skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

GTA - Meninger

(Læst 17270 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Så er dagen kommet, hvor Grand Theft Auto IV udkommer i DK, og i den anledningen tænkte jeg vi skulle lave en tråd, hvor vi diskuterer spillene.

Dvs. jeres meninger om spillene, Yndlings/Hade figurer, Bedste spil, Bedste atmosfære, Bedste plot og hvad vi nu ellers måtte komme på. :-D Lyder det okay?
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Jar Jar

• Everybody loves to hate him...
  • Padawan
  • **
  • Haha what a mess
Arh sidder her på arbejde med min Collectors Edition som lige er kommet med kurer. Jeg har desværre en hel dags arbejde foran mig, før jeg kan komme hjem. Har tilgengæld ingen planer før torsdag aften, så der skulle nok blive lidt tid foran TVet de næste par timer. Jeg vender frygteligt tilbage!
Jeg er en halal slagter med grønne vægge...
Jeg har et badekar...
Jeg vil også have gaver, men jeg vil hellere have pandekager...

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Hvad er egentlig forskellen på den almindelige og Collectors Edition? Jeg har købt den almindelige.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Jamen så vil jeg da sige min mening om GTA IV.

Jeg fik den i dag og havde forudbestilt den, og jeg er ikke skuffet.

Hold da op den er fed mand, nye biler, nye ting, rigtig cool by med de riges kvarter og den mere fattige bydel.

Tager man med S toget siger de hvad næste stadion er, en stemme siger...Stay  clear of the door ligesom i et rigtig tog.

Grafikken er for lækker  :-o

en fed detaljer er at man kan sprænge en tankstation i luften  :evil: :-o :-D

jorer man en fodganger kommer der blod på bilen.

ja der er rigtig kælet for detaljerne og jeg elsker det.

jeg har ikke spillet det så vild meget endnu men synes allerede nu det er klart det fedeste i serien.

Rockstar har gjort det igen.
Senest Redigeret: 29-04-2008, 17:05:33 af Predator
Darth Pingu Awakens

Observer_DK

• Jedi Mester
  • I'll never join the dark side.
ARGH jeg hader at Rockstar ikke har sendt  en PC udgave ud.

Det gjorde de heller ikke ved San Andreas og spillet kom gudskelov et halvt års tid senere, og det skal det altså bare også gøre med dette.

Jeg håber så meget at der snart kommer en release dato, jeg synes det er en skam at man ikke kan få lov at spille GTA på PC.

ØV ØV ØV, venter utålmodigt
Star Wars er tilbage og jeg ligeså.

Jar Jar

• Padawan
  • **
  • Haha what a mess
Nå spise pause... Så lidt foreløbige kommentarer.

Hmm indtil videre må jeg sige at spillet virker lidt for nemt, tror stadig ikke jeg har været mere end 2-3 forsøg om nogen mission, men det kan selvfølgelig være det ændrer sig.

Ja historien og selve gameplayet i forhold til hvor virkelig/livagtig byen virker er kraftigt forbedret, det må jeg virkelig sige, det er helt i top.

Og så lidt om hvad special edition (ja jeg skrev collectors først, men den hedder faktisk special edition, min fejl)... Nå hvor-om-alting-er special edition indeholder bortset fra spillet lidt bonus ting. Det hele kommer i en lækker metal boks, ligesom dem man kender fra gammeldags bankbokse hvor man kunne have sine ting i. Tror ikke der rent faktisk er nogen der bruger dem stadig, men den er faktisk ret cool. Derudover er der en super fed bog (som faktisk var grunden til jeg ville have special edition) med en hel del koncept/art work/og lidt baggrunds stof om spillet og beslutninger truffet under design processen. Så er der en sportstaske, jeg desværre tror er for lille til at have alt mit PS3 happengut i, så min gamle Nike taske må nok leve lidt endnu, det kunne ellers være meget cool at bruge en Rockstar taske i stedet. De to sidste ting i kassen er en CD med musik der er lavet specielt til spillet (de fleste af numrene er jo fra faktisk albums), som også figurere på de forskellige radiostationer. Og sidst en nøglering med Rockstar logo i metal.

Nå tilbage til selve spillet, meget flot, virker meget realistisk, men som jeg sagde også en anelse nemt. Jeg synes det er lidt irriterende så mange bygninger man ikke kan gå ind i, men på den anden side hellere et så gennemført spil, end at de havde brugt tid på at lave ligegyldige bygninger indvendigt. Det er klart nemmere at tvære store folkemængder ud, med den nye auto-aim, som godt nok er lidt irriterende når først man er blevet god til at skyde selv, men den kan jo bare tages fra. Arh og som altid er det langt nemmere at køre motorcykler når man skal hurtigt rundt i byen.

Det var alt for denne gang, spørg endelig løs hvis der er noget mere jeg skal skrive om, ellers kommer der nok noget mere brok løbende de næste par dage indtil jeg i weekenden skal til KBH for at kigge lidt på min nye lejlighed.
Jeg har et badekar...

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Lyder som noget, jeg godt kan leve uden. Jeg synes det er et fedt spil, og ja det er nemmere. Man kan slippe af med politiet rimelig nemt og gudskelov for det. Det kunne godt være irriterende at have dem i røven konstant. Det er fedt, at der er flere udkom af missionerne.

Jar Jar

• Padawan
  • **
  • Haha what a mess
Lyder som noget, jeg godt kan leve uden. Jeg synes det er et fedt spil, og ja det er nemmere. Man kan slippe af med politiet rimelig nemt og gudskelov for det. Det kunne godt være irriterende at have dem i røven konstant. Det er fedt, at der er flere udkom af missionerne.

Tror heller ikke det er nødvendigt for min fortsatte overlevelse.

Nå men tilbage til spillet...

Det er stadig alt for nemt... Alt alt for nemt... Tror faktisk det går hen og bliver irriterende for mig snart...
Jeg har et badekar...

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
No offense, men GTA spillene fra 2001 og op til nu har da aldrig været svære?

Nova

• Jedi Ridder
  • When you're Yoda, nothing can stop ya
Sværhedsniveuet har ikke været højt siden GTAIII. Synes faktisk at det er fint nok - man kan ikke vælge easy, medium osv. så at gøre det lidt nemt for dem der ikke er hardcore, har jeg det ok med. Der skulle komme nogle svære missioner senere, så niveauet stiger sikkert efterhånden, som man kommer igennem spillet.
Porkins died as he lived - Covering a vast amount of space.

Jar Jar

• Padawan
  • **
  • Haha what a mess
No offense, men GTA spillene fra 2001 og op til nu har da aldrig været svære?

Nej men i 4eren er de endnu nemmere. Det er som jeg skrev lige før det er så nemt at det er irriterende, hvertfald for mig, for hvis et spil ikke er udfordrende så mister jeg hurtigt interessen.
Jeg har et badekar...

Jedi Master Hugomand

• Gæst
Det er da ærgeligt for dig Jar Jar at dine gaming evner skal ødelægge fornøjelsen ved det bedste spil, der er blevet skabt inden for de sidste 10 år!  :|

JEG ELSKER DET HER SPIL! Det er GENNEMFØRT! Alle de små detaljer gør det bare perfekt! Det her kan måle sig med første gang jeg prøvede at spille FF7!!

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
hehe som du kan sige det Hugomand :D

Nå men ud over Jar Jar´s gaming evner så synes jeg da nu at missionerne begynder og blive halv svære efterhånden.

havde en mission hvor jeg skulle storme en natklub, lille ene mig og der var en masse skydegale tosser, gæt hvem blev nakket hele tiden.

Er dog enig i at nok de førreste 10 missioner er ret nemme, men det begynder og blive noget svære op efter synes jeg.

Jeg er også vild med de små detaljer som er kommet med i spillet, og alle de små minigames som Dart Billiard, Bovling og så videre, de er cool hvis man vil have en lille pause som sykopaten bag et ret.....kan høre Andens sang her af samme tittel tror jeg nok det er......alle kender den er jeg sikker på hehe :D

Darth Pingu Awakens

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
lige en lille ting mere her fra.

kan man lide og bare gå på rampage i byen og smadre biler så de flyver igennem luften.

her er hvad man gør.

få sin mobil telefon frem og kald 911 og vælg brandvæsnet, de ankommer og snup så deres firetruck og trust me den kan godtnok lave ravage  :evil: :evil:
Darth Pingu Awakens

Jedi Master Hugomand

• Gæst
lige en lille ting mere her fra.

kan man lide og bare gå på rampage i byen og smadre biler så de flyver igennem luften.

her er hvad man gør.

få sin mobil telefon frem og kald 911 og vælg brandvæsnet, de ankommer og snup så deres firetruck og trust me den kan godtnok lave ravage  :evil: :evil:

Jeg ved det det er så fedt :D Bare det at gøre alt det man er vant til at gøre i GTA spil, men nu bare... 100 milliarder gange federe!