skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Clone Wars 3D serien på DVD!

(Læst 7479 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Hej piger og drenge!
Så er der nyt om Clone Wars 3D serien på DVD. Den første skive kommer til at hedde: Star Wars: The Clone Wars "A Galaxy Divided" og kommer til at indholde de første 4 afsnit. Denne DVD kommer på den 24. marts 2009 i USA og den kommer til at koste $20.

4 afsnit for $20??? Det bliver godt nok en meget dyr serie! Især når man tænker på, at der er planlagt 22 afsnit i første sæson. (22:4=5,5x20$=110$ til kurs 561,5300 = 617.68Dkr.) Det vil sige at første sæson kommer til, at koste den nette sum af ca. 620 kr. Tak for kaffe!!!

Der er på nuværende tidspunkt ingen forlydner om hvorvidt serien vil bliver udgiver med danske stemmer i R2.

Se her: http://www.starwars.com/theclonewars/news_galaxydivided_dvd.html

Hilsner Carsten
Senest Redigeret: 18-01-2009, 10:40:35 af lordolsen
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Jeg havde godt set, at den vil komme til marts, men jeg havde ikke lige nærlæst artiklen.
Jeg hader når serier udgives i sæson 1 del 1, sæson 1 del 2 o.s.v.
Overvejer om det er værd at vente og se om der ikke skulle komme en samlet sæson på et tidspunkt - skulle undre mig andet.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Overvejer om det er værd at vente og se om der ikke skulle komme en samlet sæson på et tidspunkt - skulle undre mig andet.

Det samme her... Mon ikke at der kommer en samling? Men på den anden side. Lucasfilm plejer jo mere at tænke på pungen end med hjertet.

C
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Cuy'Val Dar
Citér
Meanwhile, for fans eager to own the entire first season of Star Wars: The Clone Wars, Lucasfilm is in the midst of producing a multi-disc boxed set that is expected to debut later in 2009. Full details of the first-season DVD boxed set, which is also planned to mark the first Blu-Ray appearance of the series, will be announced later this year. The collection will include substantial bonus material that is currently in production at Lucasfilm, including explorations of the behind-the-scenes creation of the hit series

Taget fra artiklen, må indrømme en samlet boks er nu også det jeg hellere vil vente på. Både for alt ekstra materialet, men også for at kun skal betale shipping den ene gang. Men eftersom episode 22 først har premiere d. 20 marts får vi nok først den helt store boks senest slut sommer/efterår. Hvis ikke det da skal være årets julegave ide ;)
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Den kommer med stor sandsynlighed i en boks senere. Ikke at det interesserer mig. De ligger jo på nette. :-P
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
Jeg må indrømme jeg også mest er til en samlet boks :-o
4 afsnit i på en dvd... Det er altså alt for lidt til, at jeg gider at give så meget for den :-o For slet ikke at tale om besværet ved at man skal have en hel bunke dvd'er til hver sæson.

Himmelvandrer

• Uberørt af Kraften
Kan nu se på Blockbusters hjemmeside, at hele første sæson kommer samlet i boks på BlueRay.
Oplysningerne er endnu ret sparsomme, men release-date er sat til 24-11-09.

Set her http://www.blockbuster.dk/Produktvisning_film-79.aspx?ProductID=PROD428378&VariantID=VO95&PID=279.
Senest Redigeret: 22-10-2009, 15:04:56 af Himmelvandrer

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Ja der er relase på den samlede 1. sæson af CW d. 24/11, og jeg har set boksen til forudbestilling til 249kr så vidt jeg husker. Men ikke i blockbuster det var på en eller anden dvdhjemmeside
I reject your reality and substitute my own!!

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
play.com har den til ca. 300 kr med free shipping ^^ Det er altid nice, og så er de baseret i UK så heller ingen told osv.. YAY!

They call me Tauntaun ;)

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
CDON har den til 379 (DVD) og 479 (Blu-Ray) i dansk version.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
CDON har den til 379 (DVD) og 479 (Blu-Ray) i dansk version.

Bah dansk version... No uses :P hehe, så er jeg desværre lidt friskere på at spare de 80 kr, plus få det fede Cody cover frem for det lidt fesne cover CDON.dk har på den...

They call me Tauntaun ;)

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
Jeg vidste den kommentar vil komme, men det ku' jo være, at nogen gerne vil have mulighed for at introducere serien for børn.
Hvis du ikke er interesseret i den danske version, så kan du jo bare lade være med at købe den. :wink:

TK2501

• Youngling
  • **
  • Hvis det ikke er 1:1, er det ikke noget for mig
play.com har den til ca. 300 kr med free shipping ^^ Det er altid nice, og så er de baseret i UK så heller ingen told osv.. YAY!

Det er så ikke helt rigtigt. Play.com er registreret på kanaløen Jersey, der er et såkaldt "skatteparadis", og IKKE en del af UK og dermed EU. De er således ikke en del af det indre marked og man skal derfor betale både told og moms på forsendelser derfra. At man kan være "heldig" og forsendelsen slipper uden om toldvæsnet er så en anden sag, men man skal ikke blive overrasket hvis der med pakken følger en ekstraudgift på min. 25 % ekstra og så PostDanmarks "dummebøde"/fortoldningsafgift på 155 kr.
TK/TB/TS/TC/CC-2501

Join the Empire!
http://www.501st.com
http://www.nordicgarrison.net

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Hmm der kan man jo bare se, tja så hedder siden nok Amazon i forhold til mit indkøb hehe

Citér
Jeg vidste den kommentar vil komme, men det ku' jo være, at nogen gerne vil have mulighed for at introducere serien for børn.
Hvis du ikke er interesseret i den danske version, så kan du jo bare lade være med at købe den.

Det jo lige det, har ingen børn i hele den store familie (eller folk i det hele taget) der har interesse for star wars, så det er nu ikke engang fordi den er dansk, men gankse simpelthen pga. jeg syntes coveret som den danske (ihvertfald den på cdon.com) ser meget fesen ud, min kommentar med hensyn til det danske var bare lidt for sjov, har da også selv filmen med både dansk og engelsk, og har da også set den på begge sprog, det danske er nu også ganske okay, men ikke lige mig.

Var det cover (som jeg antager bliver det danske fra CDON.com) det andet med Cody så havde jeg været i Fona og bestille den hehe

They call me Tauntaun ;)

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
Og igen kan jeg så bare sige, at hvis du ikke vil have den danske version, så lad dog være med at købe den.
Der er adskellige andre aktive brugere end dig på boardet, så der er ingen grund til at tro, at den pågældende post er skrevet personligt til dig - hvad den heller ikke er.