skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Hvor kan de købes?

(Læst 5070 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
Okay, nu spørger jeg måske rigtigt dumt, men jeg gør det alligevel.
Hvor kan man købe Star Wars tegneserier? Har kigget mange steder, men har aldrig set én. (Bor I Århus, hvis det kan hjælpe.) Nu har jeg ikke ledt uafbrudt, men er jeg gad godt læse nogen.
Og nu hvor jeg er igang, har I så nogle anbefalninger, som jeg kan starte med?

På forhånd tak!

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Komiks i Mejlgade sælger sw tegneserier. Har selv købt stor set alle mine der. 8-) Har også set tegneserier i andre tegneserie forretninger i Århus, men sjældent det store udvalg.

Hvis du går ned ad Mejlgade fra Domkirken ligger forretningen på højre hånd lige inden du når Nørreport.

Kan anbefale dig Clone Wars tegneserierne fra CW eraen, Tales som dækker alle era, Aayla og Quinlan tegneserierne fra OR era, og fra NR era kan jeg anbefale Union, Chewbacca(NJO), Crimson Empire og X-wing: Rogue Squadron.
Hvis du har spørgsmål til nogle af de ovenstående, så bare spørg. Hvad man er interesset i kommer jo an på, hvad man kan lide at læse om. :-) Åh ja, og så kan jeg også anbefale Tag and Bink were here, som god humor, ligesom Infinities bestemt er værd at læse. :wink:

Der er også nogle tegneserier, som er lavet over bøger, og de er også værd at læse. Her kan Thrawn trilogien anbefales og ligeså Shadows of the Empire og Shadows... Evolution.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Ja, rigtig mange tak!
Har ikke npgen spørgsmål lige nu, men jeg vender tilbage hvis jeg for nogen.  :-D

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Det var så lidt. Hvis de ikke har den/de tegneserier du leder efter, så spørg manden i butikken. De plejer at være flinke til at hjælpe. :-)
Nogle af de serier jeg har nævnt er også af lidt ældre dato, og man ved aldrig helt hvornår de bliver genoptrykt.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Darsha

• Jedi Mester
Ellers kan jeg foreslå www.fantask.dk
Jeg går selv ned i butikken hver gang, men den ligger i KBH, så det er langt det letteste at bruge internet butikken.
Jeg finder desuden ret tit SW tegneserier i DSB kioske, eller i Hillerød Slotsarkaderne hvor jeg også kommer.
Lige nu finder jeg Clone Wars hæfterne over det hele.

Eddie

• Det eneste normale menneske i miles omkreds.
  • Padawan
  • **
  • F#¤* 'em if they can't take a joke!
Du kan også købe dem fra udlandet på f.eks. Amazon eller Play.

ligthsaber jensen

• Gæst
ok er der nogen der ved hvor man kan få fat på de gamle lydbånd fra 80erne
med de dansker stemmer :-D

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Dem kan du kun finde antikvarisk, prøv at søge hos en bogbyttecentral med brugte bøger, tegneserier, magasiner mv., eller prøv qxl, Den Blå Avis, Gul og Gratis mv.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Comicfan

• Gæst