skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

KotOR 3 Nyt

(Læst 10638 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Star Wars nyheder
De gamle riddere lever videre

Publiceret 2008-02-13 Tekst: Thomas Blichfeldt
Biowares Knights of the Old Republic er det måske bedste Star Wars spil til dato, hvilket gjorde fejlfyldte opfølger fra Obsidian til en skuffelse af format.

Derfor er der også gode nyheder for alle Bioware of Star Wars fans, for udviklerens nye ejer EA, er kommet til at slippe hvad der ligner den første bekræftelse på at den talentfulde udvikler fra Canada skulle være klar til at tage fat i tredje del af eventyret.
Hvornår det nye Knights of the Old Republic skulle lande og til hvilket format, er der endnu ingenting om, men tanken om et nyt Star Wars eventyr fra Biowares hånd er noget nær de bedste nyheder enhver Star Wars fan kunne ønske sig.

Fra Gamereactor.dk
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Chrash Luran

• Gæst
Kanon!  :-D

Nu mangler vi bare nyheder fra BioWare om deres (måske/forhåbentligt) nye StarWars MMO  :-)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Uber cool, længe ventede gode nyheder....ny Star ward 3D film og nyt KOTOR......star wars lever stadig i bedste velgående :)
Darth Pingu Awakens

Nova

• Jedi Ridder
  • When you're Yoda, nothing can stop ya
Som nogle af jer sikkert ved, er det idag blevet annonceret ved E3, at et MMO baseret på KoTOR er under udvikling af Bioware/LucasArts/EA (lader mig ikke skræmme af det sidstnævnte - EA kan faktisk lave gode spil). Om det bliver det sidste søm i SWG kisten kan man jo ikke vide endnu (måske bliver det dårligt?), men umiddelbart tror jeg ikke at det kan gå helt galt, når man ser på de tidligere spil udviklet af Bioware og LucasArts. Uden at støde nogle SWG fanboys, så skal det kommende spil være virkelig dårlig udviklet, for at kunne være ringere end SWG, som det er ligenu.

NB: Lagde emnet i SWG forummet, da det jo er et MMO der er på vej. Så synes det passede bedst.
Porkins died as he lived - Covering a vast amount of space.

Jar Jar

• Everybody loves to hate him...
  • Padawan
  • **
  • Haha what a mess
Jamen dog, jamen dog, så er der interessante nyheder... Hvad siger I alle sammen til at det tredje KOTOR bliver et MMO udviklet af BioWare.

E3 er alligevel ikke helt ubrugbart endnu.

http://www.gamespot.com/news/6194664.html?action=convert&om_clk=latestnews&tag=latestnews;title;1
Jeg er en halal slagter med grønne vægge...
Jeg har et badekar...
Jeg vil også have gaver, men jeg vil hellere have pandekager...

Obi-Too Kenobi

• Gæst
Ja det lover godt - så må vi bare håbe at det beholder tilpas meget af det som vi kender fra kotor og tilføjer en del nyt der går det mere MMORPG egnet.
Jeg synes det ville være synd hvis det de laver det for wow-agtig, det gjorde bl.a. at jeg ikk gad swg længere.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Jeg har valgt dels at flytte Novas tråd om KOTOR MMO, dels at flette det sammen med denne tråd, da de dybest set handler om det samme :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Darth Natas

• Medlem af Jedi Rådet
Det er da en slags nyheder. Det har jo længe været et rygte.

Jeg er egentligt ikke så begejstret igen. Så helst at vi fik et KOTOR 3. Ikke et noget-der-skal-ligne-KotOR-kom-lad-os-flå-brugeren-for-penge-månedligt-for-ingenting-onlinespil. Samme årsag at jeg ikke spiller WoW. Synes det er bondefangeri.
Darth Natas er født d. 11 august 1989.
Ian McDiarmid er født d. 11 august 1944.
Peter Cushing døde d. 11 august 1994.

Darth Doomios

• Gæst
Lad os håbe de følger Guild Wars eksempel og der ingen subscription fee er. Så kunne det meget vel være et kanon spil!
Som om Bioware LA og EA ik har nok penge :D

Sindhøj

• Premierløjtnant
  • Jedi Ridder
Jeg synes det er meget skidt, hvis KOTOR 3 ender med at blive MMO. Mange fans af KOTOR spillene vil blive forbigået, hvis de holder fast i den ide. Ideen med KOTOR er jo, at man som Jedi, skal have en central rolle i kampen mellem Jedi og Sith under den gamle republik. De kan jo ikke holde fast i den ide i et MMO. Ellers ender det jo med, at der kun render en kæmpe flok Jedi og Sith mellem hinanden i et fuldstændig sindssygt forhold.

Hold KOTOR og MMO adskilt. De kan sagtens lave et MMO projekt som foregår sideløbende med KOTOR. Jeg synes, det er utroligt hvor mange spiludviklere, som vælger at overse de spillere, som gerne ville være fri for at alt skal foregå online.
"This threshold," he announced through a happy grin, "is mine. I claim it for my own. Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn." His flourish ended with the blade slanted before his chest, and his teeth flashed in the gloom. "None shall pass."
- Ganner's Last Stand, Traitor

Darth Doomios

• Gæst
Hmmm.. Du har ret Sindhøj. At Lave et MMO er ikke lig med at lave et godt spil.

For at spillet ikke for det samme problem som Galaxies, med alle de jedies der slet ik passer ind i tidsperioden, ville det være smart hvis spillet
blev sat i 2000-1000 BBY, altså under New Sith Wars med Army of Light og Kaans Brotherhood of Darkness. Andre der er enige i det??

Og så kunne der være et kæmpe PvP sted på Ruusan :D

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Men at gøre det til PvP ændrer ikke ved, at ideen med KOTOR så går fløjten. jeg skal være den første til at indrømme, at jeg aldrig har spillet hele KOTOR igennem, men så vidt jeg har set, er det jo historien, det bygger på. Med et gigantisk PvP vil der blive utroligt mange...ja, undskyld jeg siger det, useriøse spillere, powerplayers osv. Hele "hyggen" med spillet går af. Jeg ville aldrig nærme mig KOTOR 3, hvis blev et MMO, men jeg ville være fristet, hvis det bibeholdt den oprindelige stil (selvom jeg syntes styringen var træls - jeg blev forvænt, da jeg spillede NWN ;))
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Desann

• Gæst
sår der kommer en 3 huh? er der nogen der ved knad det kræver af pc?

åh ja- og daw igen er noget tid siden jeg har været her:)

Darth Doomios

• Gæst
Men at gøre det til PvP ændrer ikke ved, at ideen med KOTOR så går fløjten. jeg skal være den første til at indrømme, at jeg aldrig har spillet hele KOTOR igennem, men så vidt jeg har set, er det jo historien, det bygger på. Med et gigantisk PvP vil der blive utroligt mange...ja, undskyld jeg siger det, useriøse spillere, powerplayers osv. Hele "hyggen" med spillet går af. Jeg ville aldrig nærme mig KOTOR 3, hvis blev et MMO, men jeg ville være fristet, hvis det bibeholdt den oprindelige stil (selvom jeg syntes styringen var træls - jeg blev forvænt, da jeg spillede NWN ;))

Jeg mente ik det kun skulle være PvP, måske kunne man tage til Rusaan i sit skib og så gøre sig klar i lejrene og så gå i krig. Det kunne være ret fedt :D

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
det bliver da meget fedt med en 3'er^_^