skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

KotOR 3 Nyt

(Læst 10632 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Men det kan jo ikke være en treer, hvis det ikke er samme slags spil. WoW er jo heller ikke en fortsættelse til Warcraft.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Sanity is for the weak
Hvis de vil lave en KotOR3, så håber jeg VIRKELIG de holder det i samme stil som de foregående. Som før nævnt ville hele stemningen gå af, hvis det pludselig blev et online spil hor man skulle rende blandt tusinder af andre kloner af sig selv. Selvfølgelig kunne man lave WOW i SW-stil, men det skal bare ikke være KotOR3, tak :roll: Jeg elsker de gamle KotOR-spil, og ikke fordi det er sjovt at smadre fjender, men på grund af historien og stemningen i det, og at man (i 2'eren) har indflydelse på sine holdkammerater. Det er to fantastiske spil, og hvis de vover at ødelægge det med MMO, så sender jeg en krayt drage efter dem! :-P

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Obi-Too Kenobi

• Gæst
Alt jeg kan sige er at jeg håber at game enginen ligner den fra de to tidligere spil og dog så kræver det noget tilpasning når det går mulitiplayer. Der må også komme tweaks i gameplay delen, pause funktion virker ikk i et MMORPG.
En ting man kunne håbe på, men det er ikk sandsynligt, er at jedi robes ligner dem fra tales of the jedi og ikke som i de tidligere spil, der har taget de jedi robes vi kender fra filmene.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Så er der nyt omkring KotOR MMO spillet. Det skulle efter sigende vises frem i oktober.

http://www.gamereactor.dk/nyheder/71244/Knights+of+the+Old+Republic-MMO/

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Den 21. oktober afsløres alt!

Fra gamereactor.dk

Lucas Arts og Bioware
Hemmelighederne afsløres snart

Bioware har gang på gang bevist at de bedre end de fleste andre, forstår hvordan et godt rollespil skal skrues sammen. Et tidligere samarbejde resulterede således i det lækre Star Wars: Knights of the Old Republic, men det bliver ikke det sidste samarbejde de to firmaer imellem.

Tirsdag d. 21 vil de to firmaer således afsløre deres nyeste projekt, som alle steder rygtes at blive en MMO-fortsættelse til Knights of the Old Republic, og vi er naturligvis klar til at fortælle jer om alle detaljerne, så snart vi har fået dem.

Benji K

• Føler Kraften
  • *
Øv det blev altså så et MMO spil havde selv mere håbet på almindelig RPG, håber så bare betalingen blir ligsom med Guild Wars. En gratis server så

http://www.gamespot.com/news/6199726.html?om_act=convert&om_clk=topstory&tag=topstory;title

Ok så lige filmen, lyder skam rimeligt fedt aligevel, skal skam købe det!
Senest Redigeret: 21-10-2008, 23:41:32 af Benji K

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Spillet heder Star Wars - The Old Republic, så er spændt på hvor meget det kommer til at have gøre med hinanden. Boy the graphics look crabby. Personligt er jeg ikke meget for MMO, og jeg synes, at det er sært at lave et spil, som kundebasen i flere år har ytret, at de ikke er interesserede i, istedet for at lave den forstættelse, vi har efterspurgt.
Senest Redigeret: 22-10-2008, 07:30:27 af Darth Natas

Nova

• Jedi Ridder
  • When you're Yoda, nothing can stop ya
Personligt savner jeg at spille online med andre mennesker i et Star Wars spil. Og grafikken er PS2 agtig, ja, men ikke alle mennesker har supercomputere, så det vil blot kunne lade flere mennesker være med på sjoven, at spillet ikke kræver en highend PC.

Og Natas, jeg tror at der er mange folk, fra det gamle SWG der har ventet i mange år på et nyt SWG MMO efter at CU/NGE kom. Der skal nok være stor interesse.
Porkins died as he lived - Covering a vast amount of space.

Djinn Altis

• Padawan
  • **
Ja, jeg tror nok KOTOR3 skal blive et hit for nye spillere. Men for fans af de to gamle spil, var det altså guld, at det ikke foregik online. Men vi kan jo brokke os så meget vi vil over at det bliver et MMO spil, vi køber det jo nok alligevel. Jeg kan tihvertifald ik lade vær :wink:
"Every student is obliged to make one-thousand-eighty major mistakes. The sooner you make them, the sooner you will not have to make them anymore. Thinking there's a list of mistakes is mistake number four."
Djinn Altis

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Og Natas, jeg tror at der er mange folk, fra det gamle SWG der har ventet i mange år på et nyt SWG MMO efter at CU/NGE kom. Der skal nok være stor interesse.

Meget muligt at den forholdsvis beskedene Galaxy brugerflade ville finde det interessant, men så kunne man jo udvikle en "fortættelse". Men de skal da ikke blande KotOR ind i det, og det virker da direkte tåbeligt, da fans i årevis har sablet ideen om en KotOR MMO ned, hver gang den er blevet nævnt, hvis dette var alternativet til et KotOR 3.

Nova

• Jedi Ridder

Meget muligt at den forholdsvis beskedene Galaxy brugerflade ville finde det interessant, men så kunne man jo udvikle en "fortættelse". Men de skal da ikke blande KotOR ind i det, og det virker da direkte tåbeligt, da fans i årevis har sablet ideen om en KotOR MMO ned, hver gang den er blevet nævnt, hvis dette var alternativet til et KotOR 3.

Well, jeg synes altså at du først skal se, hvordan det bliver inden du finder sablen frem. Det kan jo være, at man kan vælge at spille solo ala i stil med KoTOR 1 og 2. Jeg har spillet begge forgængerne, og synes absolut at det ville være genialt at kunne prøve KoTOR universet online.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
De må også gerne lave et MMO-RPG spil, men så skal det bare ikke være fortsættelsen på historien om Revan. Der er langt fra RPG til MMO. Jeg har virkelig svært ved at se, at det skulle fungere. Skal vi også forvente "Star Wars - Jedi Knight III" som RPG? Eller Rouge Squadron IV - Racer. Spil overlever sjældent den slags genreskift.

Nova

• Jedi Ridder
Well, de fleste MMOs er jo faktisk MMORPGs, og jeg tror også at det nye KoTOR bliver et RPG. Selvfølgelig vil historien ikke kunne være ligeså centreret omkring en hovedfigur (fx Revan i KoTOR 1), men derfor vil man jo kunne følge en historie-linie der bliver fortalt gennem quests.

Så et egentligt genreskift er det jo ikke. Spillet bliver stadig med højst sandsynlighed et RPG - bare med mange mennesker.

Dengar

• Gæst
De må også gerne lave et MMO-RPG spil, men så skal det bare ikke være fortsættelsen på historien om Revan. Der er langt fra RPG til MMO. Jeg har virkelig svært ved at se, at det skulle fungere. Skal vi også forvente "Star Wars - Jedi Knight III" som RPG? Eller Rouge Squadron IV - Racer. Spil overlever sjældent den slags genreskift.

Ved ikke hvor du vil hen med at der er langt fra mmo til rpg. Den korrekte betegnelse for mmo's er så hudt jeg visker Massively Multiplayer Online Role Playing Game. MMORPG.

Dertil skal siges at Bioware jo netop prøver med at gøre op med de gamle MMO normer, ved at tilføre det unikke karakter historier samt svære valg der vil få indflydelse på din avatars relation til omverdenen. Ikke noget quicksave her. Så spilleren vil virkelig komme ud for nogen svære situationer.

Og Star Wars: The old republic er ikke just en fortsættelse af KotOR. Det foregår for det første 300 senere og grobunden for konflikt i spillet er at der krig i mellem Jedi's og Sith's i det at sith emperiet er opstået i fuld flor. Ikke lige at par planeter som i KotOR hvor der var nogen der kaldte sig siths.
For det andet har de 12 ansatte forfattere der skriver dette rum epos (som har skrevet i flere år indtil videre), nu en meget stor frihed til at udvide starwars universet uden at skulle tage for meget hensyn til resten af StarWars: EU.

Perfekt setting for et starwars spil imo.

Læs her.

http://pc.ign.com/articles/922/922115p1.html