skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Lukes død (kan indeholde spoilere!!)

(Læst 2719 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Anakin-Skywalker

• Gæst
Luke dør inde i jedi templet
Senest Redigeret: 29-01-2009, 22:38:08 af Leia Skywalker

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Øh ... Hvad?? Hvor har du læst det henne? Må indrømme at der intet er kommet op om hans død endnu så vidt jeg ved.

Og måske vil det være en god idé at sætte en spoiler advarsel på :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Dette emne er under alle omstændigheder placeret forkert.

Og der skal sættes spoiler advarsel på, hvis det er et spoiler emne.

Jeg flytter emnet.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Djinn Altis

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Fandt det her på wookieepedia.
At some point prior to 137 ABY, Luke passed away. When he died, he united his spirit with the Force like his father and his mentors.

Det er da lidt kavt at man ved hvornår han dør og ikke hvordan. Nu ved jeg ikke lige hvordan man skal tolke "prior" men han blir da rimelig gammel.
Det kommer nok i en bog på et tidspunkt. Måske i den nye Fate of the Jedi serie, men er ikke lige sikker på hvilke år den foregår i, måske er det lige tidligt nok...
"Every student is obliged to make one-thousand-eighty major mistakes. The sooner you make them, the sooner you will not have to make them anymore. Thinking there's a list of mistakes is mistake number four."
Djinn Altis

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Ja, det er klart at han døde før 137 ABY, eftersom det er i den periode man ser ham som Force ghost i Legacy tegneserien.

Man ved ikke præcis hvornår han dør. Kun at det er i tidsrummet mellem 43 ABY (han lever stadig i Fate of the Jedi (som foregår i 43 ABY - Outcast der er den første i serien er den eneste der er udkommet indtil videre og den foregår der) i bedste velgående så vidt jeg har forstået :-P ) og 137 ABY. Men hvordan han dør, er der ingen der ved endnu. Om han sover fredeligt ind eller om han dør i kamp? No one knows.

Men ... lige nu skal jeg ikke sige hvad der kommer til at ske i FOJ, da kortene står rimelig meget åbne. Den introducerer nogle gamle emner, som diktaturisk Hitler agtig politik fra det nye statsoverhoveds side.

Men, som et friskt nyt pust, bliver der introduceret noget som ikke er blevet set før. Noget som virkelig sætter jediernes fremtid på spil. Og om at Luke måske bliver et offer ... det er slet ikke til at sige endnu.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible