skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Gungaer??

(Læst 6804 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Eddie

• Det eneste normale menneske i miles omkreds.
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • F#¤* 'em if they can't take a joke!
Den er letkøbt og stadig alt for uforsigtig, men det er jo bare et af eksemplerne på de mange usammenhænge mellem OT og PT.

Og der er jo mindst en historie om nogle Rebel Alliance Gungans, der har en blockade runner (Tantive V), som de bruger til at narre Vader med. En af disse Gungans er Jar Jar Binks søn, som udveksler et par ord med Vader... så gunganerne har altså været omkring i galaksen (eller nogle af dem i hvert fald).

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Well, jeg synes den virker fint og at den ikke er blandt usammenhængende filmene imellem, men det er så hver vores mening.

Mht. Alliance Gungans, må indrømme at tiden mellem ROTS og ANH er ikke den tid jeg er mest inde i, så jeg ved ikke så meget om hvilke racer der deltog hvornår og hvordan i borgerkrigen.

Men, selvom det var Jar Jars søn, så betyder det stadig ikke at Jar Jar havde noget at gøre på Alderaan, eller at han kender til en med-senators adoptiv datters sande baggrund. Også selvom det var Padmés datter.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Eddie

• Det eneste normale menneske i miles omkreds.
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • F#¤* 'em if they can't take a joke!
Well, jeg synes den virker fint og at den ikke er blandt usammenhængende filmene imellem, men det er så hver vores mening.

Jo tak, det behøver du da ikke nævne.

Men, selvom det var Jar Jars søn, så betyder det stadig ikke at Jar Jar havde noget at gøre på Alderaan, eller at han kender til en med-senators adoptiv datters sande baggrund. Også selvom det var Padmés datter.

Tak for at udpege det, der netop ikke var min pointe. Min pointe var bare, at nogle af gunganerne har været i kontakt med omverden, rebellerne og muligvis også Alderaan.

luke skywalkerv

• Gæst

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Det anses faktisk for postpadding, når man skriver et indlæg, der kun består af smileys eller et enkelt ord - og det er forbudt ifølge vores regler :) Vil du være rar at skrive noget mere i dine fremtidige indlæg?
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"