skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Loras fanart

(Læst 19241 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Godt så. Så sker det. Dagen I alle har ventet på.(Eller noget i den retning). Jeg opretter en fanart tråd!! :-D

Og her kommer så de første billeder. Håber de er tydelige nok, for de er alle med blyant. :roll:

Første billede har jeg faktisk tegnet flere gange. Og dette er ikke den bedste version, men den har Mara. :wink:

Næste billede er en klassiker fra sidste års sommerlejr.

Og det sidste for nu er også fra samme sommerlejr, og samme historie.

Disse billeder er alle tegnet efter andre billeder. Det første er fra Union og det andet fra en Tales. :-) Sig hvad I synes.
Senest Redigeret: 12-12-2007, 21:45:13 af Leia Skywalker

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • All I did, I did it for you... To protect you
det har jeg sagt før, det ser hammer godt ud.

godt nok mangler hun fødder, men det skal jeg vidst ikke tale for højt om ;) jeg sys nu ikke man kan se at det ikke er den orginale.

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Leia Skywalker

• Global Moderator
he he, takker. :wink:
Ja, ingen fødder til Aayla, men det havde hun heller ikke på billedet jeg tegnede efter. Der stoppede det lige under knæene. :-P

Og skulle måske ha' skrevet at det første billede med Mara er mit originalbillede; altså det første jeg tegnede. :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • All I did, I did it for you... To protect you
Jeg mente nu at mara ingen fødder havde, det tror jeg hun bliver rigtigt ked af at finde ud af.

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Leia Skywalker

• Global Moderator
haha :lol: Ja, okay, det er rigtigt. Men jeg forestiller mig bare du ikke kan se dem under kjolen. :wink:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Ja, jeg kan bedst lide at have fødder, jeg hopper ikke ret godt på tungen ;)

Ej, de er rigtig flotte - sådan, rigtig, rigtig flotte igen. Det er den slags tegninger, der giver mig lyst til at forsøge at tegne igen :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Leia Skywalker

• Global Moderator
Jeg har jo bare tegnet efter på dem der. :wink:

Ok, lyder til jeg skal øve mig i fødder... og hænder nu jeg er igang. :-P

Aayla Secura

• - of Doom
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
bare og bare, det skal man skam ikke sige.. det kræver også sit at kunne tegne efter noget, og få det til at ligne, skulle jeg hilse at sige  :-P

Det ser rigtig godt ud, Lora  :-) Er især vild med Aayla og Kit tegningerne, som jeg også har udtrykt det før...  :roll: Jeg får helt lyst til at tegne twi'leks nu, det er længe siden jeg har gjort det..  :-D

Keep up the good work. og tillykke med med din fanArt tråd. det var sandelig på tide.  :wink:

(pssst... Lora-tegningen? og alle kostumeskitserne?  :wink:)
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Leia Skywalker

• Global Moderator
(til psst. De kommer; men det ta'r altså lidt tid at scanne dem ind, flytte dem, og oploade dem :roll: )

thrawn

• Storadmiral T
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
bare og bare, det skal man skam ikke sige..

Nej der er jeg enig... Der skal altså meget til for at gengive dem så flot som du har gjort.
Jeg er mest imponeret over lige det stykke af Kit hvor lyssværdet sidder... Prøv at se på tøjet omkring og det hele.. alle nuancerne der ligger i billedet. Det er virkelig et flot stykke arbejde.

Rigtig flot arbejde :-) Lad der endelig komme flere :wink:

Jeppe

• I am teh_ultimate ruler!
  • Jedi Mester
ARGH DEN KYSSENDE TWILEK DIMS! Nu bliver jeg hjemsøgt i mine drømme...

Ej, flotte tegninger, mere er der ikke at sige.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
De er rigtig flot lavet, men lidt snyd da de jo bare er tegnet over hehe :)

men ja igen, de er flot tegnet....over  :wink:
Darth Pingu Awakens

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Hm, altså, tegnet over, ikke? Nu skal vi lige have det helt på det rene - har du haft papiret liggende ved siden af tegningen, eller haft den liggende ovenpå tegningen, så du har kunnet se stregerne igennem, og så tegnet dem op? :)

For jeg blev lige lidt i tvivl :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Leia Skywalker

• Global Moderator
Godt så. Ved det første af Mara har jeg tegnet hovedstregerne op ved at lægge papiret over, og resten ved at ha' det ved siden af. Ved de andre har papiret hele tiden ligget ved siden af, så de er ikke tegnet ved at se gennem papiret. :wink: Faktisk prøvede jeg at se om man kunne, og det kunne man ikke pga farverne i billedet.

Her kommer der forøvrigt nogle flere billeder. De er fra skiferie, og når jeg får de nyere op kan I nok se en forskel i måden at tegne på.

Jeg ved godt kroppene er dårligt proportioneret, men det er ikke min stærkeste side. :-P
Den sidste var fordi jeg var løbet tør for skitse ideer, så jeg lavede en lille tegneserie. :wink:

Guess who?

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Det var da også på tide at du fik en fanart tråd :-P

Men jeg kan bedst lide billedet af Mara i brudekjolen. Det er så flot lavet og det ligner rigtig godt.

Og mht. billedet af Kit og Aayla, for at citere Jeppe :-P "Stop med de kyssende jedier" :-P men det er nu også et godt billede alligevel.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible