skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Edad's banner

(Læst 9783 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

EdadTace

• Gæst
hej

prøvede lige selv at lave et banner da jeg havde set nogen af alle de gode nogen i har lavet - det blev ikk så godt men det er jo også det første jeg har lavet

ved ikk om i kan se det men det er også første gang jeg lægger et billed ind :)
Senest Redigeret: 13-02-2008, 13:39:15 af EdadTace

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
nej, kan desværre ikke se det. :-( er det lagt rigtigt op?
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

EdadTace

• Gæst
aner det ikk jeg brugte bare det der img-halløj og så satte jeg den der URL addresse eller hvad det nu hedder (c:blablabla...) i mellem dem
Senest Redigeret: 13-02-2008, 13:39:35 af EdadTace

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Imageshack er ikke så godt. Du bør nok bruge photobucket, det er bedre, i hvert fald efter min mening :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

EdadTace

• Gæst
snakker d om det program jeg lavede banneret i? jeg brugte faktisk paint til det  :-P
Senest Redigeret: 13-02-2008, 13:39:52 af EdadTace

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
nej, vi snakker om den side du hoster det på. Skywalker kan ikke hoste billeder, så du skal lægge det op på en anden side, og så linke derfra til skywalker. :-)
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

EdadTace

• Gæst
Senest Redigeret: 13-02-2008, 13:40:07 af EdadTace

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Jeg bruger altid Imageshack. Det er min opfattelse, at billeder på Photobucket hurtigere forsvinder end billeder uploadet på Imageshack. Jeg oplever i hvert fald ofte døde billedlinks fra Photobucket, mens billeder uploadet på Imageshack stadig kan ses efter meget lang tid - vi snakker måneder og år her. :-)

Du skal uploade billedet på internetttet. Det kan ikke vises sålænge det kun ligger på din computer.

Kyle Kataren har lavet en ganske udemærkedet vejledning til hvordan man indsætter billeder på forummet >>her<<.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

EdadTace

• Gæst
okay - kigger lige en gang og så prøver jeg igen

det ser jo nemt ud

hvad synes i? det er det første jeg har lavet som sagt
Senest Redigeret: 13-02-2008, 13:40:24 af EdadTace

AnakinLuke

• Sméagol: But I don't like coffee. I don't WANT coffee.. I want the fish, I WANT THE FREAKING FISH!!! I mean the precious fish...
  • Padawan
  • **
  • Pippin: But what about second breakfast??
jeg syntes det meget godt  :-) jeg mener det er jo temmelig godt lavet når det er din første gang... har selv overvejet at lave en tråd til mine bannere men det bliver først om laaaaang tid  :roll: :wink:
men ihvertfald syntes jeg det er godt!  :-D

Mit banner er lavet af lumi :wink:

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Imageshack er ikke så godt. Du bør nok bruge photobucket, det er bedre, i hvert fald efter min mening :-)

Imageshack er ganske udemærket hvis man kan finde ud af og bruge det  :wink: hehe......just teasing a little here  :-D

Af det er dit førreste banner synes jeg nu det ser ganske fedt ud.

du skulle måske ha skåret personerne ud så der ik var baggrunf med og så nærmest morphet billederne sammen (siger ham der er pokkers ringe til og lave banners hehe )
Darth Pingu Awakens

EdadTace

• Gæst
ja nu brugte jeg heller ikk så lang tid på det og det bedste program (og eneste) jeg har er paint og der er jo ikk lige verdens bedste billed behandlings program  :|

jeg ville ihvertfald ønske jeg stadig havde photoshop :(
Senest Redigeret: 13-02-2008, 13:40:48 af EdadTace

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
ahh ja, paint er bestemt ikke skabt til og lave sådan arbejde det må jeg give dig helt ret i hehe :)

men okay efter det så er lavet i paint så ser det endnu bedre ud da man som sagt ikke kan lave noget som bare ser en smule okay med det program hehe :)
Darth Pingu Awakens

EdadTace

• Gæst
prøvede lige et mace windu banner - personlig sys jeg resultatet blev halv godt

men hvad synes i?
Senest Redigeret: 13-02-2008, 13:41:01 af EdadTace

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Wow, det er faktisk ikke blevet så dårligt. Ret imponerende at det er lavet i Paint.

Kan bedst lide Mace banneret, men er nu også fan af ham :-P

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible