skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Priser på Battlepacks i Danmark.

(Læst 2616 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rex

• Gæst
I Lørdags var jeg i Toys r Us i Fields, og så tlfældigvis en "Betrayal on Felucia" battlepack til 350 kr.
På hylden under stod der så bla. en Attack on Kashyyyk battlepack til 280 kr. Det jeg så ikke kan forstå er hvorfor at førstenævnte pakke er 70 kr. dyre end den anden, på trods af at de indeholder lige meget hver?
Hvis der er nogen andre der har set boget lignende, så er i velkomne til at poste en kommentar.
Dette er iøvrigt min første post da jeg er ny bruger.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Priserne kommer jo altid an på udbuddet og efterspørgslen. Hvis den ene er mere populær end den anden, så er det klart at den bliver sat op i pris i forhold til den anden.

Det er i hvert fald den eneste grund til det, jeg kan finde.

Og velkommen til forummet :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Cuy'Val Dar
En betrayal on felucia pakke i danmark?

Hvorfor sidder jeg så i den modsatte ende af danmark lige nu? Den havde de absolut ikke da jeg var i Toys'R'Us i aalborg sidst jeg var forbi der.

Med hensyn til prisen så har Toys'r'Us prisgaranti og du kan derfor få dem tvunget ned på 300 kr, da det er prisen i BR på de forskellige pakker...
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

sune jensen

• Gæst
AlusCWM, når man er i TRU Aalborg skal man aldrig stole på hvad der står på hylderne. Lusk dig til at få fat i en stiige og kravl op og tjek hvad de har oppe oven på reolerne. Her fandt jeg for 2-3 uger siden 5 eller 6 betrayl on falucia battlepacks. Jeg tog selv den pæneste med hjem. Jeg overtale knægtene ved disken til at sælge den for 270, hvilket er prisen på alle andre 30års battlepack....sagede vist noget med at det jo var sådan en slags her og viste en af knægtene de andre 30 års battlepacks...Kan ikke se nogen logik i at en 30års battlepack skal koste 350 når alle andre koster 270....virker som om prisen er sat efter clone wars og legacy battle pack (shield generator attack, B'omar monestary assault)...

Nå, forleden var jeg derude igen. De har stadig ikke fået betrayal pakkerne ned på hylderne. Åbenbart ved de ikke at clones sælger bedre end alt andet neo...

-Sune

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Sune du fortjener et stort kram eller noget :P

Plejer også altid at kigge ovenpå hylderne, og kan også finde på at smutte på deres lager ;) men da jeg var derude november som var sidst havde de ingen af dem. Men kan da høre jeg skal derud her snaret muligt ^^

They call me Tauntaun ;)

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Så kom jeg hjem fra toys, of jeg har endelig fået min Betrayal on Felucia pakke ^^ venter dog lige lidt med at åbne den (vil lige nyde indpakningen ^^). Og der var faktisk en rigtig flot pakke tilbage, så ikke alt for galt, men endte jo også med at finde en V-Wing, og så havde du jo ikke sagt at BMF'en var på halv pris sune :P... hva er nu det for noget, så havde jeg jo taget en større taske med :P... Ej fik den nu nok hjem alligevel

Så jeg sender dig lige en skål i mælk :P

They call me Tauntaun ;)