skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

clone wars serien

(Læst 7569 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • "A Great Jedi"
Jeg synes The Clone Wars er en god serie. Den er lidt for de mindste ja, men jeg synes den er for de lidt større. Sådan lige omkring 10-11 års aldren. De små ser den også. Men det er fedt at se jedi´s i aktion, kloner i kamp og onde bounty hunters som selv kan slå den bedste jedi. Mig og starwarsdkyt ser det sammen. Vi kender gode hjemmesider med episoderne på. Jeg læser om det. Men CW er jo også fortalt i tegneserier. Der er blevet lavet tegnefilm før om SW og CW. De var jo også gode. Historierne er gode til afsnitne. Jeg synes den er god. Jeg har mange grunde. Dem gider jeg ikke skrive. Men jeg synes den er god :-D :-)
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

Darth Kaze

• Gæst
I 3d modellerer man karakteren én gang, så har men den i programmet som man vil, og kan justere den frit på computeren. Håndanimation tegner man figuren hver gang og så kommer der en masse "inbetweeners" og tegner figurens gang. De er fastlåste af at de har de rigtige overvejelser, da hvis de kasserer et stykke håndanimation, skal lave hele produceringen laves om igen. I 3d retter man kammeraet og renderer det om igen, hvilket programmet selv laver.

Ville selv være håndanimator i tyverne, og valgte digital media. Har ikke vedligeholdt udviklingen af 3d siden, da min interesse er illustration, og kan bruge mattepainting osv. Ironien er dog at jeg er uddannet grafiker den dag i dag..:P

Nå men tilbage til tråden - CW er tro mod det den repræsenterer :)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Nå jamen jeg kan godt lide CGI, hvis den bliver brugt som feks i LOTR. Men i rigtig mange film fylder CGI stort set ALT.

yep bare tag filmen 2012.

sygt fede effekter, desværre er det kun det filmen overlever på da historien er små kedelig og ikke ordentlig gemmenført, plus slutningen er alt for amrikaner happy happy agtig.

Jeg må indrømme jeg godt kan lide den nye clone wars serie som er animeret, den er skide flot lavet om man vil indrømme det eller ej.

Jeg har dog ikke set ret meget af selve serien men den film som kom først. Hovedgrunden til dette er at jeg ikke kan lide de snakker Dansk, det for mig personligt ødelægger det hele, men forstår udemærket hvorfor da børn skal have en chance for og nyde serien også.

men kort og godt synes jeg serien virker ganske fed.
Darth Pingu Awakens

Master kito

• Føler Kraften
  • *
  • Darkside No More!
master kito og cc skywalker prøv at tænk på det er jo star wars så jeg fatter ikke at i kan lide at se star wars når i siger det stinker :? siger qui-gon anni

jeg kan da godt lide star wars :-) jeg kan bare ikke lide serien kun lidt :|

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Om man kan li serien eller ej ("eller bare lidt") så synes jeg at man skal følge med i den. Man får svar på et par ting, men ikke så mange så de mindre kan følge med. Hvorfor kan i ikke lide den. Jeg vil bare gerne have nogle svar, andet "den er for barnlig". Jeg synes den kolder med PT rigtig mega godt. Den ødelægger ikke noget. Filmen er lidt når når synes jeg. Men serien WOW :-o den er god. Regn med at Lucas er inde og tjekke historien hver gang den er lavet.
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

CC Skywalker

• Gæst
Jeg ved endelig ikke helt hvorfor jeg kan bare ikke lide den :wink:
Faktisk så sagde du jo at du ville have andre svar ind: Den er for barnlig. Det sgde du plokoon. Men det får du ikke fra mig ihvertfald. Jeg kan bare ikke lide den fordi at jeg synes at det er barnligt og at det ødelægger SW.
Senest Redigeret: 09-12-2009, 15:39:15 af CC Skywalker