skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

PT og OT i to australske bokse

(Læst 3843 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Det ser ud til, at Australien nu får PT og OT i to nye indpakninger.
Der er dog næppe noget nyt under solen med hensyn til ekstramateriale eller andet kun nye indpakninger og så altså muligheden for også at købe PT som bokssæt. Med udgivelse 29. oktober 2008.

Prequel Trilogien
Original Trilogien

Der er ikke umiddelbart nogen indikation af undertekster, men det skal siges, at det ikke er fuldstændigt unormalt at finde danske undertekster på australske udgivelser, for dem der har interesse i det.

Det er ganske vist ikke den ventede komplette boks med ekstra lir, men det forekommer mig, at nogen tidligere har efterlyst PT i samlet boks-udgivelse.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Øv, havde forventet lidt at de ville vælge en anden forside, hvis der nogensinde kom en boks til PT. Det er samme forside som de har til den samlede PT trilogi i romanform. Ikke så spændende synes jeg.

Men ellers fedt at den rent faktisk kommer nu. Bare ærgeligt der ikke er så meget nyt ekstra materiale.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Tja, de har ikke nogen umiddelbar interesse for mig, og portoen ville nok også være dyr, men det er nu rart med opsamlinger. Kan bedst lide forsiden på OT. Den er ganske klassisk, mens PT mest lyser rent af ROTS. :roll:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Ja, jeg er heller ikke vildt imponeret over PT boksen. Som du siger, så skriver billedet ROTS - jeg havde hellere set et billede, der var mere rammende for hele trilogien. Evt. Mange billeder, så der var lidt for enhver smag :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Det er lidt ligesom at OT boksen egentlig viser en gammel plakat for ANH. De kunne også have gjort det samme med den. Der er egentlig heller ikke så meget anderledes ved den. Mener at have set en lignende boks her i DK, det er godt nok noget tid siden. Men det var også den plakat som der var for SE97 den gang den kom ud i biograferne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Synes dog alligevel det billede er mere beskrivende for hele trilogien. Har altid set det billede som noget med at stå sammen, og Luke der finder ud af, hvem han egentlig er. Der er også nogle flere personer til stede på det billede :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Undskyld jeg spørger, men hvor ser I det coverart henne? Der er ikke noget cover, så vidt jeg lige kan se.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Der var billeder af covers da jeg skrev posten. Jeg ved ikke lige hvorfor de har fjernet det.
Men du kan se det på det officielle site

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Synes det er fint at OT-boksen indeholder både SE04 og de originale versioner.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
tsk tsk tsk,  endnu en dvd box sæt med de gamle film, nu må de sgu da snart stoppe  :roll:
hvor mange er vi nu oppe på efterhånden, med de gamle......omkring 5 boxe ca. eller er det meget galt.
Darth Pingu Awakens

Leia Skywalker

• Global Moderator
Ikke med de gamle. De er udkommet én gang før på DVD, hvis vi taler originalerne. Ellers har 2004 versioner også været ude før, men ikke '97 SE.
Senest Redigeret: 03-11-2008, 08:40:50 af Leia Skywalker

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Eddie

• Det eneste normale menneske i miles omkreds.
  • Padawan
  • **
  • F#¤* 'em if they can't take a joke!
Ikke med de gamle. De er udkommet én gang før på DVD, hvis vi taler originalerne. Ellers har 2005 versioner også været ude før, men ikke '97 SE.

2005-versionerne?

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Filmene er jo i flertal, Eddie :wink:

Og Predator, det er for at lave flere penge ud af franchiset. Lucas og co. ved udmærket godt, at der er fans derude der absolut vil have alle udgaver der findes og de kan lige så godt lave flere penge ud af det.

Men ja, som Lora siger, er det kun sket engang at de originale versioner kommer på DVD og det er første gang at de to trilogier begge kommer i boks. PT har jo ikke været udgivet i boksversion før nu.

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
det er da dejligt altså for dem som går så meget op i det at de skal have dem alle, men ellers er jeg lidt enig med dig predator, fler og fler

Leia Skywalker

• Global Moderator
Jaina, jeg tror Eddie hentydede til jeg havde ramt femtallet fremfor firtallet. :roll: Har rettet det nu.