skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Dioramatråden...

(Læst 12406 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Jeg har ikke tid til at kigge alle ekstra billederne igennem ligenu, men dem du har lagt op siger noget om hvor meget arbejde du har lagt i det her. Det ser rigtig fedt ud. 8-)

Tror det bliver nogle gode dioramaer du får, når de er færdige. Og kan godt lide jagten i stuen. :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Cuy'Val Dar
Det ser rigtig rigtig fedt ud Per, dioramaer er altid for fede at se, så glæder mig meget til at se dem færdige ^^

Men som Leia, kan jeg også rigtigt godt lide den jagt i midten af stuen, kunne godt finde på noget i samme stil hvis jeg engang får plads til det :P
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Xeavyz

• Youngling
  • **
  • The Force is strange in this one....
Så fik jeg stillet alle vintage figurerne op, ikke i den rigtige rækkefølge, men de er kommet op, skulle se om der var plads og det kniber en smule, men det skal såmen nok blive klaret :-)

Her et panorama billede af alle figurerne, lad jeg ikke snyde, Amanaman figuren (den store gule grimme alien) er et billede, jeg mangler kun den figur, men den er ret dyr at anskaffe, så indtil jeg får fingrene i den må et billede stå hvor den skal.
Som nørderne vil opdage når de kigger grundigt efter, så mangler der en R2-D2 og en C-3PO figur, jeg mangler nemlig også de helt gamle af dem, hvor R2 ikke har periskop eller lyssværds tingene, og hvor 3PO ikke kan skilles ad, men har ikke fundet dem til en pris og i en stand jeg syntes var det værd. Jeg har sat dem hvor de står fordi det ville se fjollet ud af mangle den første og den 8 figur.
Underlaget de står på er lavet af flamingo, dette vil senere blive malet så det ligner klippe eller sandsten, der vil ligeledes blive bygget en baggrund, malet i samme farver som underlaget.

Her er så endelig efter lange forklaringer billedet :

Kommentarer, kritik og råd er altid velkomne.
Skulle i ligge inde med gammelt legetøj, såsom lastbils containere i plast, kasse agtige, tønde agtige ting, figurer i samme størrelse som Star Wars figurerne, så giv en lyd hvis det er noget i vil af med.

Hygsomst

Per
Got the story, who wants to make the movie.....

It is all just pictures.....

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!
rigtig fed samling af figurer og godt display. jeg kunne godt tænke mig hvis du kunne poste nogle close up billeder af displayet.  :wink:.

Darth Kaze

• Gæst
Rigtig fed samling!!  :-D

Kan rigtig godt lide denne lidt anderledes stykke håndværk du har lavet for en rigtig fed opsætning!! :-)

En ekstra tak herfra, for du kom til at plante et frø, og jeg tror der er et par ideer der spirer, mange tak!!

Xeavyz

• Youngling
  • **
Takker :-)

Det er da dejligt hvis de tosserier jeg render rundt og laver kan inspirere til noget, vil se frem til at se hvad der bliver frembragt :-)

Og så lige et par billeder til ære for Hans Ole :-)

Når det de står på er blevet malet og samlet rigtigt og figurerne kommet rigtigt på plads, kommer der nogle bedre close-ups :-)

Hygsomst

Per
Senest Redigeret: 19-03-2009, 14:44:58 af Xeavyz

Xeavyz

• Youngling
  • **
Så er der flere billeder:

Takker for kigget :-)
Senest Redigeret: 19-03-2009, 14:44:11 af Xeavyz

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Fine billeder. 8-) Men måske nogen med lidt mindre blitz næste gange, da figurerne smider det meget tilbage.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Fedt at Indiana Jones og Marion er i Mos Eisley   :lol:

men det ser rigtig cool ud synes jeg, du har en ganske pæn samling.
Darth Pingu Awakens

Xeavyz

• Youngling
  • **
Takker

Syntes at det var lidt sjovt hvis det nu var at de var drejet forkert et sted i Kairo og så pludselig stod i Mos Eisley, burde lave en tale bobble: "What The F...."

Kan man skrue ned for blitzen på et kamera, eller jeg måske skulle prøve at sætte noget lys og tage billederne uden blitz :-)

Takker for kommentarerne :-)

Per

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Må indrømme, jeg ikke ved helt præcist hvad diorama er, men det er da virkelig en imponerende samling du har og det er godt opstillet.

Tihi, Indy og Marion i Mos Eisley :lol: sure, why not :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Hans Ole

• Jedi Ridder
Det er sku fedt. :-) Jeg syntes også indy og marion er ret cool i den her sammen hæng. Men hvad laver han solo trench coat?  :wink: ham vil jeg nok bytte ud med en anden version. Men det er vel smag og behag.

Ellers syntes jeg det er rigtig fedt og glæder mig til flere billeder.  :-)

Xeavyz

• Youngling
  • **
Han figuren og stormtrooperen var bare for at der skulle stå noget, der kommer andre figurer senere, når jeg finder ud af hvilke, det var bare den der lå øverst i bunken :-)

Hans Ole

• Jedi Ridder
ok cool.... jeg syntes faktisk stormtrooperen er ret god lige der.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Fedt at Indiana Jones og Marion er i Mos Eisley   :lol:

men det ser rigtig cool ud synes jeg, du har en ganske pæn samling.

Helt helt enig, elsker den slags påhit i et diorama.

Som sagt af andre fed samling og fedt diorama. 
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.