skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Loras fanart

(Læst 19452 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Personligt kan jeg bedst lide Aayla og Kit i vandet af de billeder, der er lagt op. Men som sagt så kan(og har) jeg også tegnet Mara bedre. :wink: Desuden er Aayla og Kit billedet utroligt fyldt med små detajler, jeg skulle ha' med. :-D

Edit: jeg har lige scannet nogle flere billeder, så her kommer de. :-D

Det første er fra i sommers(nærmere bestemt sommerlejren), hvor jeg forinden havde leget med mobilbilleder og mit vaketøj...det gav mig så mine reference billeder. :roll:

Det næste er også fra i sommers, bare lidt senere, og her har jeg prøvet med en mere clone wars agtig stil.

Så har vi første skitse/tegning af Lora og sådan som jeg kunne forestille mig mit jeditøj skulle være. Så her har I jedi Lora. 8-)

Det sidste billede er Lora og I må selv gætte hvor det er fra. :wink: Desværre vil min scanner ikke tage de lette streger, så bliver nok nødt til tegne det hele op igen på et tidspunkt, og så kommer der nok en version 2.
Senest Redigeret: 15-12-2007, 22:04:23 af Leia Skywalker

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Aayla Secura

• - of Doom
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
iiih, hvor er de fine! især Twi'lek'en og Lora der flygter syne jeg rigtig godt om!

jedi-Lora kan jeg godt huske; den tegnede du da du var her gos mig   :-P den er godt nok også fin  :-D senatoren kunne blive rigtig fin hvis hun fik et ansigt, ligeså kunne twi'lek'en...   :wink:
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Hm, med din forklaring, så er det nu slet ikke "bare" tegnet over - ikke ved dem, du har haft liggende ved siden af. Ja, du har haft noget at kigge på, men det at få billedet til at ligne det, man ser på, er altså utroligt svært - jeg taler af erfaring :D
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Leia Skywalker

• Global Moderator
Tja, det er bare noget jeg altid har været god til. Bare ikke med mennesker... :-P

Og Aayla, jeg startede da også på flygtninge Lora hos dig. Det mener jeg da i hvert fald jeg gjorde. :roll:

Jeg skal overveje, at tegne ansigter på dem. (Ansigter skal dø). De er jo indtil videre tegnet som skitser. Hmm... når jeg engang kommer hjem, så skal jeg se hvad jeg ellers kan grave frem af FA.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Leia Skywalker

• Global Moderator
Ja, dobbeltpost, men her omkring nytåret tog jeg mig så sammen og gik igang med at tegne ansigter på et par af dem Aayla nævnte. Og har nu fundet noget, der skal dø mere end ansigter...hænder...! ARGH! Hænder skal dø meget, mere end fødder og ansigter til sammen, men har alligevel prøvet at tegne hænder på den ene, set fra den eneste vinkel man faktisk ikke kan se sine egne hænder... :-P

Here goes: Senator, nu med ansigt, hænder og fødder: :roll:

Og twi'lek, nu med ansigt(jeg var blevet sur på hænder på dette tidspunkt):

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
dine tegninger er meget pæne leia.. :wink:

godt lavet men Aalya og Kit Fisto

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Du har gjort det godt med ansigtet og fødderne.

Og jeg kan godt forstå, hvorfor du hader hænderne, de kan være noget af det mest irriterende der er at tegne. Du er sluppet rimelig godt af sted med det på tegningen af senatoren. Den ene hånd ser dog måske en smule ud som om den er mindre end den anden, men det er jo kun en teknisk detalje og jeg synes det er et flot resultat :-)

Thumbs op :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Aayla Secura

• - of Doom
ja, ansigtet på senatoren er blevet rigtig godt! Og det ligner dig  :lol: Men, så vidt jeg kan huske har du da også brugt et foto af dig selv som reference? :wink:

Twi'lekken er sød.. rigtig sød.. Elsker hendes blik i øjnene.

Hmm, hvis jeg skal sige noget, så synes jeg hænderne (ja, fanden tage hænder, de skulle hugges af hele dyngen!) på senatoren er en anelse..små. men har selv kæmpet en del med små-håndsproblemet, så jeg ved godt hvor irriterende det kan være.

Thumps up klon!  :-) dejligt at se at du har kastet dig ud i at tegne ansigter!  :-P

Leia Skywalker

• Global Moderator
Jeg havde seriøst lyst til at dræbe de hænder! Også derfor twi'lekken ikke fik nye hænder, men fortsatte med skitse versionerne. :-P Ja, især den ene hånd blev for lille... men gad ikke til at lave den om; syntes jeg efterhånden havde gnidret lidt for meget på papiret.
Og ja, jeg brugte jo mig selv som reference billede til senatoren, så det er nok meget logisk hun ligner mig. :lol:

Takker for de rosende ord. :-D

Leia Skywalker

• Global Moderator
Nå, det er jo lille stykke tid siden jeg sidst opdaterede... Her kommer så noget, som egentligt har ligget et stykke tid, men skulle optegnes først, før den kunne scannes i ordenlig kvalitet. :wink:

Det er en skitse til Avatar of the Force til IOP, og derfor har jeg ikke gidet bruge tid på detaljer som ansigt, hænder og fødder. Bare markeret de er der.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Wow :-o jeg har virelig glædet mig til at se den skitse og jeg må sige, at jeg ikke er skuffet.

Den ser rigtig flot ud og ser næsten fuldstændig ud som jeg havde forestillet mig Avataren skulle se ud. Flot arbejde :wink:

Leia Skywalker

• Global Moderator
Takker mange gange. :-D Burde ha' fået den lagt op hurtigere, men fik det smidt ud af hovedet. :roll:
Tror vi efterhånden har en del skitser at ta' af. :wink:

Aayla Secura

• - of Doom
Den er godt nok rigtig flot! Nååh ja, hun har ikke ansigt, men det er jo også en skitse til et kostume, så det er vel i grunden ligemeget  :roll: Kan godt lide smykket om armen.  :-D

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Vi kan vel forestille os tegningen med Maras ansigt, da det er hendes kostume der :-P

Leia Skywalker

• Global Moderator
Ja, gør bare det. :wink:

Og smykket var mest fordi jeg ikke syntes armene skulle være fuldstændig bare begge to. Så lavede lige et armbånd til hende. :wink:

Det ville være en sjov udfordring at lave som kostume pga. lagene, og med de forskellige smykker.