skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Meninger om Clone Wars 3D - spoilers

(Læst 13076 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Faktisk har jeg hørt officielle udtalelser fra folkene bag filmen, der siger det same som WP med hensyn til hendes fødsel.

Og at dømme ud fra kroppens udvikling ville jeg sige, at hun er omkring de 14-15.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • There is another Skywalker!
Jamen kan I så ikke blive enig om at hun er et sted imellem 10 og 15 år. Vælg selv en alder i dette interval og alle er tilfredse.

Khael

• Gæst
Jeg var ikke helt sikker på om den var lavet til børn eller ej da jeg så den i videoudlejningsbutikken, så jeg lejede den i et spinkelt håb om at den ikke var, og fordi det jo er Star Wars. Det er jo som bekendt en børnefilm, så det blev en lang og træg oplevelse for mit vedkommende. Jeg så den til ende da jeg nu alligevel havde betalt penge for at leje den, og igen fordi det jo er Star Wars, men nogen udsøgt fornøjelse synes jeg ikke det var. Jeg duer bare ikke til børnefilm, og at de tager udgangspunkt i Star Wars-universet gør det ikke særligt meget mere udholdeligt for mig. Ahsoka havde jeg lyst til at kvæle eller riste med et par lynkiler. Jeg syntes i det store hele denne affære var noget juks, men børn skal da nok finde den underholdende. Personligt kan jeg ikke glemme den hurtigt nok. Jeg ender bare med at give efter for den mørke side hvis jeg ser for meget af den slags :evil: