skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Come with me if you whant to live

(Læst 11265 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Her er lige et mere af mine kostumer.

Det er godtnok ikke nyt og nogen af jer har set det, men jeg er ved og lave forbedringer til det.

Jeg er begyndt og lave kunstig metal plader som limes på huden med hudlim og som skal forestille huden som er revet af og der er metal inde under.

her er først billederne ag kostumet og derefter de to plader jeg har fået lavet indtil videre.

Her står jeg så i mit kostume sammen med Carl weathers.

En terminator i Jaina's lejlighed.

her er et stykke jeg har lavet som skal limes på i panden med hudlim og derefter sminkes så det falder i et med ens egen hud

et stykke som skal limes fast på kinden, og også sminkes efter og så videre.

Et tredie stykke er ved og blive fremstillet.

Det blir hele venstre side af ansigtet der vil mangle og man vil kunne se det røde lysende øje og metal delene neden under.

Dette tager dog noget tid og lave da bare de to forrige stykker to hele dagen igår.

Det man gør er nemlig at først tager man en afstøbning af ens ansigts form i gibs, og lægger så der på et lag  bage ler (det bruger jeg, andre bruger glasfiber osv) oven på og former det så det ligner terminatorens metal dele, med detaljer og så videre.

så bages det i ovnen oven på gibsformen og derefter tages det ud og males.

Efter det lægges der så latex på som illustere huden og i det blandes hudmaling og rød maling som illuster blod i kanten.

Derefter har jeg så sminket det med noget der hedder cake blood, det er også det som man bruger i filmens verden, og det gir en mere rigtig look af såret.

men håber i kan lide resultatet selvom det er lidt makabert hehe :)
Darth Pingu Awakens

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Det glæder jeg mig til at se.
Det skal nok give et godt look - væsentligt bedre end en maske.´
Altid en fornøjelse at se dine ideer og løsninger for at få det til at se rigtigt ud. :-)

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
takker Mundi :)

jeg arbejder nu i øjeblikket med det lysende røde øje som jeg snart smider de førreste billeder ind af.

Det blir nok her lidt sener, skal bare lige ha sat strøm til og gøre så ledningerne blir på batteriet :)

så lidt sener kommer nok liige en dobbelt post fra mig hehe.
Darth Pingu Awakens

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
ja som lovet..ahem så kom der en dobbelt post her fra men her er øje sektionen som den er skredet frem idag.

Der mangler dog og blive sat latex på som skal forestille den blodige og afrevet hud men det kommer i morgen regner jeg med, men her er det som det ser ud lige nu.

Sådan så ler formen ud tidliger idag inden maling og så videre.

så kom der liv i Terminatoren.

Det er processen  indtil videre :)

håber det i sidste ende vil kan lade sig gøre og fæstne det fast på huden med hudlim så det ser bare nogen lunde okay ud.

har forresten fået inspiration fra denne her gut som er rigtig rigtig dygtig.

http://www.thedarkpower.com/terminatormakeup2.htm
Darth Pingu Awakens

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Det ser bestemt lovende ud, glæder mig til at se det færdige resultat i Malmø. Du fortalte jo lidt om dine idéer, da du ringede og det lyder som sagt spændende.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

grevious

• [] [] []
  • Jedi Ridder
  • Wino Forever
WOW, det ser bare cool ud...
Det er virkeligt fedt craft det der :wink:
.:il[Johnny Depp - The worlds greatest]li:.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
tak til jer begge to :)

idag har jeg så gjort klar til og lægge latex på omkring metal delen, så det ligner hud.

Dette er gjort med et lille tundt lag skumgummi som er rigtig til og emiter ødelagt hud når der kommer latex på.

Hvis vejret er til det i morgen regner jeg med og lægge latexen uden over skumgummiet og så derefter og give det blod effekter og sådan.

overvejer også at laker malingen så den ser lidt mere skinnende ud.

Et større problem blir dog hvor jeg skal gøre af ledningen og batteriet så dioden kører på 9 wolt med en modstand imellem så den ikke springer og blir for varm.

har i nogen gode ideer er i velkomen til og skrive dem ned, da batteriet ikke kan være inde under metal pladen.

Næste projekt med dette ler matriale blir nok en Borg halv maske inspireret fra Star Trek, da jeg har fået helt smag for at modeler og lave ting i dette matriale da det holder til en del og er billigt i forhold til mange andre matrialer der ude.

Plus så tror jeg ikke at der er mange der bruger dette matriale så det gør det jo bare endnu sjover til model bygning :).
Senest Redigeret: 20-03-2008, 17:44:08 af Predator
Darth Pingu Awakens

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Helt enig, øjet ser fedt ud.
Jeg skulle ellers lige til at spørge om der er plads til batteriet i den casting eller om du gemmer det under parykken. :-)

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Tak Mundi :)

nej jeg skal ha fundet en løsning på ledning problemet men problemer er til for at blive løst :)
Darth Pingu Awakens

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
lidt mere fremskridt på Projektet.

Her er Øjet igen, men nu med latex og blodige effekter, der skal muligvis lidt mere mørkerødt.

Billedet er med vilje lidt mørkt, men det er for at man rigtig kan se effekten ved det lysende øje.
Darth Pingu Awakens

grevious

• [] [] []
  • Jedi Ridder
  • Wino Forever
Wauw...Thats amazing, man :-o

Virkeligt sejt :wink:
.:il[Johnny Depp - The worlds greatest]li:.

Master Morten

• Gæst
Det ser sgu fedt ud...

Hvordan er den at have på?

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Takker begge to :)

Jeg har endnu ikke haft den monteret endnu, men har kun haft den lagt oven på mit eget øje.

Det virker ikke 100 % behageligt da man kun kan se ud af det ene øje, men hvad gør man ikke for at have det sjovt og det skal se ordentlig ud, på min amatør plan naturligvis hehe :)
Darth Pingu Awakens

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
det er virkelig godt lavet Pre, men hvordan har du det hele på?

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Det var meningen det skulle limes på huden med hudlim, men jeg har....måske ikke droppet det men lagt det i dvale da det ikke bare ligesån er at få det til og sidde ordentlig plus jeg vil koncentrer mig helt og holdent om mit predator kotume til det er færdig nu :)
Darth Pingu Awakens