skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Kaze´s fanetisme

(Læst 4120 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Kaze

• Gæst

Sad og så Episode 3 for nogen dage siden, og havde tanken om da Anakin får sine cybernetiske kropsdele stadigt iført sit fastbrændte tøj, om hvorfor de ikke tog noget af hans dna, for at overgå generne for bounty hunterne.

Men modsagde migselv idag, for det er den smerte af at miste sin elskede inklusiv graviditeten der gør at Vader lever videre med den vrede. Og da han møder Luke, vender de sig for han imellem linierne kan se bedraget og vender sig, men forsent, som vi ved.

Startede på den her tidligt en morgen, og har ikke rigtig interressen længere for at gøre den færdig, men mere ment som en skitse, om hvis Vader havde sin egen klon søn han opdragede fra barnsben i kynismen og the Dark force. Så han hedder sikkert Darth Kaze. ;)

"Fuld version" kan ses her: Darth Kaze

14 OKT 2009
Ideen var at lave et lille uofficielt logo til Skywalker.dk hvor satiren får lidt spil. Det er en skitse, og må beklage at jeg forsømmer min tråd her, når der burde kunne skitses løs :)

Ses bedst ved hjælp af lydeffekter, så værsgo og giv dit bedste bud..  :wink:

mvh.
Claus

Senest Redigeret: 14-10-2009, 00:37:05 af Darth Kaze

Aayla Secura

• - of Doom
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
Holy Crappy Christ   :-o :-o :-o

Er du vimmer, hvor er du dygtigt!!!

Det viser alle sine andre tegninger jo også.. (ja, jeg kunne ikke helt modstå fristelsen for at tjekke din portofolio, nu hvor du havde givet et link  :-P)

Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige... Jeg plejer at være god til at komme med konstruktiv kritik, men du er jo... langt foran mig..  :roll: Vil bare sige at jeg da håber du laver den færdig en dag, for den er ret fed synes jeg, og god ide der er lagt bag.

Men nøj hvor jeg elsker din tegnestil. Jeg ser frem til at se mere fanart fra din side. :-)

- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • There is another Skywalker!
Holy Crappy Christ   :-o :-o :-o

Er du vimmer, hvor er du dygtigt!!!

Det viser alle sine andre tegninger jo også.. (ja, jeg kunne ikke helt modstå fristelsen for at tjekke din portofolio, nu hvor du havde givet et link  :-P)

Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige... Jeg plejer at være god til at komme med konstruktiv kritik, men du er jo... langt foran mig..  :roll: Vil bare sige at jeg da håber du laver den færdig en dag, for den er ret fed synes jeg, og god ide der er lagt bag.

Men nøj hvor jeg elsker din tegnestil. Jeg ser frem til at se mere fanart fra din side. :-)

Og der kunne jeg ikke være mere enig. Det er en helt vild fed tegning, ja alle dine tegniger er virkelig fede. Respekt her fra. :-)

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
Den er virkelig godt lavet, og meget virkelighedstro. Kunne godt tænke mig at se den færdige version, for det der ligner altså lidt mere end bare en skitse. :wink:

Synes stregerne hen over øjnene er sjove, er der en bestemt tanke bag dem?

Jeg kan godt se du ikke helt gad lave den anden støvle færdig, men konstruktiv kritik... altså jeg tegner normalt kun skitser, så lidt svært for mig at komme med noget.
Hvis jeg skal sige noget, så ligner han ikke Anakin vildt meget. Kropsbygningen er mere kompakt, og han virker lavere, og hvis jeg forstod din beskrivelse ret, så skulle han forestille at være en klon af Anakin??

Nå, men håber du kan bruge det til noget.

Den er generelt bare godt tegnet. :-D

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Darth Kaze

• Gæst
Hej Lea..:)

Du har helt ret i det med "klon"-delen, for det var nok bare tanken der overgår skitsen, for overvejelserne gik nok mere udefra den tankengang til hvordan jeg kunne lave en jævnaldrene til Luke, som mest lignede migselv.. ( hvilket det ikke gør, alter ego eller noget?! :) )

Men undskyldningen er nok at jeg ikke har brugt referense, og ikke ønskede at det skal ligne skuespiller, men et tegneserie-koncept, derfor antydningerne af skyggerne over øjnene..

Men det er nu kun ment som tanke og skitse, mine færdig tegninger tager tiltider 30 - 40  timer ( tiltider mere ) at nå frem tid, så den er mest ment som at ryste tanken af mig.:)

Har tilbragt de første 24 timer på Skywalker, så jeg må bidrage med lidt til forummet, måske lidt inspiration til dele, for har fået rigtig meget igen..:)

--

Hej Aayla Secura

Tak!!..:) Der kommer sikkert nogle flere illusser ude i fremtiden.

--

Micheal, jeg er glad for vi mulighvis har en aftale i huset til weekenden, så jeg kan få dækket mit vintage behov for de kære figure..;) Vi tales ved!!..:)

Leia Skywalker

• Global Moderator
Ok, jamen så giver det jo lidt mere mening. :wink: Og de der alter ego'er er altid gode at tegne; bare spørg Aayla og Palpatine. Hmm, jeg har vidst også et par stykker, bl.a. har jeg tegnet hende jeg faktisk deler navn med(fra en af mine ff).

Håber du vil smide noget mere op med tiden, og ellers deltage lidt rundt omkring. :wink: (Vi elsker konstruktiv kritik og kommentarer).

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Hm...jeg føler mig deprimeret nu - jeg synes det burde forbydes, at kunne tegne så godt :P I hvert fald, når det ikke er mig, der kan ;)

den er virkelig nice!
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jeg skriver ikke så tit i denne sektion mere, da jeg ikke selv tegner mere sådan rigtig, eller er gået helt i stå med det.

men jeg må altså lige smide et ord ind her, den tegning er virkelig flot, og nu mister jeg endnu mere lysten til og tegne da mit altid ligner lort rent ud sagt hehe og i forhold til det der sååå :)

den er rigtig flot og glæder mig som de andre til og se mere af dine tegninger.
Darth Pingu Awakens

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • KAFFEN LEVER!!!
Jeg kan kun sige at jeg er målløs. Det er virkelig godt arbejde, du har talent for det der. Normalt ville jeg jeg supplere min mening med ideer til forbedringer - folk der sidder udenfor ens eget hoved har jo en tendens til at kunne se ting, man selv er begrænset til ikke at kunne se med de to øjne man nu selv har - men det synes jeg nu ikke rigtig jeg er i en possition til  :lol:
Lækkert arbejde, du må meget gerne slynge noget mere ind senere :-)
- Og god og spændende arbejdside, i øvrigt :-D

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Darth Kaze

• Gæst
En lille aften skitse fra mig af, ses i postzero :)

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Wow, Kaze, den er virkelig flot. Gid jeg kunne tegne sådan. Jeg må sige at folk herinde har some sirious Artistic skillz. Min håndskrift minder om en 1.klasses elev og mine allerbedste tegninger kunne forveksles med noget min datter kommer og viser mig engang i mellem.

Jeg dur ikke til det med at tegne eller skrive, i hvertfald ikke i hånden :-o Nææ jeg vil hellere bruge mine hænder og lave noget, hvis jeg kan holde på det så plejer resultatet at blive godt, men bed mig om at tegne det jeg lige har lavet?... Ha ha så vil du ikke kunne genkende det om du så stod med tegningen i den ene hånd og tingen i den anden.

Men back til din tråd. Super flot arbejde, og kan godt lide din ide ang. Vader 
I reject your reality and substitute my own!!

Leia Skywalker

• Global Moderator
He he, den er sjov. :lol: Luke ser måske lidt for smilende ud i betragtning af han lige er blevet ramt af en lille laserstråle. :roll: