skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Dust's fanart

(Læst 20699 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Sanity is for the weak
Wee, så fik jeg endelig taget mig sammen til at smide noget herind... Ét billede til at starte med, men forhåbentlig flere med tiden.

Første reelle forsøg på at skabe noget med tablet, der ikke er afgået ved aggressiv lukning af programmet :wink: :-P

Se? Min kære rollespilskarakter, Sorkan, tegnet dengang han, i mit hoved, var vampyr...  :lol: og bemærk: han er ikke klædt i sort! Det burde han... men var nået for langt, da jeg kom på den tanke...  :roll: så i stedet i noget (næsten) ørken-venligt tøj.

More to come!! ...I hope...

Og måske engang også noget med en baggrund....  :roll:

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Nice. Kunne godt se det var Sorkan før jeg læste det. :wink:

Kan se du har undgået fødder... :roll: Men han er rigtig fed. Kommer han også i SW version?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Aayla Secura

• - of Doom
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
Ja, han er virkelig nice :-o
Det er rigtig godt gået af at et første forsøg at være. Jeg ved, det tog sin tid og sine frustrationer, siden jeg skrev med dig under hele processen, men resultatet er virkelig også vellykket :)

Og sikke fine lyse farver han er i... Ja, jeg vil næsten sige han ser helt jedi-agtig ud :lol: Og han er da rigtig sød og lækker at se på :lol:
Men ja, en SW-version af Sorkan kunne også være rigtig fin... De der lyse farver klæder ham godt, men jeg synes stadig ikke det er helt... ham. :roll:  Du mangler ligesom også den sorte sky over hans hoved, som jeg jo påstår han har permanent ;-)
- Kan godt forstå du har undgået fødderne... Fødder er noget lort, og får mig er det ren og skær held når jeg får tegnet en vellykket fod.

Keep up the good work :)
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Det er rigtigt, det ser faktisk meget jedi agtigt ud, det han har på. Eller måske Luke i ANH :D Synes du er rigtig god til proportioner.
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Må indrømme det mere minder mig om noget jeg engang så i en tv-serie der hed Shogun med Richard Chamberlain. Sådan mere ninja agtigt men præg af noget andet. Men jo, jeg kan nu også se at det minder lidt om jedi.

Det ser i hvert fald rigtig fedt ud :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Bloody87

• Jedi-Aliraner, Arenadummy og
  • To achieve one thing, you must sacrifice another..
Neeeej!!! *klapper i mine små hænder og smiler over hele ansigtet - hvorefter jeg sender Lancer hen for at kramme tegningen  :roll:*

Hvor er han fin!! Med lyse farver og alt muligt!! Han ser næsten helt venlig ud... men Dust, øh... Hvis han er vampyr, hvorfor render han så rundt i ørkentøj??  :-P Skinner solen ikke... meget ude i ørkenen??  :-D

May the Force be with us.. Admiral Ackbar, ROTJ

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Og hvis solen ikke skinner, burde han så ikke have haft noget mere tøj på? ;) For så var der vel koldt :D

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Neeeej!!! *klapper i mine små hænder og smiler over hele ansigtet - hvorefter jeg sender Lancer hen for at kramme tegningen  :roll:*

Tror du skal holde hende i kortere snor ... og måske skære alvorligt meget ned på hendes kaffe forbrug. Og skære ... og skære ... og skære :lol:

Og ja, der er jo ret koldt om aftenen i en ørken. Han det siger sig selv :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
flot billede du har lavet der^_^ enkelt men stadig med detaljer :wink:

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
men Dust, øh... Hvis han er vampyr, hvorfor render han så rundt i ørkentøj??  :-P Skinner solen ikke... meget ude i ørkenen??  :-D

Det skulle have været et billede af, inden han blev vampyr (hvor han godt kunne rende rundt i solskin :-P), men han bliver først blind over hundred år efter han blev bidt, så derfor fejlen fra min side...  :-P :roll:

Takker for alle de dejlige kommentarer :-D :-D :-D
Men hvad er det med Sorkan som ninja-jedi??? :lol: må være de lyse sandfarver og to katanaer :-P Hehe...

Har siddet og leget lidt mere, og første resultat er en Old Republic kommandør/forhørsleder fra efterretningstjenesten. Hun er tidligere sith, og zeltron af race. Hendes navn er Yukais Shay :evil:

Se? Hun smiler :roll:

Og fordi flere har sagt, at Sorkan burde have sort tøj på, måtte jeg jo lige prøve igen... Og ved Aaylas bemærkning om sort sky over hovedet, kom jeg i tanker om en lille, gammel tegning...:

Ta-daa! Sorkan som chibi... Næsten... :roll:

Bloody87

• Jedi-Aliraner, Arenadummy og
  • To achieve one thing, you must sacrifice another..
*ruller rundt på gulvet af grin og kan næsten ikke kæmpe mig op på stolen igen*

Oh my god, hvor er han genial!!!! Og så nuttet!! Selv når han er sur!! Dem er du altså virkelig sluppet godt fra!!!  :-D :-D

Yukais ser også vældig, vældig fin ud!! Og hun.... smiler, kalder du det?? Hun skal garanteret til at slå noget ihjel...  :-P :-P

May the Force be with us.. Admiral Ackbar, ROTJ

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Ej, hvor er hun flot, det må jeg sige. Hun ser rigtig grum ud :D

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
Omg, Sorkan har også mistet sin mund! :-o haha, ej han ser rigtig nuttet ud, som Bloody sagde det.

Og din Zeltron er rigtig fin... og skummel. Men må indrømme jeg ikke havde gættet hun var zeltron, hvis ikke du havde skrevet det. De plejer et være sådan... lyserøde i huden. Sådan virkelig lyserøde. :roll: :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

trager

• Clone nine, lieutenant and third-in-command of Clone Squadron
  • Jedi Mester
Uhh hvor er han sød! Enig i at han er rigtig nuttet :-)

Kan rigtig godt li' din zeltron person :-) Hun ligner lidt sådan en ond skolelærerinde :wink:
"The Empire or Us - there is no compromise. Biggs Darklighter, Wedge Antilles, Jek Porkins." I Jedi

We're Clone Squadron. FanFic is our stock in trade and insanity is what we deliver.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
Jeg var offer for kedsomhed, og jeg havde lyst til at tegne... Det gik ud over Rami... :roll: tilgiv mig... Måske kommer hun med ordentlig farvelægning engang?