skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars RPG i Aalborg

(Læst 2842 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Obi-Too Kenobi

• Gæst
Hæj med jer

Jeg har nu spillet Star Wars RPG i snart 5 år, og jeg vil helst blive ved med det.  :-D
Men jeg er kommet i alderen hvor jeg ikk længere kan blive derhjemme, så jeg flytter til Aalborg i August.
Så hvis der er nogen der bor omkring der, og gerne vil være med så skriv til denne mail: taisan.cj@gmail.com
Så snakker vi videre om det.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Hmm, det er da en mulighed. Kender en del rollespillere heroppe, og er lidt i udkanten af rollespilsmiljøet i Aalborg, så det skulle nok være muligt at finde nogen, at lege med. :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Obi-Too Kenobi

• Gæst
Det lyder godt - vi må lige snakke sammen om hvordan og hvorledes, så

Leia Skywalker

• Global Moderator
ja, jeg kan nævne det for nogle af rollespillerne og høre hvad de synes. :-)

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Obi-Too Kenobi

• Gæst
Det lyder som en fantastisk ide :-)

Jeg kender også en enkelt som gerne vil være med

*rettet
Senest Redigeret: 19-07-2008, 22:53:34 af Obi-Too Kenobi

Leia Skywalker

• Global Moderator
Har snakket med et par af dem jeg kender, og det lød til der er gode muligheder for sw rpg.
Der er ved at blive planlagt en pnp kampange, og ham der skal køre det vil vidst godt ha' flere med. Bare I lige får snakket sammen først. Har sagt til ham han bare kan skrive. Regner med at er fint for dig. :-)

Obi-Too Kenobi

• Gæst
Jo det lyder fint