skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

min gamle samling

(Læst 7612 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
:O Den er...den er....grøn....sådan virkelig....grøn :O

postpadding fra en admin...hmm du sidder da vidst på den forkerte post  :wink:

Nå, men det er da en ganske fed samling :)

jeg er ked af jeg ikke har noget af mit gamle legetøj mere, det er gone for ewer og kommer aldrig tilbage  :cry: men samler så lidt vintage nu igen og så også en del nye ting.

jeg har næsten alle ralph Mcquarry figurne, mangler lige Boba Fett og Luke, de to vil jeg ret gerne ha for at få min samling komplet :)

men som sagt er det fedt og se du har noget af dit gamle endnu.
Darth Pingu Awakens

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Det er ikke post padding, det er en kommentar til Falkens nye udseende. :wink: (Og brugere må ikke rette andre, btw).

Selv er det ældste jeg har en Princess Leia fra Bespin. Men ok, jeg samler heller ikke legetøj, men litteratur. :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jeg ser det som ren post padding og når jeg mener det er en admin der gør det letter jeg min mening.

nok fordi man er tidliger redaktør :) det hænger måske stadig ved hehe.
Darth Pingu Awakens

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Hvis det er den tidligere redaktør titlen der hænger ved, så burde det vel også hænge ved, at redaktører og admins ikke irettesætter hinanden offentligt ;):)

Men din kommentar var forhåbentligt også bare en joke, den slags skal der jo være plads til ;)

Postpadding? Næh, min uforbeholdne mening om tusindårsfalken. For den er vitterligt meget grøn. Kommentaren skulle udtrykke mit chok over, at man har kunnet finde på at male sin falk i den farve :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jamen nu kan jeg ik rigtig irettesætte dig i hverken admin eller redaktør grubben kan jeg  :wink:

og jeg brugte denne her smiley  :wink: så ja den var ikke ment hårdt :)

tro du kender mig nok til og vide når jeg virkelig mener det hårdt efterhånden Mara :)

jeg er altså ikke så slem som du måske eller andre måske render rundt og har en underlig forestilling om.

jeg er enig i det er synd den er malet cammo farve da det er en vintage ting :) men bare mere du skriver det på, får det ikke til og lyde voldsomt seriøst :)

men nej jeg siger ikke noget i en hård måde så bare rolig :) tro mig ville jeg gøre det ville du ikke være et øjeblik i tvivl.
Darth Pingu Awakens

kimzoll

• Youngling
  • **
he he den der tusindårsfalk er total sej ;-)
Star Wars Legetøj TIL SALG
Antik 77 v.marmorkirken
Store Kongensgade 77, kælderen.
1264 København K
Åben 12-17 hverdage Hjemmeside: http://community.webshots.com/user/kimzoll