skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

GTA - Meninger

(Læst 17261 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dark Jedi

• I am are Sith Lord Join me in the parth to the dark side
  • Jedi Ridder
  • Join The Dark Side
fik mit i går skulle først lige instalere en opdatering til min ps3 fra version 2.0 til 2.17 fra spillet. men hold da K... hvor er det fedt og flot selv på et 50hz tv uden HD wow, alle de muligheder man har og man kan

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Lige et spørgsmål til dem som enten har gennemført spillet, eller som har gjort det.

Kan man ikke nakke sin kæreste Michelle for good ??

hun er vild anoyng og der er aldrig noget der er godtnok til hende, køber man flot jakkesæt synes hun det er grimt selvom man har brugt en formue på det så hun skal bare ryddes af vejen......hvis man kan  :evil:
Darth Pingu Awakens

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Lige et spørgsmål til dem som enten har gennemført spillet, eller som har gjort det.

Kan man ikke nakke sin kæreste Michelle for good ??

hun er vild anoyng og der er aldrig noget der er godtnok til hende, køber man flot jakkesæt synes hun det er grimt selvom man har brugt en formue på det så hun skal bare ryddes af vejen......hvis man kan  :evil:

Mener du ikke Kate? Michelle slikker røv konstant, hvor Kate hader dit tøj og aldrig vil lade dig komme med op. Du kan ikke nakke hende, da hun spiller en vigtig rolle i spillets slutning(er). Især hvis du vælger missionen "Revenge" som den sidste. Mere siger jeg ikke.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
hehe nej den er god nok, det er Michelle, hun brokkede sig over mit tøj var forbryder tøj og virker sur hehe.
det er måske endnu en lille detalje i spillet, hun kan være begge dele.

hende Kate lydersom en rigtig hygsom tøs hehe, hende skal jeg nok få mit bøvl med.
Darth Pingu Awakens

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Okay. Michelle kan ikke nakkes. :-D

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Satans hehe :D

jeg prøvede på det og så skred hun hehe, hun havde fået nok af det halløj og tog hjem hehe :D
Darth Pingu Awakens

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Man kan faktisk ikke nakke nogen af de tøser, Niko kan møde. Heller ikke dem fra nettet. Eller det passer jo så ikke helt. En af hans damer kan dø som en del af plottet. 8-)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
okay hehe, øv så kan man ikke helt udleve drømmen som den charmerende men meget dystre og skumle massemorder hehe  :evil:

jeg er på date med Carmen nu og hun er da godtnok en rigtig luxus luder, ja undskyld udtrykket men hun vil bare ha det dyre shit og ikke nøjes med billiger hehe :)
Darth Pingu Awakens

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Ja. Men hun har en bonus. Hvis hun kan lide dig nok, vil du kunne ringe til hende og blive helbredt.

En anden date mulighed er LawChick. Hun er den psykotiske modsætning, der foretrækker dig snavset. Hun har det med at forelske sig i kriminelle, som hun anser for at være misforståede stakler. Man kan ringe til hende, hvis man skal af med politiet (wanted level 1-3).

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
hehe nice, hende må jeg også se og få scoret :D så har man godtnok 2 men hva, så lever man også længer jo hehe :)
Darth Pingu Awakens

Claus Hansen

• Gæst
Synd at de stadig ikke har gjort bilerne mere livagtige i deres fysisk. Selv "superbilerne" er jo slante som en karklud at køre i  :roll:
Måske fordi jeg er simracer/realracer, men det er bare ærgeligt når så mange andre ting spiller i GTA IV.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Hvad mener du?

Observer_DK

• Jedi Mester
  • I'll never join the dark side.
Så er det blevet bekræftet at GTA 4 udkommer til PC den 21. November, uha nu er jeg lalleglad, nægter af princip at spille skydespil på konsol, så det skal blive fedt.
Star Wars er tilbage og jeg ligeså.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Styringen på konsollen (X360) er nu ellers fænomenal. Minder om kontrollen til Gears of War. Og visse spil på PC kan faktisk anvende X360 controlleren. :-D

Observer_DK

• Jedi Mester
  • I'll never join the dark side.
Jeg ved det, og jeg har også været tvunget ud i en konsolstyring i forbindelse med 24-spillet.

Men når man er gammel shoot'em up kriger som mig, så er det imod alt naturret at spille skydespil på konsol, det er nok den eneste ting som jeg er emsig med. :-D
Star Wars er tilbage og jeg ligeså.