skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Ad gangen

(Læst 4475 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Doomios

• Gæst
Hey :-D Hvor mange EU bøger kan i læse ad gangen ?
Jeg kan nok læse 3 :-) SÅ skal jeg have en god pause :-)
Er igang med "Den mørke styrke" ligenu, jeg planlægger, at når jeg er færdig skal jeg læse noget andet. Og så skal jeg læse "Den sidste kommando" og "Jagten på jedierne"  :-)

Lyn Me

• Min filur har er perfekt ansigt!
  • Jedi Ridder
  • Køn: Kvinde
  • Abby Sciuto -NCIS
mener du på samme tid? eller i træk?

"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."  -Hermione Granger, HP 5

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Tja, det er egentlig et lidt mærkværdigt spørgsmål, men tja, jeg har faktisk flere bøger igang i øjeblikket. "Survivors Quest", "Legacy of the Jedi" og "Joiners King". Egentlig sjovt, fordi det er i tre forskellige perioder af EU men jeg har før været ude for at være igang med endnu flere bøger på en gang, kan dog ikke huske hvor mange på stående fod.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Darth Doomios

• Gæst
Mente i træk

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Nåh på den måde, ah :oops:

tja, jeg har læst flere af mine bøger flere gange, nok to-tre gange, men flere af dem er værd at læse endnu en gang, såsom Thrawn trilogien, som jeg snart må læse igen, eftersom jeg ikke har læst den i næsten 10 år.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
øh, hvis det skal være i træk må jeg sige i hvert fald halvdelen af min sw reol...  :-P under hele min HF tid læste jeg stort set kun sw i min fritid, da jeg brugte det som afslapning efter skole; alt andet læsning var skole relateret. så hvad giver det? hmm, nok et sted mellem 60 og 100.(læste også Harry Potter som bryder min linie...)
idag springer jeg lidt mere rundt mellem hvad jeg læser, men stadig mest sw, da jeg har en god stak liggende jeg ikke er nået igennem endnu.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Lyn Me

• Min filur har er perfekt ansigt!
  • Jedi Ridder
  • Abby Sciuto -NCIS
jeg tror at jeg har læst et sted mellem 20 og 30 forskellige SW bøger men mange af dem flere gange...

"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."  -Hermione Granger, HP 5