skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Reaper - Min Predator

(Læst 3804 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Ja nu er jeg så småt også gået i gang med mit Predator kostume. 8-)

Lige umiddelbart skraber jeg bunden på min konto, så først og fremmest laver jeg de ting som jeg kan klare at lave gratis. :)

Det bliver til start min Wrist Twin Blade:

Skitsen til hvordan bladene skal se ud (det er den nederste jeg bruger):

Pap-skapelon:

Tegnet over på et stykke aluminium + forlænget:

Efter 2½ intens savning og slibning:

Og så lige så man kan se hvor stor den er:

Synes selv at jeg er sluppet ret så godt fra det. :) Jeg ved endnu ikke om jeg skal erklære bladet færdig, eller om jeg skal lave et par flere detaljer på den.

Bladets mål er: 34cm i længden - 4cm i bredden (bredeste sted sted) - 7mm i tykkelsen.

(jer som ikke ved hvad Wrist Blades er, kan følge dette link: http://avp.ugo.com/?cur=predators-wrist-blades)

Andre projekter der så småt er under opbygning, er en Shoulder Cannon, armoren, og et lille armbryst som kan sidde på underarmen/håndledet, ligesom Wrist Bladen.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
bladene ser ret fedt ud og jeg synes da du har gjort det temmelig okay.

det du skal gøre er at siden af bladet ik bare skal være glat men de skal ha de der små fordybninger hele vejen hen af siden som om at det er delt op i felter, men jo det ser ganske okay ud det synes jeg helt klart :)
Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
bladene ser ret fedt ud og jeg synes da du har gjort det temmelig okay.

det du skal gøre er at siden af bladet ik bare skal være glat men de skal ha de der små fordybninger hele vejen hen af siden som om at det er delt op i felter, men jo det ser ganske okay ud det synes jeg helt klart :)

ja det var også det jeg mente med detaljerne. ;) Kan bare ikke lige gennemskue hvordan jeg skal lave dem. endnu. :)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
du kan måske bruge en dremmel med en lille rund slibeskive monteret.

Det vil tage tid og slibe men jeg tror måske det er den bedste måde og gøre det på.

men det er cool at endnu en predator joiner the hunt, so jedi's.....sith bring it on, you will loose.

de kender jo ikke vorea race og kan derfor ikke bruge the force på os, kort sagt vi er imune over for the force og dens power da vi kommer et heelt andet sted fra  :evil:

Nå men jeg glæder mig meget til og se mere af dit kostume.
Darth Pingu Awakens

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
det må jeg sige, men er der ikke lang vej fra sådan et kniv blad til e´t helt kostume?
men det er da en start, meget flot lavet^_^

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Jeg må sige, jeg er lidt imponeret over, at du har lavet den selv, det tror jeg aldrig jeg ville turde kaste mig ud i :) Uden at vide noget om sagen overhovedet, synes jeg det er flot arbejde :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
er det egentlig karosseri plade du har lavet dem af ??

jeg overvejer også og få lavet et par stykker i metal plade og gjorde det helt fra start men grunden til jeg ikke har valgt det er at det kan give problemer.

med det meder jeg at det er jo i bund og grund et blankvåben, ihvertfald hvis du spørger politiet, eller det er jeg rimlig sikker på de vil sige.

plus det ikke er sikkert de vil være anset på en film messe når de er lavet i metal, men de blir klart langt feder i jern end resin :)
Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
det må jeg sige, men er der ikke lang vej fra sådan et kniv blad til e´t helt kostume?
men det er da en start, meget flot lavet^_^

Jo der er skam forbandet lang vej endnu. :roll: men et eller andet sted skulle jeg jo starte, indtil jeg får nogle penge for hånden. ;)

Jeg må sige, jeg er lidt imponeret over, at du har lavet den selv, det tror jeg aldrig jeg ville turde kaste mig ud i :) Uden at vide noget om sagen overhovedet, synes jeg det er flot arbejde :)

mange tak :) og nej det er godtnok ikke let at lave. Jeg fik virkelig ondt i hænderne efter at save det hele ud med en nedstryger, og fik også en vabel på den ene hånd.. :roll:

er det egentlig karosseri plade du har lavet dem af ??

jeg overvejer også og få lavet et par stykker i metal plade og gjorde det helt fra start men grunden til jeg ikke har valgt det er at det kan give problemer.

med det meder jeg at det er jo i bund og grund et blankvåben, ihvertfald hvis du spørger politiet, eller det er jeg rimlig sikker på de vil sige.

plus det ikke er sikkert de vil være anset på en film messe når de er lavet i metal, men de blir klart langt feder i jern end resin :)

Pladen jeg har brugt har jeg fået af min bror, som fik den fra sit arbejde. Jeg ved ikke helt præcist hvor den er fra.

Ja det har du ret i, det snakkede mig og mine forældre også om.. :-P

Hvorfor tror du ikke det? Ham der der havde et Freddy kostume, havde da også en hanske i metal?

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Det er rigtig nok men  alligevel.

jeg vil ikke løbe chancen ihvertfald og da jeg har et blankvåben tilladelse som jeg kan miste.

Det er lidt ligesom med mit Jason Costume, der bruger jeg min egen hjemmelavet Machetti i pvc men ikke den ægte jeg har til og tage på messer da det jo nærmest er et stort skarpt sværd, hvilket ikke er lovligt og rende rundt med :)
Darth Pingu Awakens

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
hm nårh ja okay.

er PVC plastik?

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jep

eller jeg lavede bladet ud af plexiglas som jo er ja plastic matriale hehe :)
Darth Pingu Awakens