skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Ud at se.. ((Efter skal, skal ikke...))

(Læst 5879 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Hygge

• Gæst
"Selvfølgelig" siger han og smiler.

Hvad kunne hun tænke sig at spørge om?

Han retter en smule nervøst på sin trøje.

Bloody87

• Jedi-Aliraner, Arenadummy og
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • To achieve one thing, you must sacrifice another..
((Kamé))

"Hvad ved du egentlig om mig?" Kamé lægger sin gaffel for et øjeblik og ser på ham med et varmt smil.

May the Force be with us.. Admiral Ackbar, ROTJ
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Darth Hygge

• Gæst
Esbar kigger eftertænksomt på hende klør sig lidt i sine skægstubbe og siger:

"Du har været med i oprørs bevægelsen, du har kæmpet mod imperiet siden du var helt ung, du er fra Naboo, du har haft Star by Star og kæmpet mod imperiet, du blev fanget af dem og slap væk." Var det alt det?

Bloody87

((Kamé))

"Lidt..." Kamé lægger hovedet på skrå. "Du ved så lidt om mig, Esbar. Du ved ikke, hvad der foregår inde bag mine grønne øjne. Hvordan kan du være tilfreds med at vide så lidt om mig? Hvordan kan du holde af mig?"

Hun smiler varmt til ham, men hendes spørgsmål er ganske alvorligt ment. Hun er nysgerrig. Der er ikke mange, som bare har holdt af hende på den måde.

Darth Hygge

• Gæst
Esbar kigger ned på sine hænder. "Det ved jeg ikke, det føles som om at hver gang jeg har prøvet at komme ind på din fortid, eller hvordan du har det, så har du skubbet mig væk." Han kigger hende ind i øjne "Jeg har ikke villet snage eller få dig til at føle dig ukomfortabel. Men selvfølgelig vil jeg gerne kende dig bedre. Du er en af de personer som betyder aller mest for mig"

Bloody87

((Kamé))

"Jeg er ikke god til at have folk tæt på."

Det var galaksens dårligste undskyldning. Hun ved det godt. Men hvad pokker skulle hun ellers sige??

Beklager, Esbar, men jeg er nødt til at skubbe dig, så jeg ikke kommer til at slå dig ihjel, som min Sith-master har givet mig ordre til...

Ja, sikkert.

Kamé sukker og tager en tår af sit vandglas foran sig. "Du har aldrig spurgt mig direkte om noget." Hun støtter albuerne mod bordet og fletter sine fingre. "Hvad er det, du gerne vil vide?"