skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Klar til træning?((Foregår efter 'Skal vi ikke være venner?'))

(Læst 15504 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Zan afholder sig selv fra at rulle med øjnene.

"Jeg tror du må vende dig til, at ha' en konkurrent, Tara."

Zan kigger kort på begge kvinder for at sikre sig de faktisk er klar til træningen før han begynder.

"Da Jupal er ny, vil jeg fortælle hvordan disse sessioner foregår. Selve det at lære og øve forskellige teknikker til at forsvare sig selv og stå imod en modstander er kun en del af træningen." Zan holder en kort pause, men fortsætter så. "Sindet er også en vigtig del af det. Man må lære at kombinere ens styrker og udnytte dem. Samtidig må man også lære at respektere de styrker ens modstander har; ved at respektere en andens styrker, har man lettere ved også at finde svaghederne."

Zan ser Kamé og Tara i øjnene en af gangen. "Jeg forventer en vis respekt i træningen. Man kan godt have det sjovt, men det er vigtig at kende grænserne. Som et tegn på gensidig respekt bukker man let for hinanden."

Zan sætter ord til handlingen, og går fra sin afslappende rør position til at holde hænderne samlet foran sig, en knyttet, en flad, og fødderne samlet, før han bukker let. Det er forventet Kamé og Tara også bukker.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Bloody87

• Jedi-Aliraner, Arenadummy og
  • To achieve one thing, you must sacrifice another..
((Kamé))

Kamé lytter til, hvad Kaptajnen siger. Hun møder hans blik uden at lade noget afsløre på sine øjnes blanke overflade. De kunne lige så godt være spejle. Det betyder dog ikke, at hun ikke hører efter. Tværtimod hører hun hvert et ord. Men det har hun jo hørt før - for mange år siden.

Da Kaptajnen bukker, gentager hun hans buk som en respektfuld hilsen. Men det betyder absolut ikke, at han har den. Det skal han kæmpe lidt for.

May the Force be with us.. Admiral Ackbar, ROTJ
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
((Tara))

Tara er lige ved at rulle med øjnene, men behersker sig i sidste øjeblik. Hun ved Zan går meget op i det her, men det har altså aldrig sagt hende noget. Desuden, hvis hun møder en fjende, gider hun heller ikke stå og bukke for vedkommende. Det er spild af tid. Hun gentager dog hans hilsen, ganske som forventet. Ellers før hun bare en skideballe...
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Leia Skywalker

• Global Moderator
Rart at se de faktisk gør som jeg be'r dem om.

Zan stiller sig efter bukket tilbage i sin afslappede rør position.

"For at få en idé om dit niveau-" han nikker til Kamé "-så starter vi med en gennemgang af nogle grundteknikker." Zan smiler svagt. "Jeg har dog en fornemmelse af du kan dem."

"Først standende. En lang stand vil være vores normale udgangspunkt, da det giver en god balance i kamp." Zan flytter sit ene ben bagud, og forventer de to andre efterligner.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Bloody87

((Kamé))

Kamé gør igen, som hun får besked på. Men det er ikke uden at være på randen til at vende det hvide ud af øjnene. Få en idé om dit niveau??!! Hun har ikke haft nogen kampsportslærer siden Alliancen!! Og hun har klaret sig fint uden!!

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
((Tara))

balance min bare...en blasterladning i synet og så er det klaret.... tara gør dog igen som hun får besked på. Jo hurtigere hun udfører Zans ordrer, jo hurtigere kan hun - forhåbentligt - komme ud herfra igen.
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Leia Skywalker

• Global Moderator
Zan gennemgår hurtig en række andre stande, og fortsætter derefter med nogle blokeringer og slag. Mens han ser Tara og Kamé efterligne bevægelserne kigger han grundigt efter hvordan de udfører hvert eneste trin. Balance, timing, stand, kraft. Og da Kamé er hans nye elev holder han ekstra godt øje med hende.

Bloody87

((Kamé))

Kamé holder sig selv i rollen som den pæne elev, der gør, hvad læreren beder hende om. Hun kender øvelserne fra sin tid i Alliancen, men det er længe siden, at hun har brugt den. Gennem de sidste otte år er hendes kampstil blevet mere grov. Men de mange slag og blokeringerne ligger stadig på hendes rygrad.
Hun er klar over, at Kaptajnen holder øje med hende. Det er også forventet, når hun er 'ny' i faget.

Bare for at teste det, rækker Kamé ud med Kraften mod Zabrakkens sind for at fornemme, hvad det specielt er, han ser efter. Hun ved ikke, om hun overhovedet kan læse noget som helst. Men øvelse gør mester.