skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Gungaer??

(Læst 7250 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Ifølge Star Wars Databank skulle der være Gungaer i episode VI.

Se selv:
http://www.starwars.com/databank/species/gungan/index.html

Der står ikke noget om det, men 'VI-ikonet' er markeret, ergo er der åbenbart en eller flere gungaer i filmen. ???

Nogen der ved noget om det??

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Ja, i SE04 versionen ser vi jo til sidst hvordan de fejrer Imperiets nederlag på Naboo og der skal vist vise sig at være Gunganere med der. Som det er blevet nævnt før, kan man jo høre Jar Jar råbe: "WESA, FREEEEE!"

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Observer_DK

• Jedi Mester
  • I'll never join the dark side.
Jeg synes egentlig at have hørt at Lucas skulle have sagt at det ikke var Jar Jar man hørte, men hvis det ikke var synes jeg faktisk den scene bliver ret ligegyldig.

Selvom stort set alle hadet Jar Jar, så har jeg nu altid syntes godt om ham, og det er da sjovt at høre et lille pip fra ham i den sidste film.
Star Wars er tilbage og jeg ligeså.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
Ja, i SE04 versionen ser vi jo til sidst hvordan de fejrer Imperiets nederlag på Naboo og der skal vist vise sig at være Gunganere med der. Som det er blevet nævnt før, kan man jo høre Jar Jar råbe: "WESA, FREEEEE!"

Okay, det kan jeg egentlig godt huske når jeg nu tænker mig ordenligt om.. :roll:

Jeg synes egentlig at have hørt at Lucas skulle have sagt at det ikke var Jar Jar man hørte, men hvis det ikke var synes jeg faktisk den scene bliver ret ligegyldig.

Selvom stort set alle hadet Jar Jar, så har jeg nu altid syntes godt om ham, og det er da sjovt at høre et lille pip fra ham i den sidste film.

ja det kan du havde ret i. Jeg har heller ikke noget imod Jar Jar, så det ville være udemærket at man lige hører ham en sidste gang. :)

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!

ja det kan du havde ret i. Jeg har heller ikke noget imod Jar Jar, så det ville være udemærket at man lige hører ham en sidste gang. :)

Syntes bare det er det helt forkert sted man høre Jar Jar. Hvorfor er han ikke sat inden lige efter senen hvor Takakin forhører Leia i ANH. Det ville være fedt. Så ville citatet "as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced" få en helt ny mening.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
De har nok valgt at bruge scenen til sidst istedet, fordi at det er til slut vi ser alle de forskellige racer juble (f.eks. Ewokerne). Derfor ville jeg da mene at det er fint nok at smide Gongaerne ind der. :)

Hans Ole

• Jedi Ridder
De har nok valgt at bruge scenen til sidst istedet, fordi at det er til slut vi ser alle de forskellige racer juble (f.eks. Ewokerne). Derfor ville jeg da mene at det er fint nok at smide Gongaerne ind der. :)

Jo jo men Jar Jar kunne jo ha fulgt Bail Organa til Aldaran. Senatet var jo på det tidspunkt opløst. Men det er rigtigt at Jar Jar passer bedre ind i sammen med banden af Gunganner.

Men der er jo også en grund til jeg gerne vil placerer Jar Jar på Aldaran. Ik  :wink:

Darth Malak

• Lord of ultimate darkness
  • Youngling
  • **

Syntes bare det er det helt forkert sted man høre Jar Jar. Hvorfor er han ikke sat inden lige efter senen hvor Takakin forhører Leia i ANH. Det ville være fedt. Så ville citatet "as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced" få en helt ny mening.
øøh one littel problem Jar Jar er fra Naboo og ikke Orderon, så nej det vil ikke give mening 

The force is with me and I with it

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Hvad har Onderon nu med det at gøre? :?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Tror at han mener Alderaan.

Må egentlig give ham ret. Jar Jar havde jo ikke noget med Alderaan at gøre så det ville ikke give nogen mening at indsætte ham i den scene.

Desuden, hvis han havde noget med senatet at gøre på det tidspunkt, ville det alligevel ikke have gjort nogen nytte, da senatet blev opløst før Alderaan blev tilintetgjort.

Hans Ole

• Jedi Ridder
Tror at han mener Alderaan.

Må egentlig give ham ret. Jar Jar havde jo ikke noget med Alderaan at gøre så det ville ikke give nogen mening at indsætte ham i den scene.

Desuden, hvis han havde noget med senatet at gøre på det tidspunkt, ville det alligevel ikke have gjort nogen nytte, da senatet blev opløst før Alderaan blev tilintetgjort.

Hmm jeg det ved jeg nu ikke. Han kunne jo føle sig tilknyttet senator Organa og det faktum at Organa passede et barn fra Naboo.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
As far as I know, så vidste Jar Jar ikke at Leia var fra Naboo. :-P

Men jeg kan heller ikke se hvor Gunganerne skulle være placeret udover på Naboo under fest scenerne til sidst.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Jeg har ikke hørt noget der modsagde det, men jeg mener det samme som Lora her.

Og det er der en indlysende grund til. For at holde Leias identitet hemmelig, har de været nødt til at skjule hvor hun oprindeligt kom fra. Ellers ville hun sikkert kunne være blevet sporet tilbage til Padmé og så ville Yodas og Obi-Wans plan om at beskytte Skywalker-børnene mod Kejseren og Vader være lidt ødelagt.

En anden ting er, at da Padmé døde så det ud som om at barnet døde med hende. Altså at hun ikke nåede at føde før hun døde. Den falske historie om hendes død fortalte, at hun blev slået ihjel af en jedi, som flere andre senatorere. Ved ikke hvilke andre senatorere der døde, men den skulle også dække over at barnet døde med hende.

Derfor ved Jar Jar, som alle andre, indtil ROTJ, ikke at Leia var datter af Anakin Skywalker, og først 26 ABY finder de (Leia og Luke og nærmeste i hvert fald) ud af, hvem deres mor (Padmé) er.
Senest Redigeret: 03-12-2008, 21:34:06 af Jaina Solo

Eddie

• Det eneste normale menneske i miles omkreds.
  • Padawan
  • **
  • F#¤* 'em if they can't take a joke!
Der er så mange andre ting, der ikke giver mening i den forbindelse. Jeg mener, placere Luke Skywalker på Tatooine hos Skywalker familien og kalde ham Luke Skywalker. Det er jo ikke just den smarteste plan, hvis man skal holde hans identitet hemmelig. Så i den respekt er der jo ikke noget i vejen for, at Jar Jar tager med Organa-familien til Alderaan... så han kan blive blastet til atomer sammen med resten af planeten. Jeg tror også, at folk er ligeglade med om det kunne nytte noget eller ej IU; det er nok mere et spørgsmål om at få dræbt dræbt dræbt og smadret Jar Jar helt.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Well, jeg ser nu heller ikke nogen grund til at han skulle tage til Alderaan. Hvad skulle han dog der? Han har sit hjem på Naboo og vi så ham jo ikke i nogen af de andre film, så det kan jo egentlig være lige meget.

Og mht. Luke. Grunden til at de lod ham tage til Tatooine, var noget i retning af, at Obi-Wan og Yoda vidste, at Vader aldrig ville tage tilbage dertil. For mange smertefulde minder, især om sin mors død. Derfor fandt de det sikrest. Og så længe de var i den tro, at Padmés og Anakins barn døde sammen med Padmé, var han egentlig i sikkerhed.

Og ja, Vader var (i et par timer går jeg ud fra) i rummet over Tatooine, da de indfangede Tantive IV. Men Luke var ikke i stand til at bruge Kraften og Vader ville ikke kunne genkende hans tilstedeværelse gennem Kraften. Den eneste han ville kunne have genkendt var Obi-Wan, men jeg tror at han havde andre ting at tage sig til, end at række ud med Kraften i forsøget på, at finde sin gamle mester. Og jeg tvivler også på, at han tænkte på selv at tage ned på planeten, da han bad andre om at finde escape pod'en dernede.