skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

lyssværd solid og real looklike

(Læst 3939 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

stormtrooper tk5013

• Gæst
god aften her på skywalker

ja er et nyt medlem da jeg først fandt siden for 30 min siden

leder efter et fedt lyssværd skal siges jeg er stor fan af obi wan kenobi og stormtroopers :P

men vil gerne ha et fedt lyssværd er træt af dem fra br :(

nogle der ved hvor man kan købe det magen til hans andet sværd alså de man ser i de fleste film

hilsen tk5013

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Det bedste bud vil være Master Replicas lyssværd, men ulempen ved de sværd er at de ikke bliver lavet længere.

Men, siden du siger at du er fan af Obi-Wan, så kan jeg sige, at Hasbro, som overtager for Master Replica, har lavet nogle ret fede nogle. Efter at have klikket rundt på deres amerikanske hjemmeside, fandt jeg frem til, at de, i modsætning til MR, producerer Obi-Wans ROTS lyssværd og efter billederne at dømme, er det i samme standard som MR, hvilket er så godt som direkte kopieret fra filmene.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

stormtrooper tk5013

• Gæst
undskyld fatter hat af alle de forkortelser

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
MR er Master Replicas, og ROTS er Revenge of the Sith. Det er vist de eneste forkortelser, der er i indlægget :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

stormtrooper tk5013

• Gæst
har kikket på parksabers men kan ikke rigtig finde det og hasbro kunne jeg heller ikke

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Parksabers er costume made og dyrere end hasbro.

Gå ind på www.hasbro.com og søg på lightsabers, så kan du finde frem til en del :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Plo Koon

• STAR WARS Fan
  • Youngling
  • **
  • Køn: Mand
Ultrasabers laver osse gode lyssværd til en MEGET lav pris.
Der kan du så ikke rigtigt få mange detaljer på dit håndtag fordi det bare er et PVC rør med større PVC rør på :-)
Hvis du ikke tror et PVC rør kan holde til meget så kig på denne her video:
http://www.youtube.com/watch?v=StB5wRy3KdI
De har så heller ikke lyd men det kan du få i et Force FX
Lige en ting, Force FX kan ikke tåle at blive slået med på grund af alle de lys der er i klingen.
Ultrasabers bruger et Luxeon III lys så du kan tage klingen af og du kan godt slås med det
Det bedste (eller en god ting) er at du selv kan sætte ting på og male det så til sidst har du dit eget "custom" sværd

www.ultrasabers.com
Jeg flytter og er derfor OFFLINE i noget tid

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Og så for lige at hjælpe: http://www.skywalker.dk/forum/index.php?topic=1114.0
Liste til forkortelser! 8-) Jeg opdaterer den, når jeg falder over noget, som ikke er på den i forvejen eller hvis folk skriver til mig, der mangler en forkortelse.

Du skal også lige være klar over, at vi taler en helt anden prisklasse her, end BR. De koster nemt 1000,- kr uanset hvad du vælger og kan godt være endnu dyrere. Især hvis du køber fra udlandet pga told.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Plo Koon

• STAR WARS Fan
  • Youngling
  • **
Et Ultrasaber kommer til at koste der omkring 300-600kr for de billigste
Men så er der også UltraFX som er bare Force FX men uden LED i klingen og så kan man kæmpe med dem men de koster der omkring 250$ og der er ikke så meget at vælge imellem
Jeg flytter og er derfor OFFLINE i noget tid

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
Erv i frankrig lavede lyssværd, jeg tror vist han er holdt op med det, de kom også opå i en pris på ca 2500-3000 kr. lidt dyet hvis du spørger mig. jeg købte et EU (kan man vel kalde det) lyssværd på ebay, til omkring 800 kr + for. og mit packsaber fra en gammel skywalker..
lige nu ved jeg ikke hvilket sider der sådan er at købe på. ebay kan du tit finde nogle som folk har lavet, og de kan være fede.
her er et link til Plecter Labs.
http://www.plecterlabs.com/catalog/index.php?osCsid=7fcae5f48311f7972c298a5c7ce067df
men prøv på ebay så søg på custom lightsaber så finder du måske noget^_^ der er bla. et stormtrooper sværd hvis du går længer ned.. (når du søger)