skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

hvad ville dig ske hvis jeres yndlings jedi overlevet

(Læst 5345 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • "A Great Jedi"
min yndlings jedi er plokoon. men jeg tænker nogle gange over hvad der ville ske hvis han havde overlevet order 66. havde han haft en stor rolle i star wars episode 4-6 og måske længer frem. havde han hjulpet obi-wan(ben)kenobi. hvad tror i dig ville ske med jeres yndlings jedi hvis han/hun havde overlevet order 66.
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Nej, jeg tvivler på at han ville have haft den store rolle at spille.

Alle jedier der overlevede Order 66, forblev i skjul indtil mange år efter the Jedi Purge eller blev indfanget, tortureret og dræbt i tiden mellem ROTS og ANH.

Det ville ikke være så smart for eftersøgte personer at komme helt ud i det åbne for kun at være endnu mere truede, også selvom de er jedier.

Ikke en gang Yoda eller Obi-Wan vidste hvilke jedier der overlevede og tænkte at de var de eneste overlevende.
Senest Redigeret: 04-12-2008, 21:24:25 af Jaina Solo

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Darth Malak

• Lord of ultimate darkness
  • Youngling
  • **
er der en list over hvem der overlevet

The force is with me and I with it

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Du kan sikkert finde den et sted på Wookieepedia, men jeg tror kun det er navnene over dem der overlvede indtil slutningen af ROTS. Ved ikke om det er skrevet op endnu, hvem og hvor mange jedier der overlevede Kejserens efterfølgende jagt på dem.

Darth-Dilan

• Gæst
Nej, jeg tvivler på at han ville have haft den store rolle at spille.

Alle jedier der overlevede Order 66, forblev i skjul indtil mange år efter the Jedi Purge eller blev indfanget, tortureret og dræbt i tiden mellem ROTS og ANH.

Det ville ikke være så smart for eftersøgte personer at komme helt ud i det åbne for kun at være endnu mere truede, også selvom de er jedier.

Ikke en gang Yoda eller Obi-Wan vidste hvilke jedier der overlevede og tænkte at de var de eneste overlevende.

Faktisk er det ikke helt sandt. Ferus Olin startede optøjer imod "the empire" og senere efter mødet med Kenobi, hjalp han andre Jedi, skjule sig på en asteroide. Dog havde han afbrudt sin forbindelse med Jedi, indtil mødet med Kenobi, hvor han igen begyndte at følge jedi reglerne. Men han var en af jedi der ikke gik i eksil men kæmpede åbent med the empire

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Hm, ja, det kan der være noget om. Må dog indrømme at jeg ikke ved så forfærdelig meget med tiden mellem ANH og ROTS.

Det eneste jeg kender til Feris Olin er at han ikke kom særlig godt ud af det med Anakin og at han var Padawan til en af Obi-Wans gamle venner. Så jeg skal ikke kunne hverken sige det er rigtigt eller forkert det du siger.
Senest Redigeret: 11-12-2008, 23:36:28 af Jaina Solo

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Han er fra den nye børneserie 'The last of the jedi'. :-)

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Eddie

• Det eneste normale menneske i miles omkreds.
  • Padawan
  • **
  • F#¤* 'em if they can't take a joke!
Lidt læsestof om relevante ting:

http://starwars.wikia.com/wiki/Order_66
http://starwars.wikia.com/wiki/Great_Jedi_Purge

...og min yndligsjedi døde allerede i EPI :-P

Darth-Dilan

• Gæst
Hm, ja, det kan der være noget om. Må dog indrømme at jeg ikke ved så forfærdelig meget med tiden mellem ANH og ROTS.

Det eneste jeg kender til Feris Olin er at han ikke kom særlig godt ud af det med Anakin og at han var Padawan til en af Obi-Wans gamle venner. Så jeg skal ikke kunne hverken sige det er rigtigt eller forkert det du siger.

Faktisk var Ferus og Ani gode venner inden ani blev Darth. Og Ferus' mester var Siri Tachi, som Kenobi havde et "romantisk" forhold til på et tidspunkt.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Hmm, det er ikke sådan jeg husker at have læst det.

Nu har jeg godt nok kun læst om ham fra New Essential Chronology. Ja, der stod også at Siri og Obi-Wan havde et romantisk forhold, men der stod også at deres to padawaner ikke kom videre godt ud af det med hinanden.

Michael-Jackson

• Gæst
Tja... Ska det bare være ens yndlings eller kun ens yndlings jedi? For der ville nok ikke være så stor foreskel hvis Captain Antilles var overlevet :wink: Men det kunne da være ret fedt hvis Anakin var overlevet og Vader var blevet jedi i Oprøret :lol:

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Jackson, jeg har længe undret mig din fasination af Antilles. Han er med i ca 30 sek, hvorefter han bliver dræbt af Vader. Han er bare en simpel kaptajn på et skib der tilmed bliver fanget af en star destroyer, noget som selv Millenium falcon kan undslippe med en simpel smugler bag roret. Så nej jeg kan bestemt ikke se hvilken forskel Antilles skulle have gjort i oprøret.  :lol: Og som der ret tydeligt står er det ang overlevende Jedi´s 8-)
I reject your reality and substitute my own!!

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!
tja min ynglings jedi overlevede til AHN.

Michael-Jackson

• Gæst
Kenobi?

daniel-yoda

• den yngste mester i historien
  • Padawan
  • **
  • may the force be with you
min ynglings jedi overlede til the empire strikes back tror jeg nok kender ikke lige de gamle film så godt er mere til de nye film