skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jedi Støvler

(Læst 7881 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Jeg har ledt og ledt efter et par rigtig gode støvler til mit Jedi kostume og har fundet masser af dem på Ebay og amrikanske sider MEN nu har jeg endelig fundet en rigtig fed butik og den ligger såmænd her i Danmark, nærmer betegnet Århus.

http://www.laedersmedenaarhus.dk/galleri.htm

kik her hvis i mangler støvler, de er billiger og så skal i ikke betale ret stor fragt og told.
Darth Pingu Awakens

Master Morten

• Gæst
De der damestøvler ser ret kinky ud

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Der er skam også herre støvler som ligner Jedi støvler rigtig rigtig meget :)

men ellers så jep hehe  :-)
Darth Pingu Awakens

Qui-Gina Jinn

• Clone 7 - hunkønsklonen af Qui-Gon Jinn og klonen med rygrad & den VenneVenlige Uddannelse
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
  • En Master + En Padawan = To Jedi Knights
Jeg har planer om at investere i det par der er på side 47 - de brune, altså...

I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it!

Aayla Secura

• - of Doom
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
Ja, de ligner egentlig ret meget mine  :lol: men mine er faktisk også købt i een af discount-kæderne :roll: faktisk kan man være enormt heldig at finde fede støvler der engang i mellem, det skal man skam ikke undervurdere. og så er de billige, det er det bedste af det hele  :wink:
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."

Qui-Gina Jinn

• Clone 7 - hunkønsklonen af Qui-Gon Jinn og klonen med rygrad & den VenneVenlige Uddannelse
  • Jedi Mester
  • En Master + En Padawan = To Jedi Knights
Ja, jeg synes de virker meget fede - fordelen ved at arbejde i butikken, man kan se varerne når de kommer hjem, og vide hvad der er på tilbud (og så købe det på personalekonto og få yderligere rabat ;) )

De koster 300 i næste uge (fra i morgen)...

/edit: indtil videre har jeg brugt mine leggins og jodphurs (sådan nogle man rider med) til mit kostume, men ville gerne have noget i brunt, selvom det andet nu også fungerer glimragende...
Senest Redigeret: 09-09-2007, 23:41:33 af Qui-Gina-Jinn

I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it!

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
ja, støvler behøver ikke koste det hvide ud af øjnene. At kigge efter dem i februar er også et godt tidspunkt, da butikkerne så skal af med deres vinterstøvler. og nogle vinterstøvler kan man godt gå med, selvom det ikke er 0 grader. :-)

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Tror ikke de har dem i snakker om mere, jeg leder helt vildt efter noget der kan bruges for tiden...

Leia Skywalker

• Global Moderator
Mange mænd køber motercykelstøvler, ganske enkelt fordi udbuddet af støvler til mænd er mindre end til kvinder. Ellers er det en god idé, at kigge i specialforretninger og online efter nogle.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • All I did, I did it for you... To protect you
eller ebay er også et glimrende sted

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Så lykkes det mig at finde nogen støvler på Fisketovet, og så til og med til kun 250 kr. Der skal bare lige laves 2 spinder mere på dem, så er de fine.!

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Det glæder vi os til at se billeder af :-)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Eller endnu bedre! Hvornår er den næste konvention!? gg.

Leia Skywalker

• Global Moderator
Kommer an på om du vil til udlandet (Sverige f.eks.) eller blive i DK. ;) Den næste Star Wars Weekend er slut maj.

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
nææ, Sverige er jeg blevet træt af, så det bliver nok en gang til Maj.