skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

PT og OT i to australske bokse

(Læst 3992 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
tja jeg synes personligt det er gået hen og blivet lidt latterligt og kun tænke på pengene i det, men sådan er Hr Lucas jo desværre blevet mere og mere på hans gamle dage :)

men ja det er jo fedt for dem som samler dem og skal ha dem, jeg selv er tilfreds med min dvd box jeg har nu og det er jo det der tæller ikke sandt folkens :)
Darth Pingu Awakens

RISE LORD VADER

• Gæst
Det bliver først fedt når de kommer på Blu-Ray, DVD er totalt forældet jo  :-D

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Tja, der er jo stadig nogen der bruger DVD'er, så helt forældet er det ikke endnu :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Hvis der er noget jeg skulle være interesseret i, så er det da '97 SE på DVD. :wink: Blue-ray siger mig ikke så meget nyt, udover mere plads og mere skrøbeligt format efter hvad jeg har hørt.(De skulle ikke være nær så slidstærke som DVD'er). DVD'en kan da holde til lidt før den begynder et gå helt i stykker. Og HD-DVD lyder til at være en fornuftig afløser, da den kører på samme teknologi, blot med mere plads på skiven. 8-)

For dem som ikke har DVD'erne, så er de nye opsamlinger jo en god mulighed for at få dem. Så vil jeg pænt vente på 97 versionen... :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Jeg tvivler på at SE-97 kommer på DVD. Men man har jo lov at håbe. For nu er jeg glad for at jeg har den på video :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible