skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Besøg fra Skygge Akademiet

(Læst 11113 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
((Jedi-Hottie))

Den unge mand nikker langsomt. Hans ansigt røber intet, men hans holdning ranker sig lidt. Han er ganske tilfreds.

"Kan de tage afsted inden for et par timer?"
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Urbee løfter øjenbrynene en anelse. Det var da alligevel noget af en stak, tænker hun, tydeligvis imponeret. Urbee stopper op og ser på hologrammet, uden at sætte sig. Hun vil bare lade dem køre samtalen. Hun har aldrig følt at strategi er hendes stærke side.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
Doa nikker bekræftende. "Ja alt er klar."
Han trykker endnu engang på sin datapad og billedet skifter. Foran dem er nu et kort over den nærmeste del af galaksen. Ruten fra Bastion til Kashyyyk er markeret og afstand og tid er fremhævet i den ene side.
"Alle er klar til afrejse på min kommando."

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
((Jedi-Hottie))

"Det lyder godt, Storadmiral. Vi er yderst begejstrede. Det lader til, at De for en gangs skyld har leveret varen. Jeg selv, Urbee her, og Nasha vil være støtten fra Skyggeakademiet. Vil det skabe problemer?" Han ser meget sigende på Doa.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Urbee nikker stille og betragter hologrammet. Hun føler sig enlig ret træt. Hun har ikke sovet så meget på det sidste, men bliver alligevel stående istedet for at sætte sig på en af stolene. Hun kigger lidt rundt i lokalet og på hologrammet, for ikke at falde helt i søvn.

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
Nasha!
Doa synker kort en klump, men forholder sig absolut roligt.
"Ikke det mindste." Han nikker alvorligt, og indtaster flere oplysninger på sin datapad.
"Agter I at rejse i egen transport, eller ombord på mit flagskib?"

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
((NPC))

"Det vil være ønskeligt, om vi kunne være om bord på flagskibet" Den unge mand lader blikket glide rundt i lokalet.

"Faktisk, havde jeg tænkt mig selv at spørge, men da De nu tilbyder det, her Admiral, så er alt jo i orden" Han betragter ruten fra Bastion til Kashyyyk, og nikker for sig selv.

"den meget korte, foreløbige plan er vel, at De og deres skibe tager planetens forsvarsværker ud? Jeg går ud fra, at Urbee, jeg selv og Nasha vil være at finde blandt gruppen af fodfolk. Jeg selv i spidsen, naturligvis?"

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Urbee går med rolige skridt om bag sin stol, imens hun ligesom den anden jedi fulgte ruten. Hun er lidt irriteret over at hun ikke aner noget som helst om hans baggrund. Hun ligger sine arme på stolens ryg imens hun så godt som muligt skjuler et stille gab. Håber ikke jeg mister mere af mig selv lige forløbig.. Tænker hun og ser kort ned på sin metal arm, imens hun bevæger fingrene med en stille mekanisk vislen fra moteren.

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
Doa taster en kort kommando ind, og holografiet skifter til en slagplan. En række skibe ses i kredsløb om planeten. "Vi regner ikke med der er så meget af oprørernes flåde i kredsløb omkring planeten." Han trykker en gang, og en række skibe formet som trekanter kommer ind i billedet.
"Vor skibe rykker ind, og indleder et angreb på hvad der end er tilbage." Han smiler listigt. "Og imens at hovedparten af vores flåden angriber oprørerne, vil vi..." En formation af 4 trekanter, og en spektakulær stor trekant dukker op på venstre flanke af det slag der nu var igang." ".. Angriber der, og landsætte vores landstyrker." Han ser på de 2 Jedier. "Hvori I vil befinde jer." Holografiet forsætter med at vise hvordan små skibe, flyver mod planeten, men Doa har afsluttet sin tale.
Senest Redigeret: 24-08-2008, 18:52:00 af thrawn

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
((Jedi-Hottie))

Den unge mand nikker langsomt. Planen lyder ganske glimrende, det må han indrømme, og dog.

"Jeg hørte dig vist ikke bekræfte, at det naturligvis er mig, der lader landstyrkerne?"

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Urbee går rundt om stolen og sætter sig ned. Toldmodighed er ikke lige frem hendes aller stærkeste side. Hun kigger kort på Admiralen og den anden jedi. Hun har intet at tilføje til deres samtale. Hun ligger benene over kryds og folder hænderne i skødet. Hun får næsten et lille shock da hendes hånd møder det kolde metal, istedet for en almindelig menneske hånd, som hun tidligere havde været vant til. Jeg vender mig aldrig til den her.. tænker Urbee og sukker lydløst.

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
Doa sender Jedien et kort irriteret blik men vender så tilbage til holografien.
"Ja selvfølgelig." Han kalder et kort frem over området omkring stedet hvor styrkerne vil lande.
"Hvor mange mænd for de brug for, og ønsker De pansret støtte?"

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
((Jedi-Hottie))

"Vi ønsker at sætte landangrebet ind så stille som muligt, og først efter det egentlige angreb. Vores håb er, at Wookieerne koncentrerer sig om slaget i luften, og derfor vil blive taget totalt uforberedte, når vi kommer ned. Jeg ønsker at dele styrken i to - Urbee vil være at finde blandt det tunge fodfolk, hvor hun vil lede slagets gang" Han nikker til Urbee.

"Mens jeg selv og Nasha er med på overraskelsesangrebet, der skal tage de folk, der bemander deres artilleri"

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Urbee ligger det ene ben over det andet og folder hænderne. Hun kigger bare frem og tilbage på de to, uden at sige noget. Lytter blot interesseret til samtalen.

thrawn

• Storadmiral T
  • The name's T btw
Doa skæver kort til Urbee med et vurderende blik.
"Javel ja." Han studerer kort hologrammet. "Ja Wookierne burde have deres hænder fulde." Han vender blikket tilbage mod de 2 Jedier. "Og med artilleriet ude af kampen burde vi have nemmere ved at befrie resten af planeten."