skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars Jubilæum

(Læst 1781 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pippin

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Hej

Den 17. november er det 30 år siden den første og eneste visning af Star Wars Hollyday Special blev sendt på amerikansk TV. På denne side kan man se en kage fra fejringen af 25 år jubilæet: http://www.starwarsholidayspecial.com/

Kim 
Kim H. Pierri, www.pippin.dk

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
hehe den kage vil jeg meget gerne have :-D^_^

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
haha, den kage er da herlig. :wink: Tænk, troede ikke der var nogen som havde lavet en hel side dedikeret til den film. Den er jo rædsom, og morsom fordi den er så rædderlig. :lol:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Tror du opfandt et nyt ord der, Lora :lol: jeg har godt nok aldrig før hørt om noget der var rædderligt :lol:

Men ja, hvis der skulle være noget der var rædderligt, så er det HS. Gaaal en elendig film det var. Tænk at man overhovedet vælger at fejre dens jubilæum.

Hmm, kunne det være for at lokke Lucas ud for at gøre alvor af sin trussel om at han vil destruere alle eksemplarer der findes :lol:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
he he, jo, det er skam et udtryk. Men jeg vil ikke hæfte for stavningen af det, da jeg aldrig har set det skrevet kun hørt det sagt. :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Rædderlig eller ej, den er ligeså meget en del af Star Wars universet,som meget af det EU, der udkommer nu. Faktisk mere, da den er lavet på samme tid som de originale Star Wars film.

Ringe? Ja bestemt men ikke helt så ringe som den tyrkiske Star Wars film og Attack of the Clones (sidstnævnte pga Padmé, der ødelægger den film fuldstændig).

Hjemmesiden om den (Holiday Special) er dog ganske god og underholdende, så vidst jeg husker. Nu er det også meget meget længe siden, at jeg har været inde på den.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.