skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Clone Army Customs

(Læst 2932 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
Jeg ved godt at den er blevet nævnt i nogle andre indlæg, og at nogen derfor sikkert allerede kende siden, men her kommer det igen.

Jeg vil bare vise denne hjemmeside til Lego Star Wars klon fans. Der er mange forskellige "hjemmelavede" kloner. Ved ikke om det kan betale sig at købe noget, men jeg syntes nu det ser spændende ud.

http://clonearmycustoms.com/cgi-bin/storefront.pl

Commander Cody

• Gæst
er det sikkert at købe noget der fordi de kloner ser bare nice ud

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!

ikke at jeg har handlet med folkene bag siden. Men hvis du bruger paypal og har til knyttet et kredit kort til kontoen så kan du vel altid få pengen trukket tilbage.

Men har du set hvad figurene koster de fleste over 20 dollars, nu ved jeg ik så meget om lego figure men i mine øre lyder det dyrt. Jeg syntes også figurene er ret cool.

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube

Jeg tror det er ret sikkert. Jeg er "venner" med mange på YouTube, og nogen af dem har købt på siden og været meget tilfredse.

Commander Cody

• Gæst
tak men det er jo heller ikke lige fordi at jeg vil købe alle de kloner kun de som jeg ikke kan få fat i. i pakker og sådan noget.

Himmelvandrer

• Uberørt af Kraften
Til de priser (selv med en lav dollar-kurs) ville jeg nok i stedet dygtig-gøre mig i "customize" selv.

Ikke at jeg selv kunne finde på (det er noget med, at jeg er LEGO purist - altså, hvis man må save, skære, male, dele og bruge uorginale del, så kan alle få det til at ligne... men det er en anden snak), men jeg tager bestemt hatten af for dem som kan - det er jo SW-kunst  -  i LEGO  :-D