skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

GTA - Meninger

(Læst 17267 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
So? Det har da intet at gøre med spillet? :|
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Mr. Charming
What! 80'erne gav os det fedeste musik siden 50 og 60'ernes rock n' roll. God smag er åbenbart en mangelvare lige for tiden :wink:

Jeg vil gerne give dig ret i at musikken var federe i Vice City, men no way om musikken kan gøre det spil bedre end 4'eren. :P

Kasper/Thrawn: Doa kan løbe stærk. Han er i virkeligheden cyborg og har en podracer motor i røven

Djinn Altis

• Padawan
  • **
So? Det har da intet at gøre med spillet? :|

Det var bare for sjov :-) Troede at du skrev til 80'er musik i den post du lavede før.
"Every student is obliged to make one-thousand-eighty major mistakes. The sooner you make them, the sooner you will not have to make them anymore. Thinking there's a list of mistakes is mistake number four."
Djinn Altis

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Nej, nej. Ingenlunde. Jeg mente, at jeg synes GTA IV er et bedre spil end GTA Vice City. :-D

Men ja det har faktisk et super godt soundtrack. Det bedste af dem alle, hvis jeg skal være ærlig, selvom de sidste tre spil nu alle har gode soundtracks. 8-)

Vollquartz

• Gæst
Først og fremmest vil jeg lige sige, at jeg er klar over at denne tråd ikke har været aktiv i omkring en måned, men nu er der altså lige sket noget. Og nej; der er ikke tale om at Grand Theft Auto: Chinatown Wars er udkommet, men der imod at Zero Punctuation har anmeldt GTA: Chinatown Wars, (det er muligt at udgivelsen er meget vigtigt for, at denne anmeldese kan ske, "men alligevel" som Carsten Bang ville sige).

Nyd denne anmeldelse, tak:

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/657-Grand-Theft-Auto-Chinatown-Wars

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Så er der godt nyt tl alle X360 ejere. Den næste episode er på vej. Til efteråret kommer Grand Theft Auto IV The Ballad of Gay Tony.

http://www.gamereactor.dk/nyheder/74372/Gay+Tony+f%E5r+udgivelsesdato/

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
se se det var jo en rigtig fed nyhed du smed op der Natas, har hentet og gennemført den sidste expansion pack så jeg venter sulten på mere.
Darth Pingu Awakens

Nova

• Jedi Ridder
  • When you're Yoda, nothing can stop ya
Det ærgelige med GTA4 er den manglende stemning. Her 1.5 år efter spillets udgivelse, har jeg ingen lyst til at sætte det i maskinen igen. Jeg ved godt det er next-gen, fed grafik, fænimonal historie osv. osv. - men synes bare ikke det føles ligeså vanedannende, som Vice City. VC kunne jeg game flere år frem, simpelthen pga. 80er musikken, solskins byen og stilen. Men GTA4 virker lidt tam på det punkt. Da jeg havde gennemført det et par gange, følte jeg ikke længere noget behov for bare at cruise rundt og smadre folk. Multiplayer er OK - synes der er for mange lamers og co-op banerne er alt for ensformlige. Ville altså have været fedt, hvis man kunne gennemføre rigtige missioner sammen, i stil med Saints Row 2.
Porkins died as he lived - Covering a vast amount of space.

master jonas

• master jonas
  • Føler Kraften
  • *
  • master jonas the best master ever
det fedeste spil i verden :-D :-D  jeg har selv haft det og min ønligs figur er litlle jacob HAN STYRE!!!!!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D :-o :-o :-o
i love star wars!!!!!!!!!!!!!!

Michael-Jackson

• Gæst
Jeg har kun prøvet GTA San Andreas, GTA IV og GTA Vice City :wink: Hvis jeg skal være helt ærlig bryder jeg mig ikke så meget om Vice City :-( I San Andreas synes jeg at Officer Tenpenny er ret fed og i IV er min yndlings Nico Bellic, hovedpersonen :-D Men er der nogle der ved om man også kan få en kode til San Andreas PS2 der gør at man styrer andre eller er det kun til PC?  :-( For hvis der er, er der så nogle der kender en kode til det der gør at man styrer Nico Bellic? Nico Bellic i GTA San Andreas til PS2?  :-)

Observer_DK

• Jedi Mester
  • I'll never join the dark side.
Helt enig med Nova, GTA 4 mangler stemning som de gamle.

Der er et eller andet som jeg ikke helt kan sætte fingeren på, der gør at noget mangler.

Måske er historien for alvorlig/seriøs, jeg mener i Vice City forestillede man sig nærmest Tony Montana gange 10, San Andreas var CJ jo på en gang både badass og slapsvans.
Der var bare en humor og stemning, som gjorde at det var ren hygge at blæse rundt i sin øse og høre musikken og nyde det store spændende univers.
For mig er San Andreas det bedste GTA spil, siden vi gik over til first person.
Star Wars er tilbage og jeg ligeså.

master jonas

• master jonas
  • Føler Kraften
  • *
  • master jonas the best master ever
min ynlings figur er Nico og jeg elsker når man skal røve en bank jeg har lige købt gta episodes from liberty city (gta 9)
i love star wars!!!!!!!!!!!!!!