skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Dark Times

(Læst 3341 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
I dag var jeg inde i Faraos Cigarer, og derinde kiggede jeg naturligvis på TPB'er, jeg er jo mig ;) Blandt alt det, jeg havde før, så jeg noget, der hed Dark Times Volume One. Jeg bladrede igennem, og vurderede, at den foregår kort efter ROTS, men det sagde mig overhovedet ikke noget. Er det nogle, der ved hvad søren det var for noget spændende noget, jeg stod med i hånden?
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Hmm, synes at ha' hørt titlen før... mener det er en ny serie, der skal følge op på nogle af tingene efter ROTS, hvis jeg husker rigtigt. Har ikke hørt så meget om de nye serier, så er ikke helt sikker. :-P
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Hej det er længe siden...
Titlen du taler om hentyder til den replik som Obi-Wan siger til Luke i a new hope:

"An elegant weapon for a more civilized time. For over a thousand
generations the Jedi Knights were the guardians of peace and justice
in the Old Republic. Before the dark times, before the Empire."

Tegneserierne forgår altså i tiden kort efter ROTS. Titlen kan i øvrigt varmt anbefaldes.

Hilsen
Carsten
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Tænk, man lærer noget nyt hver dag :)

Så var jeg ikke helt galt på den, da jeg bedømte dem til at være kort efter ROTS. De var i øvrigt rigtig pænt tegnet :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Ja den er meget flot tegnet. Den er tegnet af Doug Wheatley der var gæst ved årets Komiks.dk festival.

C
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."