skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

hvad ville dig ske hvis jeres yndlings jedi overlevet

(Læst 5058 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

darth_netrom

• Føler Kraften
  • *
  • Køn: Mand
  • The force is strong in this one
Må man også vælge sith eller skal det absolut være de "pæne" jedis?

Min yndlings er helt klart mr vader himself. Ingen slår vader.
 :-D :-D :-D :-D
Alt det gode som kommer til dem der venter. Er det ikke bare rester fra dem der kom først?

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Tja, der står jedi, men man kan selvfølgelig argumentere, at Vader var en jedi før han blev sith. :wink: Og min yndlingsjedi er fra OT så... Fra PT har jeg ikke en enkelt yndlingsjedi, så kan egentligt ikke lave et ordentligt argument. (Og ellers er der jo fanfiction til at udforske disse teoretiske muligheder). :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

darth_netrom

• Føler Kraften
  • *
Jamen hvem er din yndlings da leia?

Nej men hvis man nu ikke måtte vælge sith. så er det helt klart yoda. Men synes nu jedier er for vattede
Alt det gode som kommer til dem der venter. Er det ikke bare rester fra dem der kom først?

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
hvad er det du synes der er vattet ved jedierne, Netrom? Det kan godt være, at de ikke gør brug af de samme  kræfter som Siths gør, men det er fordi de har valgt, at stå på den lyse side af Kraften og beskytte folk i stedet for at slå dem ihjel@, når de ikke får deres vilje eller af andre grunde.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

darth_netrom

• Føler Kraften
  • *
Jamen det er jo også helt korrekt. Men må indrømme at jeg finder dark side mere interessant. Der har du muligheden for at være god men hvis nogen eller noget er imod dig kan du handle som du vil. Men det er maske nok mere en fallen jedi jeg tænker på

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Ja, der er jo lidt gradbøjninger i mørk/lys. :wink: Jedi, Fallen Jedi, Dark Jedi, Sith. Gad vide om man kunne lave en gråskala og plotte dem ind med grænseværdier for lys/mørkhed? Eller måske er grænserne sådan lidt mere flydende. :lol:

Yoda/Luke. Luke bliver dog ikke rigtigt en jedi før slutningen af ROTJ, så må nok sige Yoda.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"