skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

En god historie til flyttefilm.

(Læst 2087 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
Jeg har allerede lavet et par flyttefilm, med LEGO STAR WARS, og vil lave mere. Men jeg har svært ved at finde på en god historie. Er der nogen der har en? Dit navn vil blive nævnt i rulleteksterne (HVIS jeg bruger din idé).

Hvis I vil se en af mine tidligere film så kig her:
http://www.youtube.com/watch?v=YK1xd2z0IGg

master YODA

• Gæst
starwars flytter på landet

starter rigtig vildt med at rebelerne og emperiet kæmper mod hindanden og til sidst at rebelerne vinder og emperiet styrter ned :-o
lidt efter befinder de sig på jorden de er landet i jylland darth vader bliver chokered og beslutter sig for at finde ud af hvor det er han er landet :?
han har endelig fundet ud af hvor de er. da han kommer tilbage bliver han glad han ser sine små droider gå og græsse han ved ikke hvad det er for noget så han prøver at smage han finder så ud af at det smager rigtig grimt og bliver rigtig sur på meneskene og beslutter sig for at indtage verdnen..........osv. det ender med at han erobre hele verdnen :wink: :wink: :wink: :wink: håber du kan bruge min historie ved ikke om den er særlig god :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
starwars flytter på landet

starter rigtig vildt med at rebelerne og emperiet kæmper mod hindanden og til sidst at rebelerne vinder og emperiet styrter ned :-o
lidt efter befinder de sig på jorden de er landet i jylland darth vader bliver chokered og beslutter sig for at finde ud af hvor det er han er landet :?
han har endelig fundet ud af hvor de er. da han kommer tilbage bliver han glad han ser sine små droider gå og græsse han ved ikke hvad det er for noget så han prøver at smage han finder så ud af at det smager rigtig grimt og bliver rigtig sur på meneskene og beslutter sig for at indtage verdnen..........osv. det ender med at han erobre hele verdnen :wink: :wink: :wink: :wink: håber du kan bruge min historie ved ikke om den er særlig god :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Undskyld, jeg svarer dig så sent, master YODA. Jeg har først læst din idé nu. Det er nogle gode idéer du har, men jeg har desværre fået travt med min La-Wah Saga, da den er blevet lidt populær på YouTube.
Så mange tak, men jeg regner ikke med at bruge din idé. Håber det er iorden. :-)