skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star wars: The Clone wars (episoder)

(Læst 7605 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
Hej, er der endelig nogle, som har set nogle af de nye afsnit af clone wars? Hvis i har, hvad synes i så om dem? Sig jeres mening.

Jeg synes at Ambúsh - episode 1 - og Rookies - episode 5 - er en af de hidtil bedste og spændende, de andre var ok nok, (Måske en anelse kedelig), men ikke ligeså underholdende, efter min mening.

Mvh Darth Krellan!

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
er det de helt nye eller de gamle tegnet film?
de nye er vist ikke kommet i Dk tv endnu..

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Nej, men de bliver vist vist på amerikansk børnetv nu :wink:

Venter til de bliver vist på tv2, men glæder mig rigtig meget :-D

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder

Det er den nye. Dem jeg har set, er nogle jeg har downloadet.

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
ok, men jeg tror ikke at der er serlig mange her på forummet der har set dem i det at de ikke er kommet på DK tv
men ok

Plo Koon

• STAR WARS Fan
  • Youngling
  • **

Det er den nye. Dem jeg har set, er nogle jeg har downloadet.
TAK SKAL DU HAVE! :-D
Nu kan jeg endelig se dem
man kan nemlig ikke se dem inde på youtube og ikke ind på cartoonnetwork.com eller starwars.com
man skal nemlig bo i amerika for at se dem
Jeg flytter og er derfor OFFLINE i noget tid

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
Citér
man kan nemlig ikke se dem inde på youtube og ikke ind på cartoonnetwork.com eller starwars.com

Det er nu ikke helt rigtigt, jeg har set capturede Dooku og the gungan general på youtube, så man kan altså godt finde nogle. Bare søg på navnene, så skal du nok finde noget.

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • All I did, I did it for you... To protect you
Jeg må indrømme at jeg sys at Bombad Jedi er genial, men jeg ahr også et lidt blødt punkt med hensyn til JarJar.
og jeg glæder mig til at se det nye afsnit på søndag.

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Glæder mig også til at se det næste afsnit på søndag. Jeg synes bare at Jar Jar var lidt ... malplaceret (mangel på bedre ord) i den situation han blev sat i og det virkede heller ikke rigtigt Jar Jar agtigt, at han overhovedet lagde en plan som den han gjorde og udførte. Den virkede ja, but still.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Personligt er jeg helt vild med clone wars, og glæder mig som et lille barn til hver lørdag når jeg kan se den næste (der går jo lige lidt tid før folk får den nyeste fra USA på youtube/download sider) Syntes man får set mange charactere som er i filmene men ikke er nogle man får den store viden om. Bl.a. den der kom igår "Jedi Crash" er Aayla Secura med i og har ikke lige set den endnu men ser meget frem til det ^^
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Mht. Bombad Jedi, så tænker jeg lidt: Hvem har bestemt sig for at give Jar Jar lilla på armene? Det er GRIMT...sådan...virkelig...Hvilken designer er dog nået frem til, at det er flot?
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
ADVARSEL: SPOILERS!

Her er mine bedømmelser på de fleste af afsnittene:

Ambush
Jeg syntes den var god fordi at de tre kloner deri var så seje. Både personlighed og udseende.
Og at man fik set Yoda I action. Jeg er dog ikke så glad for hans "nye" udseende, men det går nok.

Malevolence-triologien
Det var OK. Men jeg har nu mest lyst til at se noget med kloner  :-D

Rookies
I det hele taget er jeg glad for afsnit med kloner i hovedrollerne, og det kan man godt sige at det afsnit er.

Downfall of a Droid og Duel of the Droids
Også nogle fede afsnit. Man fik virkelig set noget til R2.

Bombad Jedi
Godtnok er jeg en af de få som ikke hader Jar Jar,  :wink: men jeg syntes måske det var lidt for meget?

Cloak of Darkness
Det var meget spændende at se noget til Luminara Unduli og commander Gree. Og at se nærmere på de der Senate Guards.
Men jeg syntes at de prøver at give Gunray en anden personlighed, så han virker mere fej og grådig. Det er måske også fint nok, for jeg har altid syntes det var lidt synd for ham i ROTS, da han bliver hugget ned. Nu virker det mindre synd.

Lair of Grievous
Jeg elsker Grievous. Jeg elsker Kit Fisto. Og jeg elsker kloner. Så det siger sig selv.

Jedi Crash og Defenders of Peace
Jeg syntes det var rigtig fedt at se Aayla og Bly.

The Hidden Enemy
For det første det, at det tager sted før filmen, betyder at alle afsnittene muligvis ikke bliver vist i kronologist rækkefølge. Og det betyder at vi godt kan se noget med Phase II-troopers, og hvad der sker med Ahsoka. Og derefter gå tilbage til tidligere og få flere eventyr.
Angående historien: Det at en klon "går Jango". Det syntes jeg er et godt begreb. Det betyder at der er for meget Jango Fett i dem, og at de kan gøre oprør.
Afsnittet fik mig også til at tænke på det, med at kloner egentlig er en form for slaver. Værd at tænke over...

Ryloth-triologien
Det var fedt at se noget mere med Y-wing fighterne. Og noget med Wat Tambor (eller hvad han hedder). Og så var det nogle seje taktikker, de brugte, med at flyve den ene cruiser ind i CIS-skibet, og den anden crusier lagde jeg på siden, med bunden mod trykbølgen.
Og det på selv planeten var endnu bedre; Den der føglese af, at nu kommer republikken til undsætning, og befrier slaverne. Også de to kloner, der blev venner med den lille twi´let-pige - det kunne jeg også lide.
Men det var også fedt med nogle walkere, og store slag på jorden.

Hostage Crisis
Cad Bane - behøver jeg sige mere? En dejlig voldelig slutning, på denne sæson af serien! :wink:

Denne post er blevet opdateret 19. juni 2009.
Senest Redigeret: 13-06-2009, 16:15:05 af StarWarsDKYT

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
Citér
Og så glæder jeg mig meget til at se de afsnit der handler om at redde Ryloth. Man ser noget med det i bonusmaterialet på Clone Wars DVD´en.
Det handler vist om at twi´lek´erne bliver fanget som slaver, og republikken kommer til undsætning. Og noget med to kloner der møder en lille charmerende twi´lek-pige.

Har faktisk lige set det først afsnit af dem.

Kan ses her:

Første afsnit: http://www.youtube.com/watch?v=Y-gBL-K2aME
Andet afsnit: http://www.youtube.com/watch?v=GntnVwvYdWA
Tredje afsnit: http://www.youtube.com/watch?v=nS44tQJe20I

Indeholder spoilere:

Den handler Anakin og Ahsoka, som har fået til at opgave, at udslette blokaden, så de kan redde Twilikkerne. Men under deres første angreb, mister Ahsoka en masse piloter og en krydser. Anakin og admiralen beorder hende at trække sig tilbage, men til at starte med adlyder hun ikke. Også kommer hun tilbage. Hun har det dårligt over alle de liv hun mister, men Anakin får hende op på hesten igen. Med en plan om at udslette et kammendant skib alene. Ved at styre en af deres krydser ind i det også flyve væk i en redningskapsel. Hvor efter battle droids ikke har nogle fører mere også skal Ahsoka og de andre kloner, skal gøre arbejdet færdigt. Samt at få fat i anakin.
Senest Redigeret: 28-02-2009, 16:31:56 af Darth Krellan

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
eps 15...
Dagens afsnit på tv2.

Syntes jeg var ret god, specielt fordi de brugte et væsen fra sw4, Talz.

http://www.starwars.com/databank/species/talz/index.html

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Nå det var der de var fra. Kunne slet ikke komme på det :lol:

Ja synes også dagens afsnit var rigtig godt. Og så fik vi også set en "snowtrooper" version af klonerne :wink:

Nu har jeg misset et par afsnit de sidste to weekender, men hvad er der blevet af Ahsoka?