skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Nyt Star Wars live rollespil på vej

(Læst 7897 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lord Revan

• Gæst
Her har vi baggrundshistorien til star wars senariet: Smuglers Of The Bright Hope (SOTBH)

Smuglers Of The Bright Hope

For meget lang tid siden indgik forbryderorganisationen Black Sun og Hutt-klanerne, en aftale omkring territorium. De valgte at dele galaksen i to. Black Sun ville styrer kriminaliteten fra kerneplaneterne, og ud til Ekspansionsregionen, mens Hutt-gangsterne ville tage sig af den midterste rem, samt den ynder rem af galaksen.

Corellian run er en handelsrute, som netop strækker sig gennem disse 7 remme, som danner den kendte galakse, og har længe været den handelsrute, hvor flest ulovlige varer, bliver solgt, og det er dermed i denne handelsrute, at vores eventyr tager en begyndelse.

Lige på grænsen mellem ekspansionsregionen og den midterste rem, ligger handelsstationen Grey Harvest, hvis formål er at fungere som hvile- og forsyningssted, for piloter og andre rejsende. Stationen var i den seneste tid blevet brugt hemmeligt af hutt´en Dargo, som et sort marked, via salg af ulovlige våben og lign, og indtjente store summer credits. Dette gik dog ikke Black Sun uhørt, og valgte at ”fjerne” disse handlende, og erstatte hutt´ens marked, med deres eget, da de mente at handelsstationen lå i deres territorium. Da dette kom gangsteren Dargo the Hutt for øre, valgte han at svare igen, ved at sende en deling soldater og andre lejesvende, ud for at genvinde hans indtægtskilde og dermed hvad han mener, retmæssigt er hans.

Dette har nu ført til en civil krig mellem disse to forbryderorganisationer, og gjort den handelsstation de kæmper om, til en hemmelig kampplads. For at bevare handelsstationens ry, og for ikke at få Imperiet indblandet, holder de to forbryderorganisationer deres strid for det meste i skyggerne.

Nogle dage før Dargos lejesoldater ankom, havde Black Sun, under et dække, kontaktet Rebel Alliancen, og lavet en aftale om en fremtidig handel, på stationen. Rebellerne, som desperat har brug for bedre våben, da de senere har planer om at redde en vigtig kontaktkilde fra Imperiet, siger ja tak til denne handelsaftale. Denne aftale mellem Black Sun og Rebellerne, er kommet Hutt-gangsterne for øre, og vælger at involvere sig i denne handel, ved at stjæle Black Suns kommende kunder. Lige nu er en deling rebeller på vej mod Grey Harvest Station, for at indgå denne aftale, uden at vide, at de snart træder ind, i en magtkamp mellem galaksens to største forbryderorganisationerne

Håber at i gælder jer! Det gør jeg nemlig!

Commander Cody

• Gæst
åh jar det lyder super duper nice øhm NEXU kan du ikke også sende et nyhedsbrev til mig eller lige 2 spørgsmål

hvor gammel skal man være for at må være med

og må man godt være darth nihilus fra KOTOR 1 ellers så er det KOTOR 2 jeg ved det ikke men det er
det eneste kostume hvor jeg kun lige mangler en lille del af det men jeg spare nemlg op til det

MVH Commander Cody

skywalker17

• Gæst
Hey:D hvis det er nexus jesper så må du meget undskylde at jeg ikke kom til sidste kamp, men der kom nogle personlige problemer i vejen. jeg vil meget gerne være med og er ved at spare op til et kostume:D har 3000 men skal op på de 10000 vis jeg ikke tager fejl:p
Men håber du vil skrive tilbage:D

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
jamen det er skam ham.

jeg ved der er noget battlefront live under opsejling men tjek selv her

http://shadowlegion.danskforum.net/
http://www.shadowlegion.biz
Darth Pingu Awakens

Arica

• Gæst
Det lyder da super fedt, men tænkte om der ikke er nogen der har taget nogle billeder? Kunne være rigtig fedt at se lidt hvordan det er kommet til at se ud :-P