skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

The Sims 3

(Læst 11127 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bib Fortuna

• Gæst
SOLGT!

Jeg må ha' det spil nu!
Henter det i eftermiddag ... håber så bare ikke de allerede er udsolgt?!

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Årgh, det lyder virkelig fedt. Det jeg har savnet især fra Sims 1 og 2 er, at kunne variere noget mere med udseendet og så også costum lave tøjet og så det at man kan gå på besøg hos andre af sig selv, i stedet for at blive overrasket over at se at ens andre simmere lige pludselig kommer vadende hen af gaden af sig selv uden at man styrer dem :lol:

Det lyder meget fristende.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Lyn Me

• Min filur har er perfekt ansigt!
  • Jedi Ridder
  • Abby Sciuto -NCIS
der har jeg det så lige omvendt jaina. det er især det med personligheden og, som natas skriver, det med at simmerne er slaver af stræben. Jeg har besluttet mig: jeg skal så meget ha det spil! =)

"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."  -Hermione Granger, HP 5

Bib Fortuna

• Gæst
Sims3 overgår enhver forventning jeg havde til det!

Og vi har ikke engang fået nogle tillægspakker endnu,
det bliver fantastisk!

Jeg elsker friheden ...

Nova

• Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • When you're Yoda, nothing can stop ya
Ak og ve, Sims 3 blev præcis som jeg forventede. Gammel vin på nye flasker. Den eneste markante forskel er evnen til, at gå rundt uden restriktioner. Og hvad så? Det er egentlig ikke en særlig stor udvidelse. Det næste er den manglende online mulighed. Øhhh, jorden kalder EA. Året er 2009, og I udgiver et mega-spil, som The Sims uden multiplayer??!! - Designerne må have spist søm. Ingen online-del i et spil på det her tidspunkt er et stort handikap.

Lyder måske skarp og negativ, men EA har virkelig skravet bunden denne her gang. Man kan bare fornemme alle de expansions, som ligenu er under hastig udvikling. The Sims 3 er et godt spil, ja, men føler ikke at jeg, som The Sims 2 ejer retfærdiggører at give 400,-kr. for det. Godt jeg kunne låne spillet af en ven, så de penge kan bruges andetsteds.

Har på fornemmelsen af, at man enten hader eller elsker The Sims 3 - Jeg vil ihvertfald ikke anbefale det til den pris, hvis man har The Sims 2 med flere udvidelser. Hvis man til gengæld er Sim fan, eller er ny til Sim verdenen, er spillet en fin investering. Men for pokker EA, stram jer dog op næste gang og giv os noget mere indhold.
Porkins died as he lived - Covering a vast amount of space.

Bib Fortuna

• Gæst
Jeg har altid HADET at spille Sims.
Jeg har altid kun bygget.
Men i Sims3 er spildelen forbedret på alle leder og kanter.
Alt er blevet forbedret, og alt der i 2erne var irriterende,
er nu forsvundet - alt!

Nu elsker jeg at spille.

Sims3 er übergeil!

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Det næste er den manglende online mulighed. Øhhh, jorden kalder EA. Året er 2009, og I udgiver et mega-spil, som The Sims uden multiplayer??!! - Designerne må have spist søm. Ingen online-del i et spil på det her tidspunkt er et stort handikap.

Men hvad skulle man gøre online? Grunden til at der ikke er en online del, er at det endnu ikke har været til at lave ordentligt. The Sims med online og offline multiplayer er blevet lavet før, og hver gang har det floppet. Jeg har hørt nogle stykker efterlyse det, men ligesom EA og de øvrige gamere tænker jeg, hvad skulle online gå ud på? For hvis man kunne besøge eller lave familier med andre spillere online, har jeg svært ved at se, hvordan man skulle kunne spille uden at ødelægge hinandens hjem og figurer. Med mindre spillet selvfølgelig gik ud på, at to spillere laver en familie, hvor de hver styrer én figur og så skal få livet sammen til at fungere.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Nova

• Jedi Ridder
  • When you're Yoda, nothing can stop ya
Det næste er den manglende online mulighed. Øhhh, jorden kalder EA. Året er 2009, og I udgiver et mega-spil, som The Sims uden multiplayer??!! - Designerne må have spist søm. Ingen online-del i et spil på det her tidspunkt er et stort handikap.

Men hvad skulle man gøre online? Grunden til at der ikke er en online del, er at det endnu ikke har været til at lave ordentligt. The Sims med online og offline multiplayer er blevet lavet før, og hver gang har det floppet. Jeg har hørt nogle stykker efterlyse det, men ligesom EA og de øvrige gamere tænker jeg, hvad skulle online gå ud på? For hvis man kunne besøge eller lave familier med andre spillere online, har jeg svært ved at se, hvordan man skulle kunne spille uden at ødelægge hinandens hjem og figurer. Med mindre spillet selvfølgelig gik ud på, at to spillere laver en familie, hvor de hver styrer én figur og så skal få livet sammen til at fungere.

Præcis. Jeg ville gerne lave en familie med min ven, og vi så hver styrer vores figurer. Det er simpelthen for monotomt, at altid sidde som palle alene i verden, når året er 2009. Multiplayer er en smagssag, nogle finder det næsten nødvendigt (som mig), mens andre er ligeglade. Men i det mindste muligheden for, at gå online mener jeg ikke er for meget at bede om. Og når prisen er 400,-kr. er det endnu mere tørret af EA. - Og hvad angår ødelægge osv. er løsningen jo simpelt, at give host mulighed for at kicke.

Desuden var den mislykkede online Sims spil jo et MMO - Så kan ikke helt sammenlignes med et normal online mulighed. Det at starte en by med mine RL venner, er noget vi har snakket om længe, og da vi så så der ingen multiplayer var blev vi mega skuffede. Måske er den triste sandhed, at mange gamere ikke har venner nok, og vil derfor ikke have at vi andre ikke skal have lov  :lol:
Porkins died as he lived - Covering a vast amount of space.

Commander Cody

• Gæst
er der nogen der ved hvordan man laver trapper/elevatorer i the sims 3

daniel-yoda

• den yngste mester i historien
  • Padawan
  • **
  • may the force be with you
trapper kan man bygge i menuen byg der er det billede ting af huset foran døren er der sådan en lille trap det er den måde man bygger trapper elevatore tror jeg ikke man kan lave  spiller næsten sims 3 hver dag håber jeg kan hjælpe hvis der ellers er noget bare skriv  :wink:

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Da der allerede eksisterer et emne om sims 3, så vil jeg flette emnerne sammen. Fremover husk at søge inden der bliver oprettet et nyt emne.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"