skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Collection??

(Læst 2047 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mace Windu

• Gæst
Hej
Jeg læste for et stykke tid siden at der ville komme et collection med alle 6 film enagng i oktober sidste år, da det var 30 år fødselsdag. men der er jo ikke rigitg kommet en. har nogen hør eller set noget?? tror i der kommer en?

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
jeg har personligt ikke hørt mee til denne box.

Jeg ved dog der er kommet......endnu  :roll: en box med special Edition, nemlig en metal box hvor aders hjem stikker en smule ud af......endnu et dumt forsøg på og slå endnu mere plat på Star Wars.

Okay boxen er fed, ingen tvivl om det men jeg er godt tilfreds med min sølv papkasse, og vil ikke købe metal boxen bare fordi den er lidt feder end den i pap.

Personligt skal det ikke indre mig om der kommer flere nye box sets med Star Wars, så længe der er nogen somer dumme nok til og blive ved og betale for det, så længe kommer der nok nye designs desværre.
Darth Pingu Awakens

Mace Windu

• Gæst
mm okay. Tak!

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
hvis ikke man har de andre versioner så er det såmen ok med nye bokse, men for mit eget vedkommende, så er det eneste jeg ikke har på DVD allerede 97 versionerne af OT. :roll:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Mace Windu

• Gæst
ja det er rigitg... jeg har faktisk ikke nogen af filmene, det er derfor jeg kigger.

Mace Windu

• Gæst
men alt i alt tror i så der kommer i collection snart??? :-o

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Det er ikke til at sige. Som sagt har der været nogle udgivelser allerede, og den sidste var faktisk i 2006, hvor den originale trilogi fra '77, '80 og '83 kom ud på DVD sammen med 2004 version af de samme film.
Du kan jo kigge efter dem, hvis du gerne vil ha' filmene, og så købe filmene fra prequel trilogien løst. Ser dem i hvert fald ofte, og også ofte rimeligt billigt. 8-)

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Mace Windu

• Gæst
Okay,mange tak. det tror jeg vil gøre så! :roll: