skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Stemmer i Clone Wars 3D

(Læst 4152 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Så, nu skal vi have gang i nogle diskussioner ;)

Hvad syntes I om stemmerne i Clone Wars? Selvfølgelig var der nogle "yay" nogle - Mace var sig selv, og det var Dooku og Threepio også. Lækkert. Er også rigtig glad for Yoda. Tom (et eller andet jeg ikke kan huske) var også Yoda i de andre Clone Wars afsnit, og jeg synes han gør et eminent job som Yoda. Han rammer den virkelig godt, synes jeg. Man ved godt, at det ikke er Yoda - men det er så tæt på, at det er Yoda alligevel, hvis I forstår.

Jeg havde det lidt ambivalent med Obi-Wan. Jeg syntes man kunne høre, at der var gjort meget for at ramme McGregors stemmeføring, men indimellem kammede det over og blev sådan lidt...billig efterlignings agtigt.

Hvem var i mest/mindst imponerede over?
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Jeg sad i perioder og tænkte, mon ikke det var Portman, Oz og McGregor der alle lagde stemmer til deres respektive figurer, fordi jeg på nogle områder tænkte at de virkelig lød som de gør i filmene. Men andre steder blev jeg så modbevist. Havde på en eller anden måde håbet at i hvert fald Oz havde lagt stemme til Yoda, men min brors kæreste, som var med os inde og se den i fredags, startede med at sige, inden filmen startede at det ikke var ham, så det vidste jeg på forhånd.

Andre stemmer, okay en anden stemme, brød jeg mig slet ikke om fordi det mindede slet ikke som det gjorde i filmene: Anakins. Hvorimod i serien lød det næsten som Hayden Christensen gjorde det slet ikke i CW filmen.

Ziro the Hutts stemme var også genial, nok det eneste jeg brød mig om ved den figur, mest fordi han ikke mindede om nogen hutt, men noget andet. Men stemmen var genial.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
i starten da man hørte Mace windu's stemme troede jeg at det var Samuel L. Jackson men så kom jeg i tivl, fordi det aligevel ikke lød helt som ham, men tilsidst fandt jeg da udaf at det var Samuel L. Jackson^_^

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Heh, er der virkelig ikke andre, der har noget at sige om stemmerne? :)

Jeg syntes det var en skam, at Threepio ikke var mere med, når nu det var "ham selv", der var stemmen :) Ville gerne have set mere til ham.

Må indrømme, at det ikke gør mig noget, at det ikke var Oz, der var Yoda. Jo, Oz ER Yoda, men Tom gør det rigtig godt, og så var han så rar at snakke med til C4 :) Han ødelagde tre billeder, da han skulle skrive autograf til mig :D Genialt.

Er der nogle, der ved, om ventress er den samme fra de andre Clone Wars tegnefilm?
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Det er det ikke. Hvis man ser inde på IMDB.com så er det Nika Futterman der lægger stemme til hende i den nye film og det var Grey DeLisle der lagde stemme til hende i den gamle serie.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Næ, det skal jeg nok se filmen noget mere før jeg har en ordentlig mening om stemmerne. Havde for travlt med andre ting, til at tænke sindsygt meget over stemmerne mens jeg så den. :wink:
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Hoshi Starwalker

• Gæst
Jeg så den på dansk såååå....der kan jeg ikke være med....
Med mindre vi skal diskuterer de evindelige 5 skuespiller (eller lign.) der altid laver voice over i Danmark....gab

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
Jeg har kun hørt de danske stemmer i tv traileren og de lød bare forkerte. :-P Tror jeg er glad for jeg så den på engelsk...
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Hoshi Starwalker

• Gæst
Når man har en lille dreng på 6 år så kræver det man ser sådan noget på dansk...øv...Jeg ville gerne se den på engelsk men efter at have set den en gang uden at være blevet begejstret så gider jeg ikke se den igen...desværre...

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Jeg så den også på dansk, så vil holde mig ude af diskussionen om de engelske stemmer. Men syntes faktisk at de gjorde er ret godt job, og efter de første ti minutter havde jeg vendet mig til det. Alt i alt synes jeg, det er en rigtig god film.

Jeg sad i perioder og tænkte, mon ikke det var Portman, Oz og McGregor der alle lagde stemmer til deres respektive figurer, fordi jeg på nogle områder tænkte at de virkelig lød som de gør i filmene. Men andre steder blev jeg så modbevist.

Ved at det er Natalie Cox, der laver Padme's stemme til filmen og serien. Hun har tidligere lagt stemme til Mission Vao i "Star Wars - Knights of the Old Republic" og lægger stemme til Leia i "Star Wars - The Force Unleashed". :-)
Senest Redigeret: 25-09-2008, 15:33:47 af Darth Natas
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Jeg syntes nok jeg havde hørt hendes stemme før. Mission Vao! Har jo spillet lidt KOTOR så kender hende godt :wink:

Eddie

• Det eneste normale menneske i miles omkreds.
  • Padawan
  • **
  • F#¤* 'em if they can't take a joke!
Jeg så den på dansk såååå....der kan jeg ikke være med....
Med mindre vi skal diskuterer de evindelige 5 skuespiller (eller lign.) der altid laver voice over i Danmark....gab

Spot on!!!!

Jeg synes stemmerne er fine nok i den engelske version. Jeg synes dog, at Ahsokas stemme er lidt for teenager-fra-Beverly-Hills-agtig. Ellers har jeg ikke noget imod Ahsoka som karakter.

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Er det ikke kun i Clone Wars -filmen at Samuel L. Jackson ligger stemme til Mace?

Jeg syntes ikke at det lyder som ham i serien.
Senest Redigeret: 06-01-2009, 18:20:39 af StarWarsDKYT

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
Er det ikke kun i Clone Wars -filmen at Samul L. Jackson ligger stemme til Mace?

Jeg syntes ikke at det lyder som ham i serien.

Så vidt jeg har forstået er det Samuel Jackson, som giver stemme til Mace Windu i spillefilmen og Terrance Carson, som giver stemme til Mace Windu i clone wars serien:

Citér
Jackson later returned to voice the character in the 2008 animated feature Star Wars: The Clone Wars.[33] Carson also returned to voice the character in the 2008 TV series Star Wars: The Clone Wars.

Selv synes jeg at de engelske stemme er gode nok og passer til filmen, men synes ikke så godt om de danske stemmer, mener dog at nogle af dem er gode nok. Som fx Yodas, Anakins, Obis og Ahsokas, bare for at nævne nogen.
Senest Redigeret: 04-01-2009, 21:33:02 af Darth Krellan

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • All I did, I did it for you... To protect you
Nu vil jeg lige stille et lille sprøgsmål...

Hvem liger stemme til den danske version tv serien? Jeg ved at gylldengrød er palpatine, men hvad med resten?

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi