Den bliver opdateret jævnligt. For tiden, med LOF nyheder, eftersom den sidste bog lige er udkommet. Mest vist nok af adminsene eftersom nogle sider er blevet spammet groft så det ikke kan lade sig gøre for alle at opdatere alt.
Så vidt jeg ved ud fra min erfaring med WP, så er det kun hvad man ved indtil videre om alt/alle/hvem/hvad/hvor/hvornår/hvordan/hvorfor/etc.
Jeg må indrømme at jeg ikke selv er faldet så meget over informationer omkring Breha Organa, udover hvad der står på WP og i ROTS romanen (altså meget begrænset). Nu har jeg ikke læst alle Tales bladene (Lora, det har du vel

) så jeg ved ikke om Breha på noget tidspunkt optræder deri.
EDIT: (jeg fik lidt for meget fart på før, så jeg glemte at afslutte indlægget)
Det ville måske være en "hjælpende hånd" til os fans, hvis der engang blev skrevet en roman om Luke og Leias barndomme på Tatooine og Alderaan. Okay, roman er så meget sagt ... måske kunne vi bare godt lære noget mere om Leias barndom. Jeg synes i hvert fald ikke man hører noget sted (udover WP), der bekræfter eller afkræfter, at Breha er død før Alderaans ødelæggelse eller under, sammen med Bail og de andre, der ikke overlevede. Ja, vi ved at Leia mere eller mindre blev opfostret af Bails tre søstre, men det nævner stadig intet om, hvor Breha var henne. Hun kunne sagtens, lige som Leia endte med at gøre da hun fik børn, sætte sine undersåtters ve og vel før alt andet og overlade børneopdragelsen til barnepiger og andre.
Det er jo også set i virkelighedens kongehuse.