skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Clone Wars på tv2

(Læst 11082 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Plo Koon

• STAR WARS Fan
  • Youngling
  • **
  • Køn: Mand
Er der nogen der så det i dag?
Senest Redigeret: 30-11-2008, 09:44:43 af Plo Koon
Jeg flytter og er derfor OFFLINE i noget tid

tobi

• Padawan
  • **

Ja det var med Plo Koon  :-)

Plo Koon

• STAR WARS Fan
  • Youngling
  • **

Ja det var med Plo Koon  :-)

Ja, jeg så det.
Jeg flytter og er derfor OFFLINE i noget tid

Darth Malak

• Lord of ultimate darkness
  • Youngling
  • **
  • *
undskyld jeg siger det på den her måde MEN DET ER S..... DÅRLIGT PÅ DANSK godt man har den engelske version og falde tilbage på
The force is with me and I with it

tobi

• Padawan
  • **
undskyld jeg siger det på den her måde MEN DET ER S..... DÅRLIGT PÅ DANSK godt man har den engelske version og falde tilbage på

Ja det er meget bedre på engelsk ! det kan vi godt blive enige om ! men når det så er sagt syntes jeg altså ikke at det på dansk er så dårligt igen. misforstå mig ikke jeg kan ikke lide det på dansk heller men når det nu skulle være... det kunne havde været meget værre  :-P

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
Synes heller ikke de er så gode på dansk, de nu bedre på engelsk, efter min mening.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Der tror jeg de fleste af os kan være enige. Men man må jo tage til takke med det man kan få.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
ja, det kan man da godt.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
De engelske er klart bedre end de danske, men tja, nu må man vel se hva man se kan, har godt nok kun set 1 afsnit på dansk, men er lige kommet til afsnit nummer 10 på engelsk, noget kun bedre at se...
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Har set et afsnit af serien so far. Synes den er god, men det er som sådan ikke noget, jeg gider at følge med i. Kan købe den på DVD senere.  Er egentlig blevet lidt træt af Star Wars generelt.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Har set et afsnit af serien so far. Synes den er god, men det er som sådan ikke noget, jeg gider at følge med i. Kan købe den på DVD senere.  Er egentlig blevet lidt træt af Star Wars generelt.

... Hvis du er træt af Star Wars generelt, så undrer jeg mig over at du bliver ved med at skrive i på et Star Wars forum??? - Men hold ud! Lysten skal nok komme igen...

Carsten
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Er ikke sikker. Jeg deltager faktisk næsten ikke i Star Wars emnerne. Jeg skriver for det meste i Mos Eisley Spaceport, Andre film og tvserier, Andre Computerspil og Star Wars Computerspil. Har deltaget aktivt i Star Wars debatterne, men der er ikke rigtigt liv i dem mere, og jeg gider ikke længere at nørde med det. Har nået det punkt, hvor det bare er seks film, og hvor jeg nærmest bare tænker: Who gives a flying f***.

Så hvem ved, hvor længe jeg bliver hængende.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Er ikke sikker. Jeg deltager faktisk næsten ikke i Star Wars emnerne. Jeg skriver for det meste i Mos Eisley Spaceport, Andre film og tvserier, Andre Computerspil og Star Wars Computerspil. Har deltaget aktivt i Star Wars debatterne, men der er ikke rigtigt liv i dem mere, og jeg gider ikke længere at nørde med det. Har nået det punkt, hvor det bare er seks film, og hvor jeg nærmest bare tænker: Who gives a flying f***.

Så hvem ved, hvor længe jeg bliver hængende.

Det kender jeg godt... Er heller ikke så meget online mere men vender da tilbage ind imellem.

C

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Ved ikke om det er gammelt nyt, men nu kommer Clone Wars-serien også på dansk Cartoon Network. Det er heller ikke så mærkeligt, da det er dem der sender det i USA.

(Ved godt det ikke har så meget med tv2 at gøre, men jeg vidste ikke om det var værd at starte et nyt emne.)

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Ved ikke om det er gammelt nyt, men nu kommer Clone Wars-serien også på dansk Cartoon Network. Det er heller ikke så mærkeligt, da det er dem der sender det i USA.

(Ved godt det ikke har så meget med tv2 at gøre, men jeg vidste ikke om det var værd at starte et nyt emne.)

Hvor henne ser du det? Jeg kan ikke finde noget om det på nettet?

Carsten