyder da komplet vanvittigt
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.