skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Ukendte starwars film

(Læst 5476 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jepsen

• Gæst
Min svoger og jeg kiggede lidt rundt på starwars wikia og så blandt andet billeder med mara jade og kyle katarn der kunne tyde på at der er lavet film hvor de er med i.

http://images.wikia.com/starwars/images/d/d8/Mara_insidercover.jpg
et eksembel der viser en rigtig person som mara jade,

Der for tænkte vi at der måtte være nogle film med dem da vi kun kender de 6 starwars film der er kendt.

Er der nogle der kan konstatere om der er nogle ukendte film og hvis der er kan nogle så linke til hjemmesider hvor man kan købe dem (helst danske sider)

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Der er ikke tale om nogen film. Mara på billedet (navn?) er bare en Mara-model. Det er ikke fra nogen film. Billedet er bare lavet for at man kan se hvordan Mara ser ud i virkeligheden.. vil jeg tro. De billeder du har set af Kyle Katarn er nok fra Dark Forces spillet... :P

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Personen på billedet er Shannon McRandle (tidligere Baksa) og hun var Mara Jade på CCG-kortene.

Shannons website

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Jepsen

• Gæst
Så der er kun de 6 film man kender + clone war 3D der kommer snart

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Så der er kun de 6 film man kender + clone war 3D der kommer snart

ja og serien der også er på vej. :)

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Hvis man tager Clone Wars 3D og den kommende serie med i betragtning, så er der jo også de tidligere Clone Wars tegnefilm, Ewoks tegnefilmene, Droids tegnefilmene, de to Ewoks film, samt ikke mindst the one and only Holiday Special.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Jepsen

• Gæst
hvor man man købe dem??

Jonas

• Gæst
Det er fuldstændig korrekt, at det er fra star wars ccg kortene fra Decipher. Shannon "mara jade" fortsatte iøvrigt med at posere som Mara Jade i wizards of the coasts eget star wars tcg kortspil, og fik derved stadfæstet sit ansigt som Mara Jade.

( her Mara Jade i selskab med Talon Karrde )  hun udkom kun som Dark Side character i spillet, men det var planlagt der ville komme en lightside udgave senere hvor hun var smugler

Flere fra EU blev lavet om til "film" personer i spillet, deriblandt Mara Jade, Guri, Xizor, Talon Karrde, Dash Rendar, Mirax Terrik, Corran Horn, og nogen stykker. Nogen af forfatterne poserede selv , deriblandt Timothy Zahn tilsat lidt makeup som sin helt egen Thrawn

Senest Redigeret: 17-07-2008, 04:12:44 af Jonas

Mystiske Mox

• Youngling
  • **
Er det ikke noget med at der er lavet en jule-Star Wars film som Lucas nu er meget lidt stolt af og har gjort alt for at slette? Mener jeg har læst dette på http://www.killermovies.com/forums/

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Hm, jeg tænker Holiday Special, men ved ikke om det er den, du tænker på?
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
altså der er lavet fanfilm med Mara, kan ikke lige huske havd den hedder,

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Den tæller ikke som en officiel film.

Men jeg vil også gætte på at det er Holiday Special, som du mener, Mox. Og man kan godt forstå hvorfor Lucas ikke er "specielt stolt" af den. Den blev nu heller ikke lavet af ham og så vidt jeg har forstået, har han udtalt sig om, at hvis han fik muligheden for det, vil han destruere hver eneste version der eksisterer af den, selv.

Men hverken Mara Jade eller Kyle Katarn er med i den :wink:

Shannon McRandle er så også før i tiden blevet brugt til reference af nogle covers til romanerne, for eksempel "Vision of the Future" men hun har ikke været med i en af de officielle film.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
nå okai,  jeg vil så også sige at jeg er enig med jaina, holiday Special er ikke rat god

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Og forefindes kun i dårlige versioner, da den ikke bliver produceret eller solgt nogen steder. Den eneste måde man kan få fat i den, er gennem andre fans som har en kopi af en kopi fra en original...måske. :roll: Den er dog ikke værd at spilde penge på.

Personligt har jeg Clone Wars volume 1 og 2 og Ewok filmene udover de seks spillefilm. Regner med at få CW filmen, når den engang kommer på DVD.
Hvis du er interesseret i de andre film, så bare husk de fleste er børnefilm eller i hvert fald har børn som deres hovedmålgruppe. Tegnefilmserierne er meget karikerede og det er et spørgsmål om smag om man kan lide stilen. (Klontropperne er flotte).
Håber det hjælper lidt.

Mht. køb så kan du prøve at efterlyse dem her i Køb og salg sektionen, ellers søge andre steder. Måske fantask har nogen; ved det ikke.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Heh, som film er Holiday special ikke værd at spilde penge på, men synes nu den "hører hjemme" i samlingen :D
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"