skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Chewbaccas Kald!

(Læst 3631 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Satoris

• Gæst
Mens oprørerne kæmper på Endor, svinger Chewie og to Ewoker sig op på en AT-ST mens Chewie råber et velkendt kald, og der er noget som får mig til at undres: Hvorfra kender Chewie det kald?
Han råber det højt og tydeligt mens han svinger i lianen, og lyden minder til forveksling om Tarzans eget kald...
Kan Chewie se langt væk og langt ind i fremtiden, eller har Tarzan bare glemt og sætte patent på sit kald?

Hjælp mig... :? :-D :-D :-D

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • There is another Skywalker!
Mens oprørerne kæmper på Endor, svinger Chewie og to Ewoker sig op på en AT-ST mens Chewie råber et velkendt kald, og der er noget som får mig til at undres: Hvorfra kender Chewie det kald?
Han råber det højt og tydeligt mens han svinger i lianen, og lyden minder til forveksling om Tarzans eget kald...
Kan Chewie se langt væk og langt ind i fremtiden, eller har Tarzan bare glemt og sætte patent på sit kald?

Hjælp mig... :? :-D :-D :-D

Jamen det gør en Wookie måske enda en Chewie under kampen på Kasyyk i EPIII. Så det kunne være  et velkendt wookie brøl. Måske er det enda Tarzan har kopieret det.  :mrgreen:

Nej seriøst så syntes jeg også det er lidt plat. Men sådan er der jo så meget. ;-)

Darth Guldan

• Gæst
Personligt syn's jeg det er vildt sjovt...

Mener je engang hørte at Lucas fik det ind som et tribute til de gamle tarzan film... Men jeg er absolut ikke sikker... korriger mig hvis jeg er forkert på den

Guldan

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
det ved jeg ikke om er sandt, men det kunne det sagtens være. GL har lavet mange af den slags små ting, til at hylde gamle/andre film, så det skulle ikke undre mig om det er til de gamle Tarzan film det lille jungleråb. :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
jamen så vidt jeg ved er i ikke helt galt på den, det er en lille tribute til de gamle tarzan film.

Det mener jeg også at have læst så, så vidt jeg ved er den god nok :)
Darth Pingu Awakens

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Og så er der mig, der aldrig nogensinde har lagt mærke til, at Chewie leger Tarzan...på trods af, at jeg sørme da har set den film mange mange gange. Hm...måske man snart skulle gense den? :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Jeg har længe tænkt at hans kald mindede meget om Tarzans kald, men det er nu meget sjovt at tænke på, at det er en hyldest til de gamle Tarzan film :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Captain Morgan

• Gæst
Orv, jeg og Sty lagde også lige mærke til det tarzan råb i går! Vi grinte mest over det fordi det var lidt; var det et chewie brøl? Fordi det lød lidt tamt for en wookie, men again, det virker meget logiskt hvis det er ment som en lille Tarzan tribute. Hvis det havde været et kraftfuldt wookie-tarzan brøl ville det nok virke alt for plat og åbenlyst ikke passe i en star wars.