skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Alt or Lyssværd

(Læst 3410 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mark Solo

• Gæst
Ja, jeg ved ikke om nogen har nævnt den her side før, men jeg siger bare den gut har bare researched en del om lyssværd. Check det ud:

http://web.archive.org/web/20000815220747/www.synicon.com.au/sw/ls/sabres.htm

Jeg er personligt hel vild med alt det info han har om lyssværd. Og det er på engelsk så håber i kan jeres engelsk.

Mark Solo

• Gæst
Ups kan nogen flytte den over i diverse star wars lyssværd. Kom til at pladsere den forkert. Så hjælp mig lige please.  :oops:

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Har nu flyttet emnet. :-)

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

RISE LORD VADER

• Gæst
Linket virker ikke

Plo Koon

• STAR WARS Fan
  • Youngling
  • **
  • Køn: Mand
heller ikke hos mig :|
Jeg flytter og er derfor OFFLINE i noget tid

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Tror desværre det er et dødt link. :| Det sker ind i mellem, når noget bliver flyttet/ændret/fjernet fra nettet.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"