skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Kontor...1? 2? 3? ((fortsat fra help has arrived continued))

(Læst 15148 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
((Brahndaan))

"Det må gerne være i nærheden af et par kønne kvinder, hvis det kan arrangeres, Zan" Brahndaan griner indforstået til sin ven.

"Ved vi heller ikke noget om...sådan...et slag eller noget så? Der er ingen ordrer endnu?"
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • KAFFEN LEVER!!!
((Tchowo))

Wookieen brummer en utydelig lyd for sig selv, og tager en slurk af sin kop.
Tilsyneladende har han ikke noget tilføje til Brahndaans spørgsmål

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
Zan gengælder Brahndaans grin og ser så tænksom ud ved hans næste spørgsmål. Hvad skulle han sige? Han kunne ikke på nuværende tidspunkt begynde at rende ud med admiral Calas planer.

Zan går tilbage til sofa gruppen og sætter sig i en stol. "Tja, jeg ved der ved at blive lagt en plan for hvad der skal gøres, men som du ved er alt på et 'need to know' basis i militæret." Zan sender et lille smil til Brahndaan. "Jo længere nede man er i militær hierakiet, jo senere får man detaljer at vide. Almindelige tropper for sjældent særlig meget at vide langt tid før det kommer ud til pressen," slutter han med et skuldertræk. Brahndaan og Tchowo var ikke godkendt til at vide slagplanerne på nuværende tidspunkt, så indtil de blev det, eller de blev offentliggjort, så måtte han holde dem for sig selv. Sorry, kammerat, men jeg har tavshedspligt her.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
((Brahndaan))

Brahndaan sukker dybt og ryster på hovedet.

"Ja, jeg er jo godt klar over, at det er sådan, det fungerer, men et eller andet sted, så holder det altså ikke, Zan, kammerat. Folk har brug for at vide, hvad der sker. Ikke bare os, der skal udkæmpe slaget, men også den menige borger i republikken. Kom ikke og sig, du ikke er enig" Han trækker på skuldrene. Hvem ville have troet, at Brahndaan var i stand til at sammensætte en så fornuftig sætning?

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
((Tchowo))

"Uvidenhed skaber nogen gange unødig frygt," brummer wookiee'en i sin elba

- Uh huh

Leia Skywalker

• Global Moderator
Zan bruger et øjeblik på at oversætte Tchowos brummen.

"Tja, det kan vi da godt blive enige om. Folk skal ikke holdes i uvidenhed, men det ville heller ikke være så smart hvis fjenden kender vores planer." Zan trækker let på skuldrene og læner sig tilbage.

"Folk ved allerede noget om hvad der foregår, men så vidt jeg er informeret, så er der vidst ingen som ved hvad der foregår fuldt ud. En af de risici der er i krig. Det store spørgsmål er om Imperiet ved mere om tingene end vi gør. Lad os håbe de ikke gør det."

Zan kigger lidt tænksomt på dem begge. "Og jeg har erfaret at viden nogle gange skaber mere frygt end uvidenhed," slutter Zan med et suk.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
((Brahndaan))

Brahndaan trækker på skuldrene.

"Det er måske rigtigt, men på den anden side, hvis de render rundt som mynocks uden hoveder, så er det altså heller ikke smart. Er du ikke enig, Tchowo?"

Brahndaan ser på sin gamle ven, for at få støtte.

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
((Tchowo))

Den sorte wookiee nikker
"Det er nok ikke vores bord, men et samlet bevidst folk virker umiddelbart bedre end en stor forvirret masse. Tvivl kan blive fjenden til gode."

"Men det er jeres sag," mumler han lidt efter og drikker resten af sin elba

"Vi er glade for at kunne hjælpe"

- Uh huh

Leia Skywalker

• Global Moderator
Zan trækker let på skuldrene.

"Oplysning er ikke mit bord. At de ikke skal gå rundt i total uvidenhed er klart; det skaber bare rygter, som skaber panik. Men vi kan heller ikke give befolkningen en kampplan, eftersom den vil være nytteløs hvis Imperiet kender den."

Jeg synes sådan set heller ikke folk skal gå rundt uvidende, men jeg kan ikke gøre noget ved det. Skal vi ikke lade det ligge? Zan sipper af sin kop.

Zan smiler lidt. "Tak for opbakningen."

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
((Brahndaan))

"Jeg bakker dig altid op, gamle ven, det ved du da!" Brahndaan lyser op i et stort smil.

"Så, hvad kan vi hjælpe med?"

Lord Palpatine

• KAFFEN LEVER!!!
((Tchowo))

Wookieen nikker for at indikere sin samtykke med Brahndaan

"..Og er der mere elba?" spørger han høfligt og fremviser sit tomme krus

- Uh huh

Leia Skywalker

• Global Moderator
Zan smiler bredt og ta'r imod Tchowo's krus, hvorefter han fylder det.

"Dejligt med opbakning, Brahn," siger Zan mens han rækker kruset tilbage til Tchowo.

"Indtil videre er I ikke koblet på en ny enhed hvad jeg ved af. Har I registreret jer, som værende ankommet til Coruscant egentligt?" Zan kender Brahndaan godt til at vide det ikke nødvendigvis har været hans første prioritet.

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
((Brahndaan))

"Registreret? Næh" Brahndaan griner stort til Zan.

"Er den slags nu også nødvendigt?"