skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Clone Wars på tv2

(Læst 11060 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Det var så første afsnit og det var bedre end ventet. Dejligt med en ordentlig længde i stedet for de tidligere 2-3 minutter. :-)

Det ser ud til, at hvis man misser afsnittet, så er det tabt tur, da det tilsyneladende ikke bliver genudsendt - inden for de næste 2 uger i hvert fald.

De næste 2 afsnit er programsat til at begynde 5 minutter tidligere - altså 9.10.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Og jeg kan tilføje til Mundis kommentar, at de næste tre afsnit hænger sammen. I andet afsnit vil vi få en Y-wing at se sådan den så ud dengang hvor den blev udviklet. Det udseene vi kender fra ANH er nemlig den afpillet version. Spænderne...

Glæd jer...
Carsten
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Uuuh, det var et spændende afsnit, på trods af de danske stemmer. Kunne ikke lade være med at grine af dem flere gange :lol:

Men skøn måde at starte serien på. Glæder mig til at se en Y-Wing i dens originale form :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Selveafsnittet var ganske fedt,men de danske stemmer....arrgh en gang lort  :x

ok ham som lagde stemme til Yoda gjort det temmelig godt nu det skulle være på dansk, så hatten af forham, men de andre  :-o

glæder mig til og gense den på DVD med engelsk tale, hvis den udkommer på dvd that is.
Darth Pingu Awakens

Plo Koon

• STAR WARS Fan
  • Youngling
  • **
Og jeg kan tilføje til Mundis kommentar, at de næste tre afsnit hænger sammen. I andet afsnit vil vi få en Y-wing at se sådan den så ud dengang hvor den blev udviklet. Det udseene vi kender fra ANH er nemlig den afpillet version. Spænderne...

Glæd jer...
Carsten

Er det ikke først i 3. afsnit at vi ser en Y-wing?

Der er et billede af den ind på starwars.com for dem der ikke kan vente på 3 (eller 2) afsnit
Jeg flytter og er derfor OFFLINE i noget tid

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
LordOlsen sagde også at de næste par afsnit hænger sammen :-) og at vi i de epsioder kunne glæde os til en Y-wing.

Er enig, Predator, at ham der lægger stemme til Yoda gør det nu ret godt, selvom det er på dansk. Men for eksempel er battledroidsene slet ikke som de bør være. De er selvfølgelig den humoristiske del, men det er lige ved at være for meget, med de danske stemmer.

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Det kan vist nok godt være at det først er i afsnit tre at vi ser en Y-Wing. Jeg har før taget fejl og kommer bestemt til at gøre det igen.

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Jaja, jeg så da også med i morges :) Ved ikke helt, hvad jeg skal mene om det. Syntes faktisk ikke de danske stemmer var så slemme, og som andre har sagt gjorde Yoda det godt.

Men de der battle droids kan jeg slet ikke abstrahere fra. Hvorfor skal de dog være så dumme? :roll:
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Jeg tror at de leger med ideen, at fordi de er så nemme at slå, må de være godt dumme :wink: at de giver dem en slags reaktionsevne, er dog mere forkert efter min mening.

Tror de prøver at lave Threepio kloner ud af dem. Fordi han har en personlighed, så må andre droids også have det.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
De danske stemmer var øv... men nu bliver det altså også sendt på TV2 søndag morgen :-P Forventede ikke andet :wink:
Det er fedt, at de endelig gider, at sende lange afsnit.. Skal da klart se de andre :-D Det er lidt irriterende, at de stakkels Battle droids bliver så latterliggjort.. Jeg savner lidt den der kuldegysning, som jeg fik i episode 1, hvor tusinder efter tusinder battle droids vandrer følelsesløst mod gunganerne.. Men det er da morsomt nok :lol: Alt i alt så første afsnit da ud til at leve op til forventningerne, og for guds skyld blive bedre en serien fra Cartoon Networks :roll:

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
... og for guds skyld blive bedre en serien fra Cartoon Networks :roll:

Øhh dette er faktisk en serie fra Cartoon Network. Den er bare købt af TV2.

Carsten

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Jeg tror nok at han lavede en hentydning til den gamle serie der kørte på CN :wink:

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
Ja helt rigtigt Jaina :-)

Jeg hentydede bare til den gamle clone wars serie... Da de begge har samme navn mente jeg bare jeg ville sige "den fra Cartoon Network".. Så burde de fleste vide hvilken jeg snakkede om :-)

darth vondo

• you can not kill the metal
  • Padawan
  • **
  • det er mig og jeg er 11 og jeg har intet liv. lol
der er altså alerede clone wars på tv.2 og det er i 3d
i love metallica, iron maiden, linkin park and disturbed. hard rock halleluja. stop all this madnees on earth or we are out of the silent planet

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Det ved vi godt Vondo, men vi sammenligner den nye med den gamle tegneserie :wink: